Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ;;;

Ψηφίστε με γιατί είμαι πλούσιος και χορτασμένος, για να γίνω πλουσιότερος γιατί εν τέλει είμαι ...αχόρταγος

Ρε σεις τι λένε ρε;;;
Απίστευτα πράματα ακούγονται εν όψη των εκλογών που έρχονται της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Λέει ο ένας...
Θα βάλω τόσα λεφτά που ο άλλος δεν θα καταφέρει να τα πλησιάσει.
Και λέει ο άλλος:
Αν ο έτσι βάλει 1 εκατομμύριο, εγώ θα βάλω 2....
Ρε τι λέτε ρεεεεεεεεεεεεε
Μιλάμε για λεφτά που θα πάνε πού μωρέ;;;
Σε ποιους θα πάνε;;;
Κι αν πάνε, εκεί που ξέρω πως πάνε, τι θα γίνει μετά ρε;;;
Χρυσά κουτάλια και μάσα;;;
Ας βάλουμε το δάχτυλο στο μέλι και λοιπά;;;
Έλεος ρε.
ΚΟΡΟΪΔΟ ΛΑΕ -ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΙ ΕΣΥ;;;
Το σουσάμι απ' το κουλούρι.
Κι αν το βρεις αυτό.
Τι λέτε μωρέεεεεεεεεεεεεεεεεε
Κι απ' την άλλη θα κάνετε Δήμαρχο πάλι κάποιον που έχει λεφτά;;;
Κι εγώ που δεν έχω;;;;
Γιατί ρε βάζουν τα ωραία τους λεφτά;;;
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΦΟΥΚΑΡΑ ΛΑΕ...
ΥΓ: Το κείμενο μου αφορά σε υποψήφιους Δημάρχους του Δήμου Μπανανίας Ολύμπου - υποθετικά....
Βίτσιο του συγγραφέα Δημητρίου Κεραηλίδη, να πλάθει τέτοια μυθεύματα που στη ζωή ποτέ δεν υπάρχουν.

ker@ilidis