Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

ΠΙΟ ΦΤΩΧΟ ΤΟ "ΔΙΟΝ" - ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ Η "ΚΥΡΑ ΜΑΤΑ", ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠ΄ΤΟ "ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΥΛΙ" ΜΑΣ...

Τελικά Κώστα μου, έφυγε η μανούλα σας....
Ά ρε ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΥΛΙ, μας γονάτισες με τα γλυκόπικρα λόγια σου, που συγκλονισμένος έγραψες για την καλή σου:
<<Μέχρι το τέλος έδινες την μάχη, χάσω κερδίσω μου έλεγες εγώ την προσπάθεια μου θα την έχω κάνει,σκληρό καρύδι, αντράκι,μαγκάκι, όλοι η ζωή σου ένα τσιγάρο και καφές έτσι μου έλεγες θέλω να με θυμούνται,Ναι ρε μαιγκοτ έτσι θα σε θυμούνται..Καλό ταξίδι Μανούλα μου γλυκιά και χαιρετίσματα στους δικούς μας απάνω,να προσέχετε και να μας προσέχετε>>.

ΚΩΝΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ

Ενώ η κυρία Χριστίνα Λαμπ... έγραψε, κάτω από τα λόγια του Κώστα, για το "φευγιό" της κυρίας Μάτας:

<<Ετσι ακριβως ηταν η Ματα μας...μια γλυκια ακακη υπαρξη που χαμογελουσε και εδιωχνε μακρια καθε δυσκολια.Περυσι στο πανηγυρακι θυμαμαι ψαχναμε να τη χαιρετησουμε...φιληθηκαμε και ειπε "παιδια του χρονου θα εχω φυγει,δεν θα ειμαι εδω " οπως ακριβως και εγινε,σαν να ειχε προαισθανθει τα παντα...πλεον το χωριο θα ειναι πιο φτωχο,πιο αδειο για εμας...
Καλο της ταξιδι Κωστη μου!!
Να εισαι γερος και η ευχουλα της να ξερεις παντα θα σε προστατευει...μια σφιχτη σφιχτη αγκαλια!!!>>

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΑΣ ΕΧΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΥΛΙ ΜΟΥ....
Ξέρεις πόσο σε αγαπώ και ξέρω πόσο την αγαπούσες τη μανούλα σου.
ΥΓ: Το "Μπουσδουκούλι" ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΣ ήταν ο βοηθός μου σε όλη την θητεία μου στην παραγωγή της ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ "ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ" της εκπομπής μου. Περάσαμε πολλά τότε κι από τότε τον αγαπώ...

Ker@ilidis