Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Ποιος θα κάνει τον ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ξανά ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;

ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ "ΔΙΟΡΙΣΕ" ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ...
Ποιος έκανε τον ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ την τρέχουσα πολιτική περίοδο ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ αδέρφια μου;
Τι;
Δεν ξέρετε;;
Ωραία, να σας πω;
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ....
Ποιος θα κάνει τον ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ξανά ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;
Μα εκείνος που τον έκανε την τρέχουσα φορά.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ.
Και να εξηγηθώ.
Μπορεί να είμαι σκληρός μαζί του, ή καλύτερα να ήμουν όλο τον καιρό μαζί τους ΣΚΛΗΡΟΣ, όμως, η αλήθεια να λέγετε.
Αυτός τον έκανε την προηγούμενη φορά Δήμαρχο τον Κούκο και αυτή την φορά θα τον ξανακάνει.
Με τον ίδιο, σαν τον προηγούμενο τρόπο.
Όχι από απέναντι, μα από δίπλα...
Αυτά.

ΥΓ: Νταντάμη ξέρεις γιατί ήμουν σκληρός μαζί σου; Γιατί ήσουν ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ/ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ, ή καλύτερα στα χτισίματα. Και πίστευα πως θα μου χτίσεις Κατερίνη...
Και δεν το ζούσα. Και γι' αυτό στην κριτική μου ήμουν σκληρός.
Επειδή, ΠΙΣΤΕΥΑ σε έναν ΕΙΔΙΚΟ...

Ker@ilidis