Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΙΧΩΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ...ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Ώ ΤΙ ΞΕΠΕΣΜΟΣ

ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - ΜΑ ΤΟΣΟΣ ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ;
Κραυγή απόγνωσης και αγανάκτησης από πρώην μέλος της ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Τι μου έγραψε;;;
Ορίστε:
Εκθείαζε την φιλαρμονική της Καλαμαριάς η Κατερίνη σήμερα, δίχως να ξέρουμε τι έγινε με της Κατερίνης - έλεος
<<Γεια σου Δημήτρη χρόνια πολλά κανένα σχόλιο για τον ξεφτ@#$#ο του δημάρχου που παράτησε την πόλη της Κατερίνης χωρίς φιλαρμονική και πλήρωσε την Καλαμαριά την φιλαρμονική>>

Μου έγραψε κι άλλα....
Άκουσα τον φίλο μου τον ΤΕΛΕΤΑΡΧΗ τον ΑΛΕΞΗ ΤΟΝ ΠΟΥΛΙΚΙΔΗ να εκθιάζει την φιλαρμονική του Δήμου Καλαμαριάς με τα ονόματα των πρωταγωνιστών και λειτουργών της.
Όμως ο φίλος αναγνώστης μου, συνεχίζει:

<<και εδώ υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να τον κάνει από το ωδείο αρχιμουσικό και να μαζέψει τη φιλαρμονική>>

Κι ύστερα;
Πόσα λεφτά πλήρωσες ρε Κούκο να φέρεις τα παιδιά της Καλαμαριάς;
Και την φιλαρμονική.
Και το πούλμαν.
Και τα σάντουιτς ή ότι άλλο τους κέρασες...
Να τι μου έγραψε για τα λεφτά ο πρώην βετεράνος της φιλαρμονικής Κατερίνης:

<<και τα λεφτά που πλήρωσε στην Καλαμαριά να τα έδινε εδώ στην πόλη η τη φιλαρμονική Λιτοχώρου ή του Αιγινίου αν υπάρχουν...>>


Και μου δίνει και υστερόγραφο: <<Κάντο ένα σχόλιο να μάθουμε τι παίζεται. Σε ευχαριστώ Δημήτρη>>

ΚΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΤΟ ΒΑΖΩ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΓΡΑΨΕ ΜΕ....
Κι αν μιλήσει, τι θα απαντήσει;
Ξέρω τι θα πει ρε φίλε...

ΥΓ: Κι άντε σήμερα βρήκες της Καλαμαριάς γιατί ήταν τοπική εορτή τη 16η, την 28η Οκτωβρίου, τι θα φέρεις μωρέ που και η Καλαμαριά θα έχει παρέλαση; Κι αν βρεις, μήπως σου στείλουν τα "δεύτερα" και τα πλερώσεις κι από πάνω;;; Έλεος...

Ker@ilidis