Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΣΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥ: "ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΡΕ ΣΥ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΚΙ ΕΣΥ"; ΤΩΡΑ ΕΠΙ ...ΚΟΥΚΟΥ;


Λέει ο Σάββας σε Αντιδήμαρχο του τότε, "θα έρθεις την Δευτέρα να κάνουμε αυτό που τώρα είπαμε". Ήταν Πέμπτη. Κι ο άλλος απαντά: "Δήμαρχε, άσε με πάω διακοπές και θα λείπω τη Δευτέρα, να τα πούμε μετά";;; Κι ο Σάββας αποστομωτικά: "Εγώ που είμαι Δήμαρχος πήγα διακοπές, να πας κι εσύ; Αντιδήμαρχος είσαι και το θέμα είναι δυνατό. Θα μείνεις εδώ. Κι εσύ και όλοι, γιατί η Κατερίνη μας έχει ανάγκη. Διακοπές μόνο ΠΣΚ"...
Κι έτσι κι έγινε για ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟ, όμως...
Τώρα με ΚΟΥΚΟ;;;;
Όλοι ΔΙΑΚΟΠΕΣ...
Κι επειδή θα μου την πέσουν...
ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...
Πρώτος και καλύτερος βέβαια ξέρετε ποιος, έτσι;;;
Τι κάνει ΚΟΥΚΟ στα κεραμίδια;;;
χα χα χα
Και η πόλη;
Πάρε αυτοκίνητο, ή μηχανάκι, ή ποδήλατο και περπάτα στους δρόμους και θα καταλάβεις...
ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ...
Άντε Κούκο μου καλές διακοπές.
Καλή Παναγιά....
Και ραντεβού με εσάς στις 16 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022!

ker@ilidis