Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024

"ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ" Ο ΜΑΝΩΛΑΣ (ΔΗΜΑΡΧΟΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ" - ΜΟΥ ΕΙΠΕ...

ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ....
Ξέρετε τι μου είπε άνθρωπος που κάποτε ήταν με τον ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΝΩΛΑ, ο οποίος είναι ο πρώην Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού και τώρα είναι με τον νυν Δήμαρχο Χρήστο Κομπατσιάρη;;;

"ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ" Ο ΜΑΝΩΛΑΣ (ΔΗΜΑΡΧΟΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ" - ΜΟΥ ΕΙΠΕ...
Κι εγώ;;;
Ναι, θα το πω.
"ΔΩΡΟ ΘΕΟΥ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΝΩΛΑ, ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ...
Ναι.

Το πρώτο μου το είπε ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ του που τώρα είναι ΔΙΠΛΑ στον Κομπατσιάρη.
Κι αυτό έχει την δική του αξία.
Αξία αναγνώρισης από αντίπαλο σου, έχει διπλή αξία...

ΑΥΤΑ, για να ξέρουμε τι έχουμε, σαν το έχουμε και τι χάνουμε, σαν το χάνουμε.

Δημήτρης Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος