Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΙΧΑΗΛ - ΔΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΚΡΙΔΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ (ΜΙΧΑΗΛ - ΓΑΒΡΙΗΛ - ΑΓΓΕΛΟΣ - ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ - ΣΕΡΑΦΕΙΜ - ΡΑΦΑΗΛ)

ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ
Να τον χαίρεσαι τον Πατέρα και την κόρη σου Νίκο Μακρίδη - την αγάπη μου
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022...
Των Αγίων Μιχαήλ, Γαβριήλ, Αγγέλου, Ταξιάρχη, Ραφαήλ...
Κι επειδή ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ μας το θύμισε δι αυτού:

<<Πάντα ήταν ιδιαίτερη η σημερινή μέρα..
Τα τελευταία χρόνια όμως είναι διπλά ιδιαίτερη…!
Χρόνια πολλά στον άνθρωπο που του οφείλω τα πάντα στην ζωή μου, στον πατέρα μου Μιχάλη και χρόνια πολλά σε ένα από τα τρία ανθρωπάκια που άλλαξαν την ζωή μου, την κόρη μου Μιχαέλα και της εύχομαι από τα βάθυ της καρδιάς μου να μοιάσει σε όλα τον συνονόματο παππού της !!!
Υγεία και κάθε ευλογία σε όλο τον κόσμο,
ο Αρχάγγελος Μιχάηλ να μας βοηθάει..🙏>>

Νίκος Μακρίδης
Επιχειρηματίας και παιδί της Κατερίνης - Κέντρου Πόλεως

Σε όποιον έχει συγγενή ή κοντινό που γιορτάζει να τον χαίρεται και αν δεν έχετε, να γιορτάζεται τους ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΜΑΣ, καθ' ότι μεγάλη γιορτή σήμερα.

ker@ilidis