Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Σε λίγο οι γούρνες θα καταπιούν την Κατερίνη και στη θέση της τσουπ, η ...Γουρνόπολη του Κουκοδήμου

ΣΤΗΝ ...ΓΟΥΡΝΟΠΟΛΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Β' ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΤΑΝΤΑΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ...ΓΟΥΡΝΕΣ
Μια απλή βόλτα στην Κατερίνη....
Κάνα δυο δρόμους και ορίστε...
Στην ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, η κορυφαία γούρνα όλων.
Στο πλάι της...
Πάω με τ' αμάξι, στο πλάι της Αγίας Αικατερίνης για να βγω στο στρόγγυλο του Κινέζικου.
Τσουπ εμπρός μου στα δεξιά μια γούρνα,  κάνω να την αποφύγω κάνοντας αριστερά.
Από απέναντι αμάξι... Εκείνος ο φουκαράς με βλέπει. Στοπάρει γιατί εμπρός του έχει το πηγάδι που μοιάζει με γούρνα.
Παρ' ολίγον μετωπική....
Αριστερά Πηγάδι, μεταμφιεσμένο σε γούρνα. Δεξιά όπως μου είπαν οι γείτονες αυτή του πρώτου πλάνου μου εδώ και μήνες. Δείτε τα ξερά και θα καταλάβετα. Το πηγάδι όμως παίρνει το όσκαρ γούρνας....
ΠΗΓΑΔΙ ΟΙ ΓΟΥΡΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ ΠΛΕΟΝ...
Αφού δεν κάνει κανένας κάτι, δηλαδή ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ, ας κι εγώ του την δείξω μπας και ξυπνήσει...
Ρε σεις, που ζείτε;;;;
Σε ποια πόλη;;;
Δεν καταλάβατε πως αυτοδίκαια η πόλις μας πρέπει να μετονομαστεί σε ...Γουρνόπολη από Κατερίνη;;;
Ά ξέχασα, έχω κι από ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ, κάποιες....
Δείτε τες....
Απίστευτοι αυτοί οι Γαλάτες της ...Γουρνόπολης Μακεδονίας!

ker@ilidis