Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

ΛΕΤΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ "ΠΗΡΕ Τ' ΑΡΜΑΤΑ"; ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ;

Κάτι μου λέει πως πλέον οι "μηχανές" του ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ, πήραν μπρός...
Τι εννοώ;
Να...
Κάποτε, όταν ο Κούκος ήταν Βουλευτής κι ήταν και στην ίδια θέση (πχ την εποχή που έπρεπε να βγει μόνον ένας βουλευτής λόγω εκλογικού νόμου κι εκείνος ήταν στις προηγούμενες ο δεύτερος) σαν τώρα στην ίδια θέση, άρχισαν τα όργανα να λαλούν μέσα του.
Και το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ, πετούσε αετό.
Και το έλεγε και μου το έλεγε...
Τότε;;;
Ήταν γύρω στις 40 μέρες πριν τις εκλογές.
Ο Κώστας μπήκε στο αμάξι του εντός νομού και βγήκε μία μέρα μετά που βγήκε πρώτος.
Ναι.
Τα κατάφερε.
Βέβαια από αυτό εμπνεύστηκαν όλοι (κι εγώ μαζί) και τρέξανε αντιστοίχως ενώ πριν σφυρούσαν κλέφτικα, και εξ αυτής της μούρλας του Ναι, νίκησαν κι αυτοί.
Τώρα;
Κάτι μου λέει πως ο Κούκος ...ξύπνησε.
Και μέσα του ίσως και το ηφαίστειο που πάντα έχει η καρδιά του πρωταθλητή.
Και νοιώθω πως άρχισε ήδη να φουλάρει μηχανές.
Λέτε ο Κώστας να πήρε τ' άρματα;;;
Και ξανά προς τη δόξα τραβά, ή...
Είναι όμως έτσι, ή είναι ιδέα μου;
ΙΔΩΜΕΝ.

ker@ilidis