Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Το "αντριλίκι" κι η "μαγκιά" του άρχοντα του Επιμελητηρίου Ηλία Χατζηχριστοδούλου....

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥΣ "ΠΟΝΕΣΕ" ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ...ΜΟΥΦΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΠΙΕΡΙΕΙ...
Ξέρετε γιατί τον γουστάρω τον Πρόεδρο των ...προέδρων των επαγγελματικών συλλόγων της Πιερίας μου;;;
Γιατί ξέρει και λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
Ξέρει και παίζει τις αλήθειες στα δάχτυλα γι' αυτό και ξεσκίζει στις εκλογές.
Και...
Και πριν λίγο, δημόσια αναφέρθηκε στα του δικού μου δημόσιου βίου και είπε αλήθειες ΥΠΕΡ ΕΜΟΥ και εννοείται πως τον ευχαριστώ.
Ο ΗΛΙΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας, τους πόνεσε μιλώντας για τις αλήθειες που πρεσβεύει η παρουσία μου και ως Δημοτικού Συμβούλου Κατερίνης εκεί επάνω στο Δημαρχιακό Μέγαρο, όσο και για την δημόσια πένα μου.
Είπε πολλά καλά για μένα και τον ευχαριστώ.
Όμως ένα μόνο θα υπογραμμίσω.
Είπε:
>>Τον Δημήτρη τον Κεραηλίδη τον υποτίμησαν, και πολιτικά, και στα της πένας του - κι εν τέλει θα δικαιωθεί, αυτός θα...<<

Εδώ ...υποκλίνομαι!
Το ζω, το νιώθω, το βιώνω.

Όλα τα χρόνια με χειροκροτούσαν σαν τους παίνευα, με κατηγορούσαν σαν τους έλεγχα.
Κι ο Ηλίας, που σημειωτέον κατά καιρούς είμαι σκληρός μαζί του, πάντα λέει για μένα αλήθειες. Έχω γράφει για τον Πρόεδρο πως είναι ο "Τσαουσέσκου" των εκλογών, διότι πάντα τα ποσοστά του ήταν γιγάντια και καθαρά... Κι εκείνος απλά χαμογελάει και λέει για μένα πάντα τα καλύτερα.
Ηλία προχώρα - δεν ξέρω αν σε στηρίξω στις εκλογές, περιμένω τα καλύτερα σου, όμως σε ότι αφορά το ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ σου υποκλίνομαι κι ευχαριστώ.

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος