Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024

Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΩΝ 90's ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗ ΜΕΤΑ ...ΓΚΑΛΗ ΕΠΟΧΗ

ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ, ΕΙΧΕ ΚΑΙ ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ!!!
Στα 90's εκεί στη δεκαετία του Μπάσκετ και η Πιερία είχε την άλλη ομάδα της.
Η Κατερίνη είχε την έξαρση του μπάσκετ, λίγο μετά την εποχή Γκάλη και του 1987.
Κι...
Κι εγώ, είχα τότε την τρέλα μου.
ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ - ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ!!!!

ΥΓ: Γιατί τη βάζω τώρα αυτή τη φωτογραφία;;;;
Μα "έτσι" κι επειδή, τώρα θα ξαναβρεθούμε με τα παιδιά μου - τον Κώστα, τον Αποστόλη, τον Νίκο, τον Βαγγέλη, τον Νίκο, τον Μάκη, τον Ανέστη και τον Βλάντη, τον άλλο τον Κώστα και τον Απόστολο, τον Τόλη και τα άλλα παιδιά μου, που δεν τα βλέπετε στη φωτογραφία, γιατί φτάναμε τότε όλοι μαζί κοντά στους 100!!!!
Και εκεί στα αριστερά ο Γιάννης ο Μαυρίδης, ως έφορος.
Και....

ΝΕΩΤΕΡΑ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥ "ΨΕΙΡΑ" ΤΟ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ, ΣΤΟ ΒΑΤΑΝ - ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ, ΜΟΛΙΣ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ!!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Coach της τότε ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ