Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ο "ΜΙΣΤΕΡ LORD" KAI "ΛΟΡΔΟΣ" ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...

Ο ΜΙΣΤΕΡ "Lord" χαλαρώνει σε κάποια ακτή κι ατενίζει το μέλλον με ομορφιά...
Ο ΦΙΛΟΣ μου ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ είναι το καλύτερο παιδί.
Και ξέρετε κάτι;
Είναι και από τους πολίτες του τόπου μας, που είναι πίσω από πολλά καλά.
Και ξέρετε και κάτι ακόμα;
Είναι ένας πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας.
Άλλωστε το έχει η οικογένεια ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.
Ο Χρήστος είναι ο ΜΙΣΤΕΡ "LORD" -  τα γνωστά και δημοφιλή εσώρουχα που παράγονται στην Πιερία και φεύγουν σε όλη την Ελλάδα κι όχι μόνον.
Άρα;;;;
Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ο "ΜΙΣΤΕΡ LORD" KAI "ΛΟΡΔΟΣ" ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...
Είναι, ναι....
Το κέντρο τον αγαπάει κι εμείς όλοι επίσης οι φίλοι του.
Το μόνο παράπονο που έχω εγώ από αυτόν είναι πως δεν "τον βλέπω"....
Όχι γιατί εκείνος δεν μπορεί, μα γιατί εγώ δεν προλαβαίνω.
Όμως, υπόσχομαι σε λίγο να βγούμε και θα σας δώσω και τα υπόλοιπα νέα της εταιρείας "Lord" - που να ξέρετε πως είναι και πολλά και μεγάλα!!!
ΥΓ: Ο Χρήστος είναι αδερφός του Ηλία Χατζηχριστοδούλου, του έτερου Καππαδόκη των εσωρούχων ή καλύτερα της ένδυσης, που είναι αρχηγός στην εταιρεία "Vero" ή "Vero By Aslanis"...  Που βέβαια, τώρα ως Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας έχει το στοίχημα της ΕΚΘΕΣΗΣ που ξεκινά την Παρασκευή κι εγώ θα επανέλθω με αφιέρωμα σε εκείνον και τα όμορφα του. Χρήστο, να χαίρεσαι τον αδερφό σου τον Ηλία. Ηλία, να χαίρεσαι τον αδερφό σου τον Χρήστο. Την αγάπη μου και στους δυο.
ΥΓ: Να χαίρεσαι Χρήστο μου και παιδιά κι εγγόνια... Κι εκείνα εσένα...

ker@ilidis