Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

ΈΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΤΣΙΩΤΣΙΟΣ;;; ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Χτυπάει το τηλέφωνο μου κι είναι ο Πρόεδρος του Πιερικού μου, του μπάσκετ, ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΟΔΑΣ....
Λέω θα μου πει για ΑΘΛΗΤΙΚΑ, θα μου πει για ΠΟΛΙΤΙΚΑ, για εκείνα τέλος πάντων που μιλάμε συνήθως με τον Απόστολο.
Όμως ρε ΦΊΛΕ μου, ήρθε εκείνο που δεν περίμενα να το ζήσω...
Μας άφησε ο αδερφός μας ο μεγάλος, ο πατέρας μας, ο άνθρωπος που μας στήριζε.
Μικρό παιδί ήμουν, ίσα ίσα στο τραπέζι που έφτιαχνε μπουκέτα έφτανα.
Έκανα δελτίο στον ΠΙΕΡΙΚΟ κι εκείνος το πήρε, με πλαστή υπογραφή της κυρά Μαρούλας της μάνας μου - κι εκεί με εκείνο το δελτίο ΚΕΡΔΙΣΑ ΖΩΗ. Δίπλα του πάντα. Δίπλα μου πάντα.
ΈΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΤΣΙΩΤΣΙΟΣ;;; ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ...
"Δημήτρη έφυγε ο Αλέκος, ξέρω πως τον αγαπάς, και ξέρω πως πονάς - έφυγε Δημήτρη μου, καθώς ένα μήνα τώρα ταλαιπωρούνταν". Δεν το ήξερα Απόστολε....
Κι ένα δάκρυ έφυγε από τα μάτια μου, που κρατιόμουν να μη το δείξω...
Σε δευτερόλεπτα πέρασε μπροστά μου όλη η ζωή μου μαζί του.
ΜΠΑΣΚΕΤ - ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΝΑΟΥΣΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ....
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ....
Σίγουρα ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ είναι η νέα του κατοικία γιατί ο Αλέκος, πρόσφερε...
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΦΥΓΕ....
Καλό ταξίδι πατέρα, αδερφέ, φίλε....

Ker@ilidis