Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

ΝΑΙ, Ο ΚΟΥΚΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟΣ, ΟΜΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΔΕ ΘΑ... ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΑΤΙ...


Φαίνεται πως οι του ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, θέλουν να μου την "πέσουν" για αυτές τις αλήθειες που γράφω, θα πρέπει εδώ να σας πω το εξής...
Πολλά μου στέλνετε ως γνώση, σε σχέση με το, πως ο Κούκος είναι αδιαμφισβήτητα ο επόμενος Δήμαρχος και πάλι, όμως...
ΕΓΏ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ, ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΆΣ, ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΛΕΓΑΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ, ΓΙΑΤΊ ΤΟΤΕ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ;;;
ΤΩΡΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ....
Το αφήνω αυτό και πάω στο άλλο το μήνυμα που μου στέλνετε και μ' αυτό θέλετε να με συνετίσετε...
Μου λέτε πως ότι και να κάνω Ο ΚΟΥΚΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟΣ.
Εδώ, δε θα σας χαλάσω χατήρι.
ΝΑΙ, Ο ΚΟΥΚΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟΣ, ΟΜΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ...
Έτσι όπως πάει.
Eκτός αν πάψει να ζει στην πολιτική αλαζονεία, την πολιτική υπεροψία, την πολιτική αχαριστία και την θολούρα που κυριαρχεί στο μυαλό του.
Ξέρετε γιατί;
Για τον ίδιο λόγο που ο Κούκος την προηγούμενη φορά βγήκε δεύτερος και έγινε Δήμαρχος.
Άρα;;;
ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...
ΑΥΤΑ...
Θα επανέλθω για εσάς τυχάρπαστοι και κωλοτούμπες που την προηγούμενη ήσασταν με τον ΧΙΟΝΙΔΗ, αυτή με ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, την προ προηγούμενη με ΑΜΟΙΡΙΔΗ και την επόμενη με ΝΤΟΥΜΟ, ΠΟΔΑ, ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, ΤΣΑΚΙΡΙΔΗ ή ΌΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΝΕΟ ΒΓΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ!!!
Ά ξέχασα να σας πω πως ξέρω και τι ΟΜΑΔΑ είστε...
Είστε με εκείνη την ομάδα που παίρνει το πρωτάθλημα - πάντα!!!
Αυτά...

Ker@ilidis