Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ...


Ένα από τα παιδιά του, του μπάσκετ κι ο ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ.
Του ΑΛΕΚΟΥ ΤΣΙΩΤΣΙΟΥ που μας άφησε...
Μας συγκινείς ρε φίλε Αργύρη.
Να τι του γράφει από το δικό μας βήμα:

<<Ο μπασκετικός μας πατέρας, ο φίλος, ο σύμβουλος!!!
Αλέκο, έφυγες δυστυχώς, για τη γειτονιά των Αγγέλων, όμως πρόσφερες όσο κανένας άλλος, μόχθησες για να ακουστεί το Πιερικό μπάσκετ, πρωτοπόρος και γαλαντόμος πάντα!
Σαν άνθρωπος, γεμάτος καλωσύνη, αγάπη και προσπάθεια πάντα για στήριξη και βοήθεια!
Σ´ ευχαριστώ για όσα μου δίδαξες και μου πρόσφερες.
Ημουν τυχερός που σε συνάντησα στη ζωή μου!
Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!
Καλό παράδεισο Αλέκο και είμαι σίγουρος οτι εκεί πάνω, με τον Γιώργο, θα καταστρώνετε σχέδια για να δημιουργήσετε, ακόμα μία μεγάλη ομάδα μπάσκετ>>!!!

ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ
Πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής ΠΑΟ - ΠΙΕΡΙΚΟΥ

Και ο Αργύρης ήταν ανακάλυψη και επιτυχία του Τσιώτσιου...
Κάπως έτσι φόρεσε το Εθνόσημο ο Άρτζι κι όχι μόνον...
Και κάπως έτσι περπατήσαμε στη ζωή πολλοί από εμάς....

Ναι φίλε μου Αργύρη....
Πονάει αδερφέ, γιατί εμείς μόνο ξέρουμε ποιος ήταν ο Αλέκος Τσιώτσιος.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

Ker@ilidis