Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ: "ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕΣ ΑΔΙΚΑ & ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ"

Έφυγε για την γειτονιά των Αγγέλων η Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Κατερίνης, της περιοχής των Καταφυγιώτικων ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΠΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, σε ηλικία μόλις 55 ετών....
Αγαπημένη σε όλους όσους την ήξεραν.
Αγαπημένη όλων γύρω της. Μαθητών, συναδέλφων, φίλων και γνωστών.
Το μήνυμα του γιου της Θάνου Γκιάτα, συγκλονίζει....
Θάνο μου φίλε ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ - την αγάπη μου. Να τη θυμάσαι όπως την αγάπησες και σε λάτρεψε.
Να τι έγραψε ο Θάνος για την αγαπημένη του μητέρα.
Θάνος Γκιάτας: <<Μητέρα μόυ που «έφυγες άδικα.Είσαι το αστέρι στη ζωή μάς » Έφυγες από κοντά μας και πηγές στα ουράνια με τόυς παππούδες και γιαγιάδες, συγγενείς και από σήμερα μας βλέπεις στα ουράνια . Παντρεύτηκες τον καλύτερο μπαμπά, Κώστα, έκανες εμένα και τον αδελφό μου Γιάννη . Έκανες τον μεγάλο σού αγώνα να με σπουδάσεις. Σε όλους να είσαι δάσκαλα και άνοιγε η καρδιά σου για τα πάντα. Όλοι σε έκαναν παράπονα και πάλι δν έλεγες κάτι πάντα ήθελες να είναι όλα καλά. Ήσουνα μεγάλος άγγελος και χάρηκες παρά πολύ και μετά αμέσως πήγαμε φαντάροι και ήρθε στιγμή να μας φύγεις δν πρόλαβες να μάς δεί γαμπρούς. Η αδελφή σου θεία ευθυμία , η ανήψιες ,η συγγενοις η κουνιαδες σου τα βαπτηστιρια σού, φιλενάδες σού δν ξεχάσουμε ποτέ αιώνα μνήμη σου >>.

Κι εμείς Θάνο μου, απ' την ψυχή μας θέλουμε η μητέρα σου να έχει ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος