Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Επειδή ο Χάμπος δεν τα πάει καλά με τα λόγια απλά μας λέει - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΟΦΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΟΣ – ΑΠΛΑ ΚΙ ΑΠΛΩΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ξέρετε πως ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΟΦΙΔΗΣ ή αλλιώς ο δικός μας ΧΑΜΠΟΣ ήταν ο πρώτος των πρώτων;;;

Ξέρετε πως αν μας έλεγε ευχαριστώ, θα έγραφε κάπως έτσι;;;;

ΑΠΛΑ;;;

Θα μας έλεγε:


>>

Θέλω να σας πω 1000άδες λόγια για να σας ευχαριστήσω όμως, απ’ το στόμα μου καταφέρνει και βγαίνει μια μόνο λέξη: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Καθώς 3.333 ξεχωριστά ευχαριστώ προς εκείνους που με ψήφισαν και με έβγαλαν πρώτο των πρώτων Δημοτικό Σύμβουλο, στη νέα διοίκηση με Δήμαρχο τον Γιάννη Ντούμο, δε φτάνουν να εκφράσουν ότι νιώθω.

Γεμίζοντας με, με ευθύνες προς ΟΛΟΥΣ τους δημότες της Κατερίνης ανεξαιρέτως.

Όμως ΕΣΕΙΣ ξέρετε καλύτερα κι εσείς αποφασίσατε.

ΕΓΩ απλά ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ να είμαι αυτός που …ψηφίσατε!

Ξεκίνησα με όπλο την θητεία μου ως Πρόεδρος στον Άνω Αγιάννη Κατερίνης για πάνω από μια δεκαετία και με τους χωριανούς μου, αποδείξαμε πως ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, πάντα κάνουμε το αδύνατο …δυνατό! Ξεκίνησα μόνος, γίναμε πολλοί κι έτσι κουβαλώ δυνατή, την ευθύνη της επιτυχίας.

Απλά, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

<<


Όμως το κείμενο δεν το έγραψε εκείνος, μα εγώ, ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ απ' τα παιδικά μας χρόνια.

Και κάτι άλλο...


Επειδή ο Χάμπος δεν τα πάει καλά με τα λόγια απλά μας λέει - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Ενώ από έργα τόσα χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση;;;

Πάτε στο χωριό του και ρωτήστε.


Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης