Κυριακή 9 Ιουλίου 2023

Δήμαρχε Κουκοδήμε, αν το εργοστάσιο στη Σεβαστή, που οι κάτοικοι φωνάζουν πως μολύνει είναι καλό, πήγαινε το στο χωριό σου

ΔΩΣΕ ΕΚΕΙ 100 Ή 200 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΡΧΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ
Εγώ σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ και να ΞΕΣΚΙΣΕΙ και να κάνει άλλα 10 δίπλα στο πρώτο που θα του παραχωρήσεις 100 στρέμματα.... Αλλά μακριά απ' το δικό μου το χωριό ρε φίλε, καθώς αν κάνεις ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, θα φας "φούμο" με 99,9% στο ...κεφάλι!
Μα τώρα ας τώρα αρθρογραφήσω αδέρφια μου Κατερινιώτες, για να ξέρετε πως....






ΜΠΟΡΩ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ....

>>Ξέρετε κάτι;;;
Κάποιοι εκεί έξω στα πανηγύρια ΓΛΕΙΦΟΝΤΑΙ μεταξύ τους, ή ΓΛΥΦΟΥΝ εσάς, μπας και βγούνε στις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Κάποιοι εκεί έξω, έρχονται να σας ξανακοροϊδέψουν.
Τι λέτε;
Θα τους κάνετε το χατίρι;
Εγώ θα μιλήσω για μένα.
Πάντα ήμουν ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
Πάντα κόντρα στο ρεύμα και κατά καιρούς το πλήρωσα αυτό.
ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ.
Δεν πάω όπου έχει κόσμο, να σας ζαλίζω τα "έτσι" σας...

Τώρα, όταν αυτοί γλείφονται μεταξύ τους και γλύφουν κι εσάς, εγώ ήμουν σε ΧΩΡΙΟ που ΠΟΝΑΕΙ και τα έμαθα όλα...
Πως τα χόρτα τους πνίγουν κι επειδή ο πρόεδρος δεν είναι δικός τους, τον έχουν γραμμένο. Πως ο Πρόεδρος αυτός, ότι κάνει το κάνει ή με λεφτά δικά του, ή με τα χέρια του και τα χέρια των δικών του συμβούλων με φιλότιμο.
Φιλότιμο;
Άγνωστη λέξη για κάποιους Δημάρχους στην Πιερία.

Πάω στο χωριό μου και μιλώ με δικούς μου ανθρώπους.
Χαμός.
Στη Σεβαστή, έχει ΘΕΜΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ....
Και μη νομίζουν κάποιοι πως αυτό το θέμα αφορά μόνο τη ΣΕΒΑΣΤΗ. Αυτό αφορά και τον ΚΟΡΙΝΟ, και τον Κούκο, και το Κίτρος, και τον Κάτω Αγιάννη, και την Τραπεζούντα και την Χράνη. Ακόμη κι εμάς στην Κατερίνη.
Γιατί;
ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ το εργοστάσιο εκεί παράγει πετροβάμβακα και ΜΟΛΥΝΕΙ (εγώ ως νομοταγής και καλοπροαίρετος, πιστεύω "όχι" δε μολύνει). Ας πούμε πως μολύνει για κάποιους λόγους την ατμόσφαιρα. Τι πιστεύεις; Πως ο μολυσμένος αέρας, δεν θα πει: εγώ είμαι για τη Σεβαστή κι ας κάτσω εδώ. Να μη πάω στα άλλα χωριά και σε άλλους τόπους.
Απλά σκεφτείτε πως κόκκινη άμμος μας έρχεται από τις ερήμους της Αφρικής και κατά καιρούς τα αυτοκίνητα μας γίνονται λάσπη κόκκινη....
Έτσι;
Άρα: Αν η ΣΕΒΑΣΤΗ με το εργοστάσιο, που όλοι οι κάτοικοι φωνάζουν, πλην ελαχίστων, ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΛΥΝΣΗΣ, τότε έχει κι ο Κορινός, Χράνη, Κούκος, Κάτω Αγιάννης, Τραπεζούντα ή Κατερίνη. Τελεία και παύλα.

Πάμε στα δικά μας.
ΕΓΩ ΤΟ ΕΜΑΘΑ.
Οι άλλοι οι πανηγυρτζήδες, που είναι ακόμα και Αντιδημαρχοδημαρχοπρόεδροι;;;; Σιγά μην ασχοληθούν να μάθουν.

Φουκαράδες προσέχτε.

ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΤΑ "ΣΑΠΙΑ ΚΡΕΑΤΑ" ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΣΑΝΕ.

Κατάλαβες.

Σιγά μην ασχοληθεί κανένας με το εργοστάσιο της Σεβαστής.

Δημήτριος Παν Κεραηλίδης
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης Κατερίνης 
"ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"