Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

ΝΤΟΥΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ / ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ - ΤΟΠΟ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ - ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ΠΙΕΡΙΑ

ΤΟΠΟ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ - ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ΠΙΕΡΙΑ
Σε ένα δείγμα δικής μου ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ τάσεων ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΚΟΙΝΟΥ, αυτού της ομάδας μου στο ΦΕΙΣ, ΠΙΕΡΙΑ τ' όνομα της και είναι η πιο μεγάλη κοινότητα του... νομού μας, έβγαλα κάτι που θα πρέπει να μας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ αλήθειες...
Εδώ και τώρα ανανέωση με νέα πρόσωπα στην πολιτική του τόπου μας....

ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΡΕ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ....

Οι Δήμαρχοι γίνονται Βουλευτές, οι Βουλευτές Δήμαρχοι, οι Ναύαρχοι Πλωτάρχες και οι θύτες μας φαίνεστε για θύματα...
Έλεος.
Όμως, να τι βγάζει αυτή η ψιλοέρευνα μου σε δείγμα 192 ανθρώπων που τόλμησαν και ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΌ ΤΑ ΓΥΡΩ 20 ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΕΙΤΕ ΕΓΩ, ΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ....
Κάποιοι πρόσθεσαν ακόμα και την ΤΖΟΥΛΙ ΓΙΑΜΟΥΖΗ, και κάποιον κύριο ΜΑΡΑΛΕΤΟ, που δεν τον ξέρω καν κλπ κλπ....

Να τι έβγαλε η ιστορία αυτή - χτύπησε "ψαχνό"...
Έφερε ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΟ τον ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ, ΠΡΩΤΟ και ΔΕΥΤΕΡΟ έφερε έναν ΝΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΑΤΣΙΔΗ...
Που δεν έχουν και οι δυο σχέση καθόλου με αυτά....
Άρα;;

ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ - ΦΤΑΝΕΙ...

Μήνυμα:
ΤΟΠΟ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ - ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ/ΠΙΕΡΙΑ

Αμήν;;;

Ker@ilidis