Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Ρε Κούκο, μάλλον σε αδικώ - έτσι λέει η Κουμπάρα μου!

ΟΛΟΙ "ΧΤΥΠΟΥΜΕ" ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ΕΝΩ ΣΤΟΝ 2ο ΟΡΟΦΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ "ΑΓΙΟΥ ΝΤΑΝΤΑΜΗ"...
Πω πω, ρε συ Κουμπάρε, μου είπε η κουμπάρα μου, τι είναι αυτό με σένα και τον Κουκοδήμο;;;
Ρε συ, στεναχωριέμαι. Τον εγκαλείς σκληρά. Γιατί το κάνεις αυτό...
Μέχρι που πολλές φορές όχι μόνο στεναχωριέμαι, αλλά και τον λυπάμαι....
Πω πω, να τι μου είπε η Κουμπάρα μου η Μ. και από εκείνη τη στιγμή άρχισα να.....
ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ.
Λες ρε Κεραηλίδη να τον αδικείς;;; Σκέφτηκα.
Λες ρε συ να τον "χτυπάς" άδικα;;;
Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΟΥΠΕΡ;;;
Τέτοια άρχισα να σκέφτομαι μέρες που είναι ΕΟΡΤΩΝ (ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ/ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ/ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ).
Κι απάντησα.
ΟΧΙ, δεν είναι ο Κούκος το πρόβλημα στον τόπο, μα ένα από αυτά.
Εγώ επειδή έζησα μαζί του, ξέρω πως ο Κώστας δεν είναι κακό παιδί. Είναι πολύ καλός.
Όμως, εγώ ως πολιτικό και βλέποντας πως κανένας δεν του κάνει αντιπολίτευση, κι όλοι αντίθετα τον βρίζουν έξω και στα καφενεία (κουβέντες καφενείου) του έκανα αντιπολίτευση...
Του κάνω.
Όμως ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ....
Απλά θα περιμένω να τον ζυγίσω.
Άρχισε να κάνει έργα.
Άρχισε να βλέπει και τον πονεμένο Κατερινιώτη.
Δεν ξέρω αν θα αντέξω, όμως καλό είναι να πω εδώ πως δεν φταίει ο Κούκος για τον εξευτελισμό της Πιερίας μα όλοι οι πολιτικοί που πέρασαν από εδώ τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια.
Που ήταν όλοι σχεδόν, πριν ελαχίστων εξαιρέσεων που δυστυχώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα, ΚΑΚΙΣΤΟΙ.
Κάνοντας ταμείο: μόνος διοικεί τον ΚΑΚΟ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;; Όχι. Εκεί έχει και ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ και ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ και παραπροέδρους και διοικητές. Εκεί και η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ που ΠΕΤΑ ΑΕΤΟ. Εκεί και ο ΝΤΑΝΤΑΜΗΣ που την περνά φίνα, γιατί όλοι χτυπούν τον Κούκο κι εκείνος κάνει ...γιορτή! Κάθε μέρα γιορτάζει... Του Αγίου Νταντάμη είναι εκεί στον Δεύτερο Όροφο.
Να μείνω εδώ;;;
Αυτά και τέλος.
ΚΟΥΚΟ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

ker@ilidis