Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Το κόμμα αυτό της ΝΙΚΗΣ, του ΣΥΡΠΗ και του ΝΑΤΣΙΟΥ της Κατερίνης, θα μπει στην ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, γιατί;

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΡΠΗΣ Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΤΣΙΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΕΚ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΜΕ ...."ΝΙΚΗ"  
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για το ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ, αυτό που μπήκε μόλις στους κόλπους των δημοσκοπήσεων. Που αναγκάστηκαν οι νταλαβερτζήδες των καναλιών να το παίξουν, διότι του έδωσαν οι έτσι 1%!
Εκεί που στο άβατο τους, δεν μπαίνει νέος, αν δεν είναι σύστημα.
Και κατάφερε ένα κόμμα, που δεν είναι σύστημα να μπει.
Να και η δική μου απόδειξη:
>>''Oταν μου πειράζουν την θρησκεία μου και την πατρίδα μου, θα μιλήσω και ότι θέλουν ας μου κάνουν'' Έτσι είπε ο στρατηγός Μακρυγιάννης και με εκφράζει απόλυτα στην Ελλάδα του σημερα Για τον λόγο αυτό αποφάσισα να συστρατευτώ στις εκλογές και να δωσουμε μάχη όλοι μαζί ενωμένοι με την ''ΝΙΚΗ''. Ο Αγώνας συνεχίζεται και γι'αυτο χρειάζομαι τη στηριξή σας ( μπορείτε αν θέλετε να το κοινοποιήστε στους φίλους σας) .
"Ει ο Θεός μεθ' ημων , τις καθ ημών; "  <<
Σύρπης Γεώργιος Πολύτεκνος, Ψυχίατρος ΓΝΘ "Ιπποκράτειο"

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΡΠΗΣ, είναι ένα παιδί της Κατερίνης. Γέννημα θρέμμα δικό μας παιδί. Μεγαλώσαμε εκεί στον Κουραδά μαχαλά, πίσω απ' την πλατεία Βαγγελάκη.
Εκεί κι εγώ, εκεί κι ο Γιώργος.
Και έγινε Γιατρός. Τον έχασα και τώρα τον είδα ξαφνικά στο Φου Μπου κι υποψήφιο στη ΝΙΚΗ και πάει για ΝΙΚΗ!
Μαγκιά του;

Ά και κάτι άλλο, θα πω και για τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟ τον αρχηγό τους.
Που κι αυτό το παιδί, έζησε εκεί στον Κουραδά μαχαλά, μικρός μικρός και γείτονας μας.
Εκείνος ειδικά ήταν δίπλα στον ΚΟΥΡΑΔΑ μόλις μερικά μέτρα από την κοίτη του.
Και ξεφύγανε.
Και ξεφύγαμε.
Ο ένας έγινε ΔΑΣΚΑΛΟΣ κι αρχηγός της ΝΙΚΗΣ και ο δικός μας ΣΥΡΠΗΣ πάει για ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ που εάν καταφέρει και βγει ψηλά, θα το πετύχει, γιατί άποψη μου:

Το κόμμα αυτό της ΝΙΚΗΣ, του ΣΥΡΠΗ και του ΝΑΤΣΙΟΥ της Κατερίνης, θα μπει στην ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, γιατί;;;
Γιατί πρεσβεύει ΕΛΛΑΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και ΗΘΟΣ και ΤΙΜΗ και ΣΕΒΑΣΜΟ και ...ΜΑΓΚΙΑ!

Ker@ilidis