Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΗΛΙΑ ΜΟΥ Η "ΕΡΜΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ" ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Η ...ΠΙΕΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΔΥΣΤΥΧΩΣ

Ο ΗΛΙΑΣ ΕΡΜΕΙΔΗΣ ήταν τελικά ο MISTER ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ για την Πιερία.
"ΕΡΜΗΣ TV" και Ηλίας Ερμείδης ένα και το αυτό...
Δεν πάει έτσι αδέρφια.
Ξέρετε πως στην ουσία η ΠΙΕΡΙΑ δεν έχει ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;;;
Ότι κι αν μου πείτε είναι OFF...
Και ξέρετε γιατί;
Επειδή μόνοι μας τελειώσαμε τη δυναμική μας.
Είχαμε τόσες τηλεοράσεις εδώ, μα καμία στην ουσία σαν την ΕΡΜΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ή στην εποχή μας ΕΡΜΗΣ  TV...
Nαι.
Τι θα πει αυτό;
Αυτό θα πει ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΜΕ ΟΡΑΜΑ κατάφερε ότι δεν κατάφερε όλος ο υπόλοιπος νομός.
Ο ΗΛΙΑΣ ΕΡΜΕΙΔΗΣ ήταν τελικά ο MISTER ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ για την Πιερία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ....
Εγώ είμαι η απόδειξη αυτού. Ότι έκανα το οφείλω στην "τρέλα" του Ηλία.
Ο Ηλίας δεν έβλαψε κανέναν με το όραμα του, αντίθετα, έβλαψε έναν.
Μόνον τον εαυτό του, γιατί στο βωμό της ιδεολογίας του έχασε και την ΕΡΜΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...
Δυστυχώς, όχι για εκείνον, μα για όλους εμάς.
Γιατί εκεί βασίλευε ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, η ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ, η ΤΟΠΙΚΗ ΕΙΔΗΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, η ΠΑΡΑΔΟΣΗ, η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΗΛΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ...

Έχω την εντύπωση πως η τηλεόραση που κάναμε τότε στα 1990 περίπου, ήταν ΌΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ της Πιερίας.
ΕΓΏ, ΕΣΥ, Ο ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΠΟΠΗ,  Η ΜΑΤ, Ο ΤΑΟΥΛΑΣ, Ο ΑΛΕΞΗΣ ΞΑΦΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ, Ο ΚΟΥΜΗΣ....
Μαζί στις κάμερες ο ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ, ο ΤΑΣΟΣ, ο άλλος ο ΤΑΣΟΣ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ...
Εννοείται πως δίπλα σου σε προσφορά βάζω και τον αδερφό σου τον ΓΙΩΤΗ τον ΕΡΜΕΙΔΗ.

Μετά που τελείωσε η ΕΡΜΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, τελείωσε και η Τοπική Τηλεόραση.
Γιατί απλά ήσουν εσύ που έκανες την διαφορά.

Δημήτρης Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος