Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

Μπορεί να τα "τσουγκρίσαμε" πολιτικά με Κουκοδήμο και Λιάνα, όμως οφείλω ως δημόσιο πρόσωπο να πω πως......

Η ΛΙΑΝΑ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΑ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ;;; ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ...
Τώρα πρέπει κι οφείλω να μιλήσω....
Μετά την ορκωμοσία μου ως επικεφαλής του συνδυασμού αντιπολίτευσης στον Δήμο Κατερίνης "ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ", είχα προσωπική επαφή αρκετές φορές με τον Δήμαρχο Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο.
Άλλωστε....
Άλλωστε ήταν εκείνος που θα έπρεπε να με ορκίσει ως Δήμαρχος Κατερίνης, όπως κι έγινε.
Κι ύστερα, στον απόηχο, κουβεντιάζαμε πολιτικά, για την πόλη και τις ανάγκες της! Και βάση λογικής, έψαχνε κι ήθελε να βρει τρόπο να είμαστε μαζί.

Εδώ τώρα οφείλω να κάνω κατάθεση ψυχής, αλλά δημόσια ως οφείλω ως δημόσιο πρόσωπο εγώ κι εκείνος.

Οφείλω να πω σ' αυτό το σημείο, πως εγώ, μαζί κι η ΛΙΆΝΑ και η ΛΟΥ στο παρελθόν, ήμασταν μια καλή τριάδα φίλων επί χρόνια και την σεβόμουν κι εκείνη εμένα πάντα...

Μπορεί την ώρα της τελευταίας συνάντησης μας, πριν σχεδόν δυο μήνες, εγώ να ΘΥΜΩΣΑ απ' αυτά που άκουσα, κι εκείνοι ίσως...
Μπορεί να χωριστήκαμε σχεδόν "μαλωμένοι" όμως....

Δεν άκουσα την ΛΙΑΝΑ να λέει για μένα κάπου το παραμικρό.
Δεν άκουσα τον Κώστα Κουκοδήμο τον φίλο, να λέει κάπου για μένα το παραμικρό.

Μπορεί να είχα δίκιο, ή αυτοί λιγότερο ή περισσότερο δίκιο. Τι σημασία έχει - πολιτική παράγουμε πλέον όλοι, όσοι είμαστε στα κοινά της Κατερίνης.

Η ΛΙΑΝΑ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΑ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ, ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ...

Άρα: αν συνεχίσουν έτσι, ίσως η Κατερίνη, τους δώσει την ευκαιρία να κάνουν, ότι δεν έκαναν στα τρία και πλέον χρόνια διοίκησης, με μια ακόμη ευκαιρία. 
Ο Κατερινιώτης θέλει ΑΛΗΘΕΙΕΣ κι όχι ΨΕΜΑΤΑ και ΚΟΡΟΪΔΙΕΣ... Κι αυτό με ΠΡΑΞΕΙΣ και ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.
Αυτό θέλει ο Κατερινιώτης και η Κατερινιώτισσα καλέ μου φίλε και Δήμαρχε Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο και καλή μου Λιάνα, που θες δεν θες ως Κυρία του Κυρίου, να είσαι πολιτικά παρούσα στα της Κατερίνης.

ΥΓ: Για εσάς που θα βιαστείτε να πείτε πως έδωσα ταυτότητα στον Κουκοδήμο, να πω εδώ, πως είμαι πιο κοντά στις απόψεις με τον ίδιο τον Ντούμο και το "νέο του πράγματος" ως κίνημα, παρά με το "περίεργο περιβάλλον" Κουκοδήμου... Κι ύστερα; Με ενδιαφέρει η Κατερίνη και μόνον γιατί όλοι εδώ είμαστε φιλοξενούμενοι... Και εκεί που θα πάω, ίσως να με δείτε και ...Δήμαρχο*!

Δημήτρης Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος















*Δήμαρχο = στο σπίτι μου