Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Ο Στέλιος Σιδηρόπουλος στο πλευρό του Ανεξάρτητου Πλάτωνα Τασχουνίδη, για μια καλύτερη Κατερίνη...

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΔΙΧΩΣ ΑΣΤΕΙΕΣ ΧΕΙΡΑΨΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΕΣΜΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΥΠΕΡ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Στη λεζάντα αυτής της φωτογραφίας, έγραψε ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ....
Ένας ακέραιος Κατερινιώτης, που συναντά έναν άλλο ουσιαστικό Κατερινιώτη και θα βαδίσουν μαζί στις εκλογές...
Χέρι χέρι.
Κι η λεζάντα γράφει:
>>
Πλάτων Τασχουνίδης.
Ένα δυναμικό άτομο, ακέραιος χαρακτήρας, γνώστης των προβλημάτων του τόπου μας, συντάσσομαι δίπλα για μια ανεξάρτητη τοπική αυτοδιοίκηση.

Πλάτων η ταυτότητα μου είναι στην διάθεση σου.
<<

Ξέρετε κάτι;;;
Εγώ τι βλέπω σε αυτή την ανάρτηση του Στέλιου;;;;
Βλέπω έναν συμμαθητή (ΠΛΑΤΩΝ ΤΑΣΧΟΥΝΙΔΗΣ) κι έναν γείτονα μου στα Αστικά (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ) να ενώνουν δυνάμεις και να προχωρούν μαζί....

Το όνομα του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ συνδυασμού του Πλάτωνα είναι "ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ" και θέλω να τους ευχηθώ καλή επιτυχία, γιατί απλά ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ελπίζουμε σε αυτούς.

Και να δείτε που μαζί θα έρθουν κι άλλοι - καλοί!!!!

ΥΓ: Και κάπως έτσι με, δίχως ψευτοχειραψίες ή "είμαι κι εγώ μαζί" ή ψευτοαγκαλιές. Ουσία ρε σεις. Ουσία υπέρ Κατερίνης... Γιατί σ αυτή την πόλη, το σάπιο έφτασε ...κόκαλο! Που το "δήθεν" και το "τάχα" βασιλεύει...

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος