Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΝΟΙ ...ΠΑΡΤΑΡΟΥΝ ΕΝΘΕΝ ΚΙ ΕΝΘΕΝ!

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΑ ΒΙΤΣΑ ΚΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΩ ΕΚΕΊ ΕΞΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΠΩΠΩ, ΠΩ ΠΩ ΠΩ.....!!!
Αυτή η "κατάντια" της Πιερίας δεν έχει προηγούμενο.
Να, κοιτάχτε τη Σήραγγα εκεί και θα καταλάβετε τι λέω.
Δε....
Δε φταίει η εταιρεία, δε φταίει ο Δήμος, δε φταίει ο Τζίτζης, δε φταίει η Αντιπεριφέρεια, δε φταίνε οι Βουλευτές, δε φταίνε οι Πρόεδροι Ξενοδόχων, Επιμελητηρίου, Εμπορικού Συλλόγου.....
Όχι δε φταίνε.
Κι όλο έχουμε ατυχήματα.

Τρία με τέσσερα χρόνια κλειστή η μια πλευρά και δεν άνοιξε μύτη.

Μόνο αίμα και ιδρώτας πριν και μετά αυτή την σήραγγα.
Και δως του κώνοι....
Και επί χρόνια του κώνου το κάγκελο και ο τουρίστας ξεσκίζεται για να κάνει ένα μπάνιο.

Όμως δε φταίει κανένας.

ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΝΟΙ ...ΠΑΡΤΑΡΟΥΝ ΕΝΘΕΝ ΚΙ ΕΝΘΕΝ!!!
Αλήθεια σας λέω.
Εγώ φταίω ο πολίτης της Πιερίας, που μας ψηφίζω!!!!

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΑ ΒΙΤΣΑ ΚΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΩ ΕΚΕΊ ΕΞΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΠΩΠΩ, ΠΩ ΠΩ ΠΩ.....!!!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος