Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

"ΧΑΜΟΣ" ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ: "Εγώ πολιτικό λ@μόγιw πληρώνω τις αμαρτίες του πεθαμένου μου μπαμπά, αν..." - "Εσύ απ@τεώνα, πήρες τα λεφτά του κοσμάκι να..."

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΕΤΟΙΟ "ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ" ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ;
Ρε παιδιά κάλμα....
Ρε Νίκο, τ. Πρόεδρε του Πλαταμώνα, τι παίζει εκεί;;;
Γράφεις κάποια ανάρτηση για κάποιο έργο της ΔΕΗ, όπου ο κόσμος πρέπει να πλερώ, και νωρίτερα είχαν πληρώσει και τώρα από κάποιον ζητάς τα λεφτά που πρέπει να πληρωθούν γιατί φαγώθηκαν;;;

Κι ύστερα "χώνεις" άσχημα κάποιον που τον στολίζεις γενεές 14;;; Πω πω, ο χαμός στον Πλαταμώνα μας.
Δεν καταλαβαίνω ρε συ.

Με ποιον τα έχεις;;;
Εγώ που δεν είμαι από εκεί, ίσως να καταλάβαινα αν μου εξηγούσατε;
Όμως, ρε φίλε γιατί:::
Γιατί αδερφέ μου τέτοιο "ξεκατίνιασμα" στον Πλαταμώνα;;;

ΥΓ: Κι απ' την άλλη, όλα αυτά είναι ποινικά. Ίσως να ασχολούνταν κάποιος με το θέμα;;; Κι απ' την πιο άλλη;;; Ίσως οι ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΕΚΕΙ, οι ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΙΟ ΕΚΕΙ, οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ;;; Γιατί δε μιλάτε;;; Ύστερα μας φταίει ο "φονιάς";;;;

ΟΝΟΜΑΤΑ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ - ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ - ΕΡΓΑ - ΑΡΠΑΧΤΕΣ - ΛΑΜΟΓΙΕΣ - ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ;;;
Καταγραφή τους σε χαρτιά και στο καρφί, που θα έλεγε κι ο Κακαουνάκης.

 Ker@ilidis