Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

Χρήστος Φυδάνογλου - του φίλου μου ο γιος;;; Δυο φορές φίλος, έτσι δεν είναι καλέ μου φίλε ...Γιώργο της Κατερίνης;;;;

ΝΕΑΡΕ ΧΡΗΣΤΟ, ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ...ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ
Ρε σεις, το μάθατε....
Τα μικρά παιδιά μας μεγάλωσαν.
Σαν χθες εκεί στο κέντρο της Κατερίνης ήμασταν κι εμείς παιδιά.
Και τα παιδιά μας μεγάλωσαν και γίνανε ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Και μας προστατεύουν! Γιατί όχι;
Του φίλου μου ο γιος γιατί να μην είναι ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ;;;
Μιλώ για τον εικονιζόμενο νεαρό τον ΧΡΗΣΤΟ ΦΥΔΑΝΟΓΛΟΥ, που είναι γιος φίλου μου.
Και τώρα;;;
Τώρα ζητά την ψήφο μας για να ασκήσει και διοίκηση στον Δήμο Κατερίνης.
Έναν δήμο, που εγώ κι ο πατέρας του ο Γιώργος (φίλος καλός) ξέρουμε καλά.
Όμως;;;
Δεν πρέπει να δώσουμε σκυτάλη στους νέους;;;
Στηρίζω αυτά τα παιδιά κι όσοι με ξέρουν, ξέρουν!!!!

ΝΕΑΡΕ ΧΡΗΣΤΟ, ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ...ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ!
Θέλω υπόσχεση, σαν όπως ως ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ορκίστηκες να ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟΝ ΛΑΟ, έτσι και τώρα ως αιρετός υπό εκλογή, να είσαι υπηρέτης του λαού.
Σαν τον πατέρα σου κι εμένα!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος