Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

ΠΙΕΡΙΚΕ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΠΑΤΟΖΑΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΤΡΙΟΤΙΠΟΤΕΣ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ;;;

Με μια πολύ καθαρή ανακοίνωση ο ΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ του Πιερικού μου, φεύγει από την ομάδα και να τι λέει:<<Θα ήθελα μέσα από αυτήν την ανακοίνωση να κοινοποιήσω την αποχώρησή μου από τον Σ.Φ.Κ Πιερικος ως προπονητής των ακαδημιών, του τμήματος Κ16, κυρίως για επαγγελματικούς λόγους και προσωπικούς. Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλη την αγάπη την στήριξη και την εμπιστοσύνη που έλαβα σαν προπονητής, καθώς και όλες τις υπέροχες στιγμές που πήρα και διδάχθηκα από τον μεγαλύτερό μου Δάσκαλο που είναι τα παιδιά!!! Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτερα τον Πρόεδρο κ. Λαζαρίδη για την συνεργασία και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου , όπως και τον αντιπρόεδρο κ. Κιργιακο Αντώνη και όλο το Δ.Σ του Ερασιτέχνη , για την άψογη πολυετή συνεργασία. Ευχαριστώ επίσης: - Όλους τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα, Κραγιοπουλο Κω/νο, Χατζηπουργανη Ιωαν. Εμμανουήλ Μπατσαρά. - Όλους τους γονείς που με εμπιστεύτηκαν στον δρόμο των παιδιών τους - Και πάνω απ’όλα τους αθλητές τους πρωταγωνιστές όλου αυτού του έργου που πετύχαμε μαζί Πάντα θα είμαι κοντά στον Πιερικο και εύχομαι καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες>> .

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Προπονητής ποδοσφαίρου - παλαίμαχος Πιερικού, ΠΑΟΚ

ΜΠΟΡΕΙ εσείς να μη διακρίνετε κάτι μέσα σε αυτή την ανακοίνωση, εγώ όμως, να τι θα σας γράψω.
Όταν κεφάλαια όπως ο ΠΑΤΟΖΑΣ ή κατά κόσμον ΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ κάθονται και γράφουν τόσα ευχαριστώ και επειδή, αυτό θα πει, πως κάτι λένε, έξω από αυτά που λένε...
Εγώ θα τολμήσω να υπερκεράσω τις λέξεις τους και να το πάρω πάνω μου.
ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΕΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΤΟΖΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ;;;
Κάποιοι εκεί στον ΠΙΕΡΙΚΟ που είναι μέτριοι, και κάνουν τόσα, μήπως να έφευγαν, να αποστρατευόταν και στη θέση τους να αναβαθμιζόταν ο Γιώτης;;;
Μήπως να γινόταν ακόμα και ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ;;;
Ο ΠΑΤΟΖΑΣ ΉΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΤΡΙΟΤΙΠΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ;;; ΈΛΕΟΣ...
Υπάρχουν κι άλλοι που δεν πήραν ποτέ την μεγάλη ευκαιρία, σαν τον Πατόζα.
Να το δεις ΛΑΖΑΡΙΔΗ και ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΥΤΟ....
Σε παρακαλώ, γιατί ξέρω πως πονάς τον ΠΙΕΡΙΚΟ και θέλεις και να γράψεις ιστορία στη θητεία σου.
ΓΙΩΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ...ΨΗΛΟΤΕΡΑ!
Ο νοών νοήτω...

ker@ilidis