Δευτέρα 19 Ιουνίου 2023

ΩΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ, ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΜΟΥ ΤΕΡΥ ΣΙΓΑΝΟ, ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ "ΜΠΟΡΩ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ"

Με CD στο χέρι μου τώρα, και μουσικές που ακόμα με κάνουν υπερήφανο...
Εδώ βλέπετε το CD μου με τίτλο "Τ' άρωμα σου τραγούδι", που έβγαλα ως ΣΥΝΘΕΤΗΣ - ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ και περιέχει 7 τραγούδια μου.
Με τραγουδιστή τον ΛΑΖΑΡΟ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ όπου μετά συνέχισε μεγάλη καριέρα ως ΛΑΖΑΡΟΣ ΒΡΕΤΤΟΣ....
Τότε...
Τότε η δισκογραφική μου (RIA με διανομή MINOS EMI) ήταν στα φόρτε της καθώς ο παραγωγός μου ο ΤΕΡΥ ΣΙΓΑΝΟΣ, με τον αρχηγό μας τον ΑΚΗ ΓΚΛΟΦΙΔΗ (σύζυγος της ΕΛΕΝΗΣ ΔΗΜΟΥ) ήταν οι εποχές που λίγο πριν ξεκίνησαν κι έβγαλαν τον ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ....
Κι ο Λάζαρος, πιτσιρίκος τότε ξέσκιζε.
Μαζί του, με την ίδια δική μας εταιρεία βγήκε κι ο ΠΑΝΟΣ ΚΙΑΜΟΣ με το "χωρίς νερό μπορώ, χωρίς εσένα όχι"...
Παλέψαμε κι εμείς.
Και εδώ οφείλω να πω πως ο παραγωγός μου είχε δίκιο. Θα είμαστε υπερήφανοι όλοι για το αποτέλεσμα, μετά χρόνια. Και ναι Τέρυ μου, εγώ είμαι....
Με "βάπτισες" ΣΥΝΘΕΤΗ - ΣΤΙΧΟΥΡΓΟ με δισκογραφία και μάλιστα με 7 έργα μου δίπλα στον ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΣΙΓΑΝΟ, ή τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΤΖΕΝΗ, που αργότερα έδωσαν στη δισκογραφία πολλά σουξέ, τον ΛΑΖΑΡΟ τραγουδιστή με δισκογραφία και....
Και στη ζωή μου αυτό ακόμα με οδηγεί και σε ευχαριστώ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
ΣΥΝΘΕΤΗΣ - ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ