Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Όχι άλλο ...σώσιμο - δεν θέλουμε εκατομμυριούχους ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ για ΣΩΤΗΡΕΣ άλλο στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ... Έλεος!!!

ΓΥΡΝΑ ΚΥΡ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ...ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥΣ - ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΕ ΦΡΑΓΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ...
Μου λέει ο φίλος μου: Ας γυρίσει στην παράγωγή ...εκατομμυρίων ο κυρ Γιάννης - Δε θέλουμε άλλον σωτήρα. Μου φτάνουν όσοι μας σώσαν μέχρι τώρα. Δεν θέλω κι εκατομμυριούχους κι ...ανύπαρκτους!
Ήμουν με φίλο...
Και μου λέει για τον κύριο Γιάννη, τον Υποψήφιο....
Ρε συ Δημήτρη, αυτός ο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ, τι θέλει με εμάς στην Κατερίνη;;;
Κι εννοείται, μου λέει πως εννοώ για τα των πολιτικών και τα κοινά...
Ναι ρε φίλε, συνεχίζει.
Αυτός είναι ανύπαρκτος. Δεν μιλά για κανένα θέμα. Δεν ξέρει να μιλά. Δεν τολμά να μιλά. Κοίτα το θέμα της Σεβαστής;;; Κρύβεται πίσω απ' το θέμα, γιατί;;;; Επειδή οι επιχειρηματίες όλοι, θέλει να είναι αύριο φίλοι του. Δεν είναι με εμάς τον Λαό... Είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ.
Ξέρεις τι λέω;;;
Συνεχίζει.
Να μας κάνει τη χάρη και να μη μας σώσει με τα εκατομμύρια του.
Αφού τα 5 χρόνια έχουν 60 μήνες κι επί 2000 ευρώ το μήνα θα παίρνει ως Δήμαρχος, αυτό μας κάνει 120 χιλιάδες. Γιατί βάζει εκατομμύρια για την Κατερίνη; Περισσεύουν αυτά τα εκατομμύρια που θα ξοδέψει να γίνει Δήμαρχος απ' τη γυναίκα του, ή τα παιδιά του; Μη πτωχεύσει πάλι και να φταίμε κι εμείς. Εδώ, Δημήτρη μου μιλούμε για πολιτική κι όχι για μπίζνες...

Κι αφού είναι καλός στις μπίζνες, ας μείνει στις μπίζνες. Αφού τόσα χρόνια ήταν  ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ, γιατί ήρθε στη ζωή μας ξαφνικά; Απέτυχε στον Πιερικό. Απέτυχε στο χωριό του... Σε τι κατηγορία παίζει η ομάδα του χωριού του, η Πύδνα Κίτρους, ξέρεις ρε Κεραηλίδη;;;
Να σου πω εγώ, δεν έπαιξε την προηγούμενη χρονιά σε κανένα πρωτάθλημα της ΕΠΣΠ.
Να τι έκανε ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ για τον αθλητισμό του χωριού του, ή και στον Πιερικό.
Γράφουν, συνεχίζει και μου λέει ο φίλος μου, Γράφουν πως ζούσε όλα τα χρόνια Κατερίνη... Τι λε ρε;;; Μα ήταν ανύπαρκτος. Και στο ΚΟΓΚΟ πώς έκανε εκατομμύρια;;; Στην Αλβανία;;;; Στη Σερβία;;;; Με τηλεκοντρόλ δούλευαν εκεί οι επιχειρήσεις του κι έκανε μιλιούνια;;;

Αυτά...
Περισσότερα, αν με προκαλέσουν....
ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ.

Ker@ilidis