Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

ΝΤΟΥΜΟΣ: "δεν είναι φίλος μου ο Ελευθεριάδης, αδερφός μου είναι" - ρε σεις, άρχισα και ...φοβάμαι. Σας φοβάμαι ρε...

ΠΟΣΟ ΤΙΜΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ Ο ΝΤΟΥΜΟΣ, ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ, ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;
Ο ένας (Ντούμος) ορκισμένος εχθρός σήμερα του τότε αδερφού του (Ελευθεριάδη) - κι ο άλλος (Ντούμος) πρώην αδερφός του (Ελευθεριάδης), δίπλα στον τότε ορκισμένο του εχθρό (Κουκοδήμο) - έλεος μωρέ σεις....
Ή μιλήστε ρε σεις, ή σιωπή.... Τι είναι αυτά;;;;
Ξέρεις βρε Ελευθεριάδη, πως μπορεί ο Ντούμος να γίνει Δήμαρχος Κατερίνης;;;;
------------------------------------

Κάθομαι αμέριμνος στο καφέ της Τερζοπούλου, εκεί που είναι και το ραδιόφωνο (τότε) το ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ, εν Κατερίνην.
Εγώ (Κεραηλίδης) αθλητικός συντάκτης.
Πίνω τον καφέ μου αμέριμνος.
Εκεί στα δεξιά μου, μπαίνουν δυο άνθρωποι.... Φίλοι μάλλον....

Γεια σου Δημήτρη, τι κάνεις;;;
Καλά φίλε Γιάννη απ' τα παλιά... Εσύ;
Καλά κι εγώ, να εδώ δίπλα μου ο συνεταίρος μου θέλει να....
Ξέρω, ξέρω, του απαντώ.
Θέλει να γίνει πρόεδρος στο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, δηλαδή Πρόεδρος στην ΕΠΣ Πιερίας...
Ναι, αλήθεια είναι.
Είναι ο συνεταίρος μου ο Δημήτρης Ελευθεριάδης. Τι συνεταίρος φίλε, μου λέει ο Ντούμος, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΣ, ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ....
Και θέλουμε να τον κάνουμε πρόεδρο, αντίπαλος κι εχθρός τότε ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ με την επιλογή του με το καλό παιδί τον Κούρτη εκ Καρίτσας.....
Ο Κούκος που μου είχε πει τότε: ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕ ΧΑΝΕΙ... (κι έχασε)

Κι ύστερα τον βγάλαμε όλοι μαζί ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΗΝ ΕΠΣ ΠΙΕΡΙΑΣ τον Ελευθεριάδη Δημήτριο....

Κι ύστερα βγάλανε τα μαχαίρια κι από αδέρφια γίνανε ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ - κοιτάχτε τι έγραψε ο Ελευθεριάδης, σε ποστάρισμα του Ντούμου;;;

Σήμερα ο ΝΤΟΥΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Κι αντίπαλος κι εχθρός ορκισμένος με τον τότε ορκισμένο εχθρό τους τότε τον Κούκο και πρόεδρος του Τριλόφου, ο Ελευθεριάδης.

Κι εγώ: Ώ ρε γαμώτο - φοβάμαι.... Μας φοβάμαι.... Αδερφός, μετά εχθρός και μετά ξανά αδερφός και φίλος κι ο κόσμος εκεί έξω να πεινάει;;; Να νιώθει πως τον κοροϊδεύουμε...

Σε τι πόλη ρε σεις ζω;;;
Τι Κατερίνη δίνουμε στα παιδιά μας;;;
Των "αδερφών", τώρα "εχθρών", κι ύστερα "αδερφέ μου" κι ύστερα "γύρνα πλάτη να σε μαχαιρώσω αδερφέ μου";;;

Δημήτρης Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος