Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ - ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΗΤΑΝΕ "ΚΑΨΟΥΡΑ" - ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1960

Από τις πρώτες έγχρωμες φωτογραφίες του ΠΙΕΡΙΚΟΥ
Συγκινητικό
.
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑΛΜΑΝΙΔΗΣ ο πατέρας του Πάτροκλου και φίλου απ' την πιάτσα της Κατερίνης έτη κι έτη, είχε στην κατοχή του την μεγάλη κάτω φωτογραφία...
ΣΠΑΝΙΑ...
Και μάλιστα από τις πρώτες της ομαδάρας μας του ΠΙΕΡΙΚΟΥ σε ΕΓΧΡΩΜΟ ΦΙΛΜΑΚΙ....
Που ξέρω πως λίγοι είχαν αυτήν την πολυτέλεια.
Οπότε μας τι δωρίζει ο Πάτροκλος ως απόλαυση και γνώση για τις μετά γενιές του ΠΙΕΡΙΚΟΥ...
Να τι έγραψε με πολλή αγάπη στη λεζάντα αυτής της φωτογραφίας:
<<Μια σπάνια φωτογραφία του ένδοξου Πιερικού. Την είχε τραβήξει ο πατέρας μου την δεκαετία του 60 με έγχρωμο φιλμ. Σπάνιο για εκείνη την εποχή. Δυστυχώς δεν γνωρίζω τους παίχτες>>

Πάτροκλος Βασ. Γιαλμανίδης

Η φωτογραφία είναι απάντηση και στις ανοησίες της αλλαγής του σήματος του ΠΙΕΡΙΚΟΥ από τους σύγχρονους ψευτοαριστερούς, που βλέπουν στο στήθος του ΦΕΛΕΚΙΔΗ, ΦΟΥΛΙΔΗ, ΛΙΑΠΗ και των άλλων παιδιών το ΕΝΔΟΞΟ "Π"... Κι όχι ΚΑΚΟπαραφρασμένο το σήμα της Μάντσεστερ ως σήμα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ....

Όμως εγώ στέκομαι στη στιγμή.
Κι εγώ αναγνωρίζω δυο τρεις από τους παίκτες - κάτω στα σχόλια να μου γράψετε ονόματα και εγώ να τα προσθέσω στην ανάρτηση μου.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΤΡΟΚΛΕ ΓΙΑΛΜΑΝΙΔΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΉΤΑΝ "ΚΑΨΟΥΡΑ".
Αμήν;;;

ker@ilidis