Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ....ΝΤΑΝΤΑΜΗ - ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΓΙΑ.....

ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ...ΠΟΙΟΝ;
Ποιος είναι Δήμαρχος Κατερίνης, είπαμε;
Μήπως ο ...Νταντάμης;
ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ, Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ.
Ά, ΜΠΑ...
Ρώτησα στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης επίσημα (23-08-2023) γιατί απουσιάζει ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ διαρκώς απ' τα Δημοτικά Συμβούλια που τον εκλέξαμε και μου είπαν: ΜΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ!!!

Δε μου λέτε εσείς που ψηφίσατε Δήμαρχο τον Κούκο, μήπως θέλατε στη θέση του τον ΝΤΑΝΤΑΜΗ;;;
Γιατί Δήμαρχος που εγώ ζω στα 6 τελευταία Δημοτικά Συμβούλια, είναι ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ και μπράβο του.

ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ....ΝΤΑΝΤΑΜΗ!
ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ...ΠΟΙΟΝ;
Απλή μέθοδος των ...τριών;

ΥΓ: Και δε μου λέτε ρε αδέρφια - δεν υπάρχει ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, υπάρχει αντιπολίτευση στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης;;; Κι εννοώ βέβαια, από επικεφαλής εκλεγμένους;;;
Που είσαι ΧΙΟΝΙΔΗ;
Που είσαι ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ;
Που είσαι ΝΤΑΝΤΑΜΗ;

Μόνο ο ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΠΕΗΣ κι ΕΓΩ είμαστε εν τέλει Αντιπολίτευση;;;
Κύριε Ντούμε, που είναι η ομάδα σου, που τώρα είναι εκλεγμένη, για να προβληματίσει τον Δημότη, που μας έχει εκεί για ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ;;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλιδης
Επικεφαλής Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης Συνδυασμού "ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ"