Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Κάποιοι λένε: Μα αφού ο Κεραηλίδης "βρίζει" τον Ντούμο ή τον Κούκο, δεν ξέρουμε με ποιον είναι...

Όχι, δεν είμαι ή ...είμαι με Ντούμο ή με Κουκοδήμο - είμαι με την ...ΚΑΤΕΡΙΝΗ, τι δεν καταλαβαίνεις;;;;
Όλοι εκεί έξω ψάχνουν να βρουν με ποιον είναι ο ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ και της ΜΑΡΟΥΛΑΣ....
Ο Κεραηλίδης ο Κατερινιώτης που ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, είναι με την ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Όχι αυτή την Κατερίνη, που έστησαν εδώ και χρόνια οι μετριοτίποτες παράγοντες που την διοικούν, αλλά με εκείνη την Κατερίνη των ΙΣΧΥΡΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ, που θα φέρουν ρήξη.

Που θα πετάξουν τους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ που έτη κι έτη δίχως ειρήνη ξεσκίζουν την πόλη και τους ανθρώπους της.

Με αυτή την Κατερίνη είμαι....

Κάποιοι λένε: Μα αφού ο Κεραηλίδης "βρίζει" τον Ντούμο ή τον Κούκο, δεν ξέρουμε με ποιον είναι....

ΟΧΙ ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΝΤΟΥΜΟ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ - ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΩ.
Σε κοινωνικό επίπεδο εκεί έξω, είναι ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ και οι δύο.
Όμως πολιτικά ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ - δεν θέλουν να φτιάξουν Κατερίνη, αλλά ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΆΛΛΟ ...ΜΑΓΑΖΙ!

Να με ποιον είναι ο Κερηλίδης - είναι με την ΑΥΡΙΑΝΗ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗ εκείνου που θα έχει όραμα να τη φτιάξει....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης - Επικεφαλής "ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ".