Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Άκου ο Κεραηλίδης έγινε Koukos.gr, Ntoumos.gr, ή Geroliolios.gr, Kiafas.gr... Απλά συνέλθετε, γιατί θα ...ξαναχτυπήσετε στο κεφάλι

ΤΟ ΟΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Ρε σεις παιδάκια, ξέρετε τι λέω;;;
Να πάρετε το χαπάκι σας και ύστερα να πάμε παρακάτω, μέχρι την Δευτέρα 9 Οκτώβρη 2023!
Ξέρετε γιατί;
Όταν γράφω κάτι που ενοχλεί αυτό που ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ, με κράζεις.
Όταν γράφω κάτι που σου αρέσει, με χειροκροτείς.
Θα γίνω συγκεκριμένος.
Τις τελευταίες μέρες μου λέτε πως το PIERIA-GR, έγινε Koukodimos.gr, ναι αλλά δε λέτε πως πριν μερικές μέρες κάποιοι άλλοι, μου έλεγαν πως είμαι Ntoumos.gr, και πιο πριν ήμουν Geroliolios.gr, Kiafas.gr, Manolas.gr.....
Έλεος ρε...

Απλά σε εσάς τους τελευταίους να πω πως, επί 4 χρόνια αντιπολίτευση ΜΟΝΟ ΕΓΩ έκανα ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
Και εντός του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης και έξω στους δρόμους της πόλης.
Άρα;;;;
Μια μέρα είναι η Κυριακή, θα περάσει και μετά πρώην φίλοι και σημερινοί εχθροί, πάλι θα γίνουμε φίλοι...
Μέχρι να μην πιστεύουμε στα ίδια....

ΥΓ: Αυτά τα 4 χρόνια, είχατε ψηφίσει ρε για ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ως θεσμό, ΧΙΟΝΙΔΗ, ΝΤΑΝΤΑΜΗ, ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, ΕΥΓΕΝΙΟ...
Είδατε ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ στον Κουκοδήμο, για να τον κάνετε καλύτερο;;;; ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ... Κι αυτό, εσείς κι οι όμοιοι σας μου το ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΤΕ!
Τώρα με κράζετε.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Άκου ο Κεραηλίδης έγινε Koukos.gr, Ntoumos.gr, ή Geroliolios.gr, Kiafas.gr... Απλά συνέλθετε, γιατί θα ...ξαναχτυπήσετε στο κεφάλι!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος