Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΚΛΕΓΕΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΙΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΝΑ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ...ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ!


Καλύτερα να είχε εκλεγεί η ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑ στην αντιπολίτευση εκεί στο ΔΉΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ καθ ότι ήταν υποψήφια με τον Νίκο Μηλιώτη. Τι κάνουν οι άλλοι εκεί στην αντιπολίτευση σήμερα; Ο φίλος μου ο Γιώργος ο Κυριακίδης είναι ζωηρός. Ο φίλος μου ο Σάκης ο Γκούνας είναι καλό παιδί. Ο φίλος μου ο Γιάννης Μαλτζάρης είναι πολύ ...φίλος μου! Ο φίλος μου ο Νίκος ο Μηλιώτης είναι πολύ ...φίλος μου.
ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΚΛΕΓΕΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΙΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΝΑ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ...ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ! Είναι σύζυγος του Γιώργου του Λαγαμτζή του παλιού μπασκετμπολίστα του Πιερικου κλπ


Aναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ