Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Προσκαλείστε σε συνέντευξη τύπου στο Επιμελητήριο Πιερίας, την Παρασκευή 19 Μαρτίου και ώρα 12:00, με θέμα την ενημέρωση για την πορεία των προγραμμάτων της ...ΚΕΠΑ - ΑΝΕΜ, που υλοποιούνται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013 και βρίσκονται σε εξέλιξη (Εξωστρέφεια - Ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων, Πράσινος Τουρισμός, Μεταποίηση) καθώς και για νέα προγράμματα η προκήρυξη των οποίων αναμένεται στο προσεχές διάστημα.
Τη συνέντευξη τύπου θα δώσουν από κοινού ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλίας Χατζηχριστοδούλου και ο Υπεύθυνος Δημοσιότητας και Πληροφόρησης του ΚΕΠΑ - ΑΝΕΜ Ιωάννης Τσιτσόπουλος
Προσκλητήριο Διαμαρτυρίας
Ο Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού και οι σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σας καλούν αύριο Πέμπτη 17 Μαρτίου στις 6.00 μ.μ. στο γενικό συλλαλητήριο που θα γίνει στην πλατεία του Κολινδρού με αίτημα :
ΝΑ ΜΗ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ
Είναι απαραίτητο να δείξουμε με την παρουσία και τον αγώνα μας ότι μόνο εμείς μπορούμε να αποφασίζουμε για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδειών μας.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
Ο σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Κολινδρού, μετά την ανακοίνωση για τη συγχώνευση του Γενικού Λυκείου Κολινδρού με το Γενικό Λύκειο Αιγινίου υπό την κοινή ονομασία Γενικό Λύκειο Αιγινίου αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί έντονα και να εισηγηθεί σε όλες τις δημοτικές και εκπαιδευτικές αρχές την μια και μοναδική πρότασή του, που είναι να παραμείνουν τα σχολεία ως έχουν και να μη γίνει καμία απολύτως μεταβολή. Επικαλούμαστε προς τούτο σειρά λογικών επιχειρημάτων:
Η συγχώνευση θα είχε ως αποτέλεσμα τη χειροτέρευση των συνθηκών της μαθησιακής διαδικασίας εξίσου στο μαθητικό δυναμικό και των δύο έως τώρα σχολικών μονάδων, γεγονός που βρίσκεται σε αντίθεση με τις διακηρύξεις του Υπουργείου ότι οι συγχωνεύσεις γίνονται προς όφελος του μαθητή, με κριτήρια πρωτίστως παιδαγωγικά. Η υλοποίηση μιας τέτοιας αναιτιολόγητης απόφασης ισοδυναμεί με οπισθοδρόμηση καθώς ισοδυναμεί με:
- Αύξηση του μαθητικού δυναμικού κάθε τάξης στο μέγιστο επιτρεπτό όριο (30 μαθητές ανά τάξη) σε βάρος της ποιότητας του μαθήματος, κάτι που θα κλονίσει την παιδαγωγική σχέση μαθητών και διδασκόντων
- Το κτιριακό συγκρότημα του Αιγινίου δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των μαθητών στο νέο σχολικό περιβάλλον ελλείψει επαρκούς αριθμού αιθουσών
- Η γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού, οι χιλιομετρικές αποστάσεις και η ιδιομορφία του οδικού δικτύου λόγω της υψομετρικής διαφοράς καθιστούν δυσχερείς τις μαζικές μετακινήσεις κυρίως τους χειμερινούς μήνες αφού θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών και διαταράσσουν πολλαπλώς τη μαθησιακή διαδικασία και τον οικογενειακό προγραμματισμό. Συγκεκριμένα, οι δρόμοι που συνδέουν τα χωριά (Κολινδρός, Ρυάκια, Καστανιά, Παλιάμπελα) αυτά μεταξύ τους αλλά και με την έδρα του δήμου (Αιγίνιο), είναι επικίνδυνοι, με πολλές στροφές και κακή χάραξη, οι δε αποστάσεις είναι μεγάλες. Επιπλέον για μεγάλο χρονικό διάστημα επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες (βροχές, ομίχλες, χιόνια και παγετός) που σε συνδυασμό με την κακή κατάσταση των δρόμων αυτών, επιδεινώνουν το πρόβλημα και αυξάνουν τον κίνδυνο για τα παιδιά.
- Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα παιδιά αυτά θα αναγκαστούν να αλλάξουν τις καθημερινές τους συνήθειες αφού θα ξεκινούν από το σπίτι τους στις 7 το πρωί και θα επιστρέφουν στις 3.30 το μεσημέρι διαλυμένα και κουρασμένα από την πολύωρη αναμονή
- Το κλείσιμο του σχολείου θα έχει ως συνέπεια και τη φυγή-μετανάστευση και των κατοίκων-γονέων των παιδιών, οι οποίοι στο σύνολό τους είναι νέοι και έχουν επενδύσει στην περιοχή έχοντας ως δεδομένο το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον που πρόσφερε η πολιτεία, στα πλαίσια μιας προσδοκώμενης αποκέντρωσης, με όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στον τόπο διαμονής των παιδιών και των κατοίκων κάτι που τώρα ανατρέπεται
Για τους παραπάνω λόγους ο σύλλογος διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Κολινδρού πιστεύει ότι μια ενέργεια συγχώνευσης των σχολικών μονάδων του δήμου μας, θα είναι σε αντίθετη κατεύθυνση με το πνεύμα της αναβάθμισης της ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης και για το λόγο αυτό δηλώνουμε απερίφραστα και υπεύθυνα την αντίθεσή μας σε μια τέτοια αρνητική εξέλιξη.
Ο Διευθυντής και οι Διδάσκοντες
του Γενικού Λυκείου Κολινδρού
Το 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Πιερίας
Το 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Πιερίας πραγματοποιήθηκε χθες, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου ΓΕΛ Κατερίνης με τη συμμετοχή μαθητών δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Πρόκειται για προσυνέδριο που οργανώνεται στα πλαίσια του 3ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας και διοργανώθηκε από τις διευθύνσεις Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην μαζική αυτή εκδήλωση υπεύθυνοι ήταν οι σχολικοί σύμβουλοι Νίκος Γραίκος από την Α'βάθμια και Ισαβέλλα Κοτίνη από την Β'βάθμια εκπαίδευση, ενώ συνδιοργανωτές ήταν ο δήμος Κατερίνης, η ΕΛΜΕ και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α'βάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας. Παρόντες ήταν οι διευθυντές Γιάννης Καζταρίδης και Αστέριος Κρίτογλου, καθώς και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Θόδωρος Καρτσιώτης.
Άνοιξε τις πύλες του το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Ο χώρος είναι και πάλι προσβάσιμος στους μαθητές για να τον επισκεφθούν
Άνοιξε τις πύλες του - μετά τη χειμωνιάτικη ανάπαυλα και αφού έγιναν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και ευπρεπισμού - το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου Κατερίνης στην περιοχή του N. Κεραμιδίου.
Ο χώρος είναι και πάλι - και έως το τέλος της σχολικής περιόδου - προσβάσιμος στους περισσότερους από δυο χιλιάδες μαθητές, μαθήτριες, που σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί θα τον επισκεφθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής πρόκειται να υποδεχτεί δημοτικά σχολεία τόσο από την Κατερίνη, την Πιερία, όσο και από άλλες περιοχές της χώρας.
Σ. Χιονίδης: "Οι μαθητές δεν είναι αριθμητική"
Στο θέμα των συνενώσεων των σχολείων όπως αυτά ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, αναφέρθηκε χθες σε συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης.
Ο Δήμαρχος εξέφρασε την αντίθεση του με τις συγχωνεύσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας, καθώς όπως είπε αυτές δεν έγιναν με παιδαγωγικά κριτήρια. Όπως υπογράμμισε ο κ. Χιονίδης η Παιδεία αποτελεί για τη Διοίκηση του Δήμου πρώτη προτεραιότητα και αυτό το έχουν αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Ο Δήμαρχος Κατερίνης αναφέρθηκε στη συμμετοχή του στην συνάντηση που έγινε πριν από λίγες μέρες στην Αθήνα με την Υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου όπου συζητήθηκε το θέμα και κατατέθηκαν οι προτάσεις και οι θέσεις του Δήμου Κατερίνης.
"Τονίσαμε τον τεράστιο ρόλο τον οποίο έχουν να παίξουν για τις τοπικές κοινωνίες τα μικρά ολιγοθέσια σχολεία. Υπήρχε πάντα η αντίληψη ότι τα σχολεία πρέπει να είναι εξαθέσια ή δεκαθέσια. Δεν είναι κανόνας αυτό ούτε στην Ελλάδα ούτε σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Ζητήσαμε όλες οι λύσεις που θα προταθούν να έχουν μελετηθεί μέσα από ένα σοβαρό διάλογο.
Εδώ δεν φάνηκε καθόλου να γίνεται διάλογος και υπό αυτή την έννοια θεωρούμε ότι το να καταθέσουμε απόψεις σε μια συγκέντρωση, δε μπορούσα να το φανταστώ αλλά τελικά φαίνεται ότι έγινε αυτή σύσκεψη για να πούμε ότι έγινε ο κοινωνικός διάλογος. Θεωρήσαμε επίσης εύλογο ότι μέχρι να κλείσει η σχολική χρονιά τότε θα έπρεπε να ολοκληρωθεί αυτός ο διάλογος και ας αποφασίσει το υπουργείο το ποια θα είναι η σύνθεση που θα γίνει στα σχολεία με πρώτο κριτήριο το παιδαγωγικό. Έγινε εν πολλοίς μια στατιστική αντιμετώπιση του ζητήματος όσον αφορά τις μεταφορές.
Η στατιστική είναι πολύ εύκολη πράγματι όταν έχουν στείλει χαρτιά που λένε ότι πιθανόν η Λαγόραχη είναι 5 χιλιόμετρα από το Μοσχοπόταμο. Δε λέει τι χιλιόμετρα είναι αυτά και με ποιες συνθήκες. Δε λέει επίσης ότι στους μικρούς μαθητές οφείλουμε να έχουμε ειδικής κατασκευής λεωφορεία και βεβαίως τις συνθήκες με τις οποίες ένας μικρός μαθητής μπορεί να ταξιδεύει και τι ώρες μπορεί να χάσει στη μεταφορά του.
Τελικά το μέγα ερώτημα είναι, θέλουμε να στέκει η ύπαιθρος ιδιαίτερα σε περιοχές ανθίστανται ακόμη, να τους πάρουμε και το τελευταίο συγκριτικό πλεονέκτημα που είναι το σχολείο και το νηπιαγωγείο; Τελικά τι κοστίζει περισσότερο να μεταφέρουμε μερικές εκατοντάδες μαθητές ή λίγες δεκάδες δασκάλους;"
ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
Ο κ. Χιονίδης αναφέρθηκε σε μια σειρά μελετών που έχει ο Δήμος Κατερίνης από παιδαγωγούς που μιλούν για τη σημαντικότητα για τις τοπικές κοινωνίες, το τι σημαίνει ολιγοθέσιο σχολείο και γιατί πρέπει να υπάρχει.
Όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος δεν είδαν καμία αναλογιστική μελέτη, και ανέφερε μερικά παραδείγματα δείχνοντας το μέγεθος της επεξεργασίας που έγινε.
Στις καταστάσεις του Υπουργείου Παιδείας εμφανίζεται το διθέσιο δημοτικό σχολείο Χράνης που στην πραγματικότητα είναι μονοθέσιο.
Επίσης μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Μοσχοποτάμου που είναι στην πραγματικότητα διθέσιο. Επίσης τετραθέσιο δημοτικό σχολείο Γανόχωρας το οποίο όμως είναι δυο διθέσια σχολεία. Ένα στη Γανόχωρα και ένα στον Άνω Αγιάννη, ενώ το τριθέσιο σχολείο στο Ελατοχώρι αναφέρεται ως μονοθέσιο, όπως επίσης και το τετραθέσιο δημοτικό σχολείο στη Ρητίνη που εμφανίζεται ως διθέσιο.
"Δε φταίει η υπουργός για αυτά, φταίνε αυτοί που δίνουν στοιχεία χωρίς διάλογο. Τόνισα στην Υπουργό ότι είναι πάρα πολύ καλά να ακούει τα στελέχη της αλλά μερικοί υπερβάλλουν περισσότερο και δε βοηθούν.
Οι διευθυντές έρχονται και παρέρχονται. Τα στελέχη προσπαθώντας με αυτό το κακό τρόπο να διαφυλάξουν τις θέσεις τους, τις διορισμένες θέσεις τους, μπορεί να λένε οτιδήποτε. Εμάς μας ενδιαφέρει ο τόπος μας. Είπα και στην υπουργό αν είναι να κόψουμε από κάτι το τελευταίο θα πρέπει να είναι η Παιδεία. Ας κόψουμε από αλλού.
Θεωρώ λοιπόν ότι δε βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση, θεωρώ ότι είναι επίπλαστο ότι παιδαγωγικά μας βολεύει θεωρώ ότι δεν έγινε αναλογιστική μελέτη στο παιδαγωγικό κομμάτι. Δε συμφωνούμε στη λογική, έχουμε προτάσεις και τις καταθέσαμε, δε συμφωνούμε να αποδιοργανώσουμε ακόμη περισσότερο τοπικές κοινωνίες που κρατάνε με νύχια και με δόντια τον αγρότη, και κυρίως τα παιδιά να υφίστανται ταλαιπωρία", κατέληξε ο Δήμαρχος Κατερίνης
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Λιτοχώρου
Απάντηση της Δημοτικής Συμβούλου Δίου-Ολύμπου, Σοφίας Ζουρζούρα, στον Δημοτικό Σύμβουλο Κώστα Δημόπουλο
Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση του επικεφαλής του συνδυασμού «Ολύμπια Γη», κ. Κώστα Δημόπουλου, ανακοίνωση η οποία εμπλέκει και το όνομα της δημοτικής συμβούλου, Σοφίας Ζουρζούρα, και μάλιστα με τρόπο απαξιωτικό για συγκεκριμένο ζήτημα, ανάγκασε την κ. Ζουρζούρα να προβεί σε απάντηση προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Ολόκληρη η απάντηση της δημοτικής συμβούλου του δήμου Δίου-Ολύμπου, Σοφίας Ζουρζούρα, στις επίμαχες αναφορές του δημοτικού συμβούλου Κώστα Δημόπουλου, έχει ως εξής:
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ κ. ΣΟΦΙΑΣ ΖΟΥΡΖΟΥΡΑ
«Κύριε συνάδελφε δημοτικέ σύμβουλε της δημοτικής παράταξης «Ολύμπια Γη», Κώστα Δημόπουλε, σε σχέση με τη δημόσια συγγνώμη την οποία ζητάτε από τον δήμαρχο Δίου – Ολύμπου, Γ. Παπαθανασίου και στην οποία κάνατε αναφορά και στο δικό μου όνομα, καλά θα είναι να γνωρίζετε τα εξής:
1. Λέτε στο κείμενό σας ότι εγώ, η Σοφία Ζουρζούρα, «είχα άγνοια για τις εξελίξεις» σχετικά με το ζήτημα των συγχωνεύσεων, αν και πολύ καλά γνωρίζετε ότι εκπροσώπησα τον δήμαρχο Δίου – Ολύμπου στη συνάντηση που έγινε την Παρασκευή 11/3/2011, στον Νέο Παντελεήμονα, κατά την οποία, ως γνωστόν, έγινε συζήτηση για το ενδεχόμενο τυχόν συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων.
Η αλήθεια είναι ότι είχα πλήρη γνώση των εξελίξεων και για τον λόγο αυτό εκπροσωπώντας τον δήμαρχο, στην ομιλία μου ενημέρωσα τους παρευρισκόμενους για όλες τις ενέργειες που έχει κάνει ο δήμος Δίου-Ολύμπου προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο συγχωνεύσεων στον δήμο μας.
2. Λέτε στο κείμενό σας ότι την παράταξή σας την εκπροσώπησαν δυο κοινοτικές σύμβουλοι.
Η αλήθεια είναι ότι οι εκπρόσωποι της «Ολύμπιας Γης» και κοινοτικοί σύμβουλοι που επικαλείσθε ότι σας εκπροσώπησαν στην εν λόγω συγκέντρωση, έλαμψαν δια της απουσίας τους όπως μπορούν να σας το διαβεβαιώσουν και παρευρισκόμενοι στη συγκέντρωση εκείνη.
3. Στο κείμενό σας λέτε ότι δεν έγινε συνεδρίαση της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής του Δ.Δίου-Ολύμπου.
Η αλήθεια είναι ότι οι σχολικές επιτροπές ναι μεν έχουν οριστεί στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, θεσμικά όμως δεν είναι δυνατή η λειτουργία τους, αφού πρέπει να συσταθούν νομότυπα (να εκδοθεί ΦΕΚ, να ληφθεί ΑΦΜ κλπ).
4. Βέβαια, δεν μου προξενεί εντύπωση που στο κείμενό σας δεν κάνατε λόγο για την ταμπακέρα, δηλαδή για το γεγονός ότι στον δήμο μας, χάρις και στις ενέργειες του δημάρχου, δεν έγινε ούτε μία συγχώνευση σχολικών μονάδων, σε αντίθεση με τους άλλους δήμους της Πιερίας αλλά και της χώρας, όπου έγιναν πολλές συγχωνεύσεις και υπάρχει σήμερα μια πάρα πολύ μεγάλη αναστάτωση.
Αυτά, όσον αφορά εμένα.
Για τα υπόλοιπα που ζητάτε συγγνώμη από τον κ. δήμαρχο, δεν μου πέφτει λόγος. Φαντάζομαι όμως ότι επειδή ο δήμαρχός μας κ. Παπαθανασίου, διακρίνεται για τη μεγαλοθυμία του, θα σας συγχωρέσει. Εξάλλου, κατά καιρούς, έχει συγχωρέσει πολλούς άλλους οι οποίοι έχουν περιπέσει σε σοβαρότερα παραπτώματα.
Κι αν μου επιτρέπετε μια παρατήρηση, είναι πολύ καλή η ιδέα σας για επικοινωνία με τον δήμαρχο με e-mail, όπως κι εσείς προτείνετε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος επικοινωνίας με τον κ. Παπαθανασίου, διότι αντιλαμβάνομαι την ανάγκη σας να παρευρίσκεσθε ενίοτε στην Αθήνα για βιοποριστικούς λόγους, όπως κι εσείς λέτε στο κείμενό σας.
Αυτά, για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
ΝΟ.Δ.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ
“Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΜΠΑΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ “
Το μεγάλο ψέμα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, για δήθεν συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων με εκπαιδευτικά κριτήρια, αποκαλύφθηκε. Το Υπουργείο Παιδείας εφαρμόζοντας μία καθαρά μπακαλίστικη λογική και αγνοώντας τις τοπικές κοινωνίες και τα προβλήματα που δημιουργούνται σε αυτές, αποφάσισε να διαγράψει από τον εκπαιδευτικό χάρτη πάνω από χίλια σχολεία.
Στο πόδι, χωρίς ουσιαστικό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, μέσα σε μόλις είκοσι ημέρες αποφάσισε να αλλάξει τον εκπαιδευτικό χάρτη και έφερε προ τετελεσμένου γεγονότος τόσο τις εκπαιδευτικές κοινότητες, όσο και τους γονείς αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση που καλείται να σηκώσει το βάρος των μετακινήσεων των μαθητών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος και ευθύνη.
Η κυβέρνηση, μειώνοντας δραματικά τον αριθμό των σχολείων, οδηγεί σε συρρίκνωση την Ελληνική Περιφέρεια η οποία σταδιακά θα υποστεί τις συνέπειες της ερήμωσης και της υποβάθμισης.
Ειδικά στην Πιερία η προχειρότητα και η βιασύνη με την οποία προσπάθησαν να εφαρμόσουν τον “Καλλικράτη” στα σχολεία αποδεικνύεται και από λανθασμένα στοιχεία σχολείων τα οποία εστάλησαν στο Υπουργείο και με βάση τα οποία λανθασμένα στοιχεία, πάρθηκαν αποφάσεις για καταργήσεις σχολικών μονάδων.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΟΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
Δημιουργία παιδικής χορωδίας
Θεωρώντας ότι ο πολιτισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς της τοπικής κοινωνίας που πρέπει να υποστηριχθεί έμπρακτα και να καλλιεργηθεί από την παιδική ηλικία, επιθυμία μας είναι η δημιουργία παιδικής χορωδίας, ηλικίας 7 έως 13 χρόνων.
Η πρώτη συνάντηση με τον υπεύθυνο δάσκαλο κ. Γιώργο Μπελογιάννη, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Μαρτίου και ώρα 12:45 π.μ. στο Δημαρχείο του πρώην δήμου Δίου στην Κονταριώτισσα.
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Κυριακή στο Δημαρχείο του πρώην δήμου Δίου και ώρα 12:45 π.μ.
Για τη φετινή σεζόν, η φοίτηση θα είναι δωρεάν.