Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΡΕ ΣΥ, ΌΤΑΝ ΔΗΛΩΝΕΙΣ "ΑΘΕΟΣ";;;


Τι θα πει ΑΘΕΟΣ αδέρφια;
Υπάρχει Θεός;
Εσύ τι λες;
Αν βλέπεις ίσως να δεις τη Χάρη Του...
Και...

<<Μιλούσαμε για την ζωή και τα "μυστήριά" της.
Ξαφνικά μου λέει : "είμαι άθεος" δεν πιστευώ ότι υπάρχει Θεός.
Το συζητήσαμε εκτενώς. Μίλαγε και άκουγε.
Στην απεγνωσμένη του προσπάθεια να υποστηρίξει την θεωρία του - δεν το αντελήφθη, αλλά - έγινε εμφανής η απεγνωσμένη εσωτερική του ανάγκη για "απόδειξη ύπαρξης Θεού" !
(Είναι κάτι που έχω συχνά "διαγνώσει" να συμβαίνει και με άλλους που δηλώνουν "άθεοι") .
Τον ρώτησα αν αποδέχεται την σοφία των αρχαίων φιλοσόφων μας.
Μου είπε "βεβαίως" !
Τότε - του είπα - μελέτησε με υπομονή και επιμονή αυτήν την αρχαία σοφή ρήση και έλα μετά να ξανασυζητήσουμε :
"Άνθρωπε γνώρισε τον εαυτόν σου και θα γνωρίσεις το σύμπαν και τους Θεούς">>.


Έ, ναι...
Άνθρωπε γνώρισε τον εαυτό σου κι αν τα καταφέρεις, ίσως να Τον Γνωρίσεις...
Θε μου Βόηθα μας.

Ker@ilidis