PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ...ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν αντιΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!

ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Κεραηλίδης ΠΑΝ. Δημήτριος - κι όποιος αντέξει

ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ...ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΚΑΙ "ΤΟ ΧΑΟΣ" - ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ...
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Σελιδούλες ξεφτίλα, σάιτ και λογαριασμοί ανώνυμοι, ήρθαν να μας κλέψουν - τι θα κάνουμε;;; ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ - ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ.... Η συνταγή: Να ζητάτε ονόματα αυτών που γράφουν - τα ανώνυμα έχουν πονηριά..... Χαμός στο ίσωμα. Σιγά μη στην ΠΙΕΡΙΑ δε ζήσουμε τις ΠΑΠ@ΡΙΕΣ του κέντρου. Τι εννοώ;;; ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΛΈΜΕ ΤΏΡΑ - ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ' ΤΟ ΦΟΥ ΜΠΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.... Ξέρετε τι παίζει; ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ. Τότε;;; Όταν πλησίαζαν εκλογές έβγαινε ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΚΚΕ μόνο μέχρι τις εκλογές.... Για να βγάλει στο προσκήνιο τα τότε ονόματα των εκλογών του τόπου. Σήμερα;;; Κάτι παρόμοιο. ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΝΑ Η "ΑΙΧΜΗ" ΝΑ "ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΟΙ ...ΣΩΤΗΡΕΣ! Στόχος τους;;; Η ΚΟΝΟΜΑ..... Η ΑΡΠΑΧΤΗ. Εσύ ΞΥΠΝΙΕ αναγνώστη του ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, μη τσιμπάς. ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

Ο κόσμος της Κατερίνης δεν έχει ανάγκη από ΦΙΕΣΤΕΣ κύριε Κουκοδήμε και κύριε Ντούμε - αλήθειες φωνής έχετε;

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΝ "ΜΟΥΤΟ" ΚΑΙ ΤΟΝ ...ΜΟΥΓΚΟΘΟΔΩΡΟ ΡΕ ΣΕΙΣ - ΓΙΝΕΤΑΙ;;;
Και δως του φιέστες...
Έλεος.
Ο Ντούμος έκλεισε τον πεζόδρομο, για να δείξει πως είναι πρώτος και κόζι.
Κι ο άλλος ο Κούκος πάει να κάνει το ίδιο στο θεατράκι του Πάρκου, λες και είναι Ηθοποιός σε παράσταση...
Βέβαια, θα μου πεις: Θέατρο του παραλόγου δε ζούμε με αυτούς εκεί έξω;;;

Τελικά Πρόεδρε Χατζηχριστοδούλου, οι "ψωριάρηδες" δεν ήταν ...ψωριάρηδες, μα ....ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΑΜΨΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΒΛΕΠΕ ...ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ!!!
Όπως κατάλαβες φίλε ΠΡΟΕΔΡΕ του ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ, ΗΛΙΑ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, έμεινες με ότι καλό δίπλα σου το βράδυ του Σαββάτου στην εκδήλωση σου των βραβεύσεων των επιχειρήσεων.
Και είναι για σένα μια πρόβα τζενεράλε ενόψει της 12ης σου Εκθέσεως και φέτος.
Τι εννοώ;;;

Βοήθα ...Παναγιά, ακόμα και ...μπουσουλώντας την ασπάζεται ευλαβικά και, η νέα ζωή ανθρώπου!!!

ΜΑΓΙΚΟ ΚΛΙΚ - Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ...
Δεν είναι απίστευτο όμορφο αυτό το στιγμιότυπο;
Κοιτάξτε δέος το μικρό αυτό παιδάκι;;;
Τότε...

Ο "κοντός" με τον Φωκαΐδη - τι δεν καταλαβαίνεις;;;;;

ΤΟΤΕ Ο ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙ ...ΕΧΑΣΕ!!!
Τότε ήταν στα τελειώματα κι έχασε.
Ο συνεργάτης του, και στέλεχος, τον στήριζε...
Κι έχασε!
Τώρα;;;;

Ο "Κούκος" είχε πάρει την ευλογία του Μακαριστού Χριστόδουλου - γι' αυτό δεν έχει ...ήττες!!!

ΤΟΤΕ ΚΑΙ ...ΤΩΡΑ - ΚΆΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ
Ήμουν κι εγώ εκεί, εκείνη τη μέρα.
Ήταν απ' ότι θυμάμαι λίγο πριν την μεγάλη γιορτή των Γυμναστών, στο ΟΑΚΑ....
Και...

Τέτοιο "σπάσιμο" μέσης έχει ο πρώην Αντιδήμαρχος Κατερίνης, που πριν ήταν με Χιονίδη, μετά με Κουκοδήμο και τώρα με Ντούμντου!!!!

ΑΝ ΉΤΑΝ ΕΝΟΡΓΑΝΙΣΤΑΣ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΧΡΥΣΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ....
Τύφλα να έχει ο Ταμπάκος και ο Μελισσανίδης, οι Ολυμπιονίκες στις κωλοτούμπες.
Κι αυτός;;;

Ήρθε ο "κοντός" Κατερίνη και έδωσε γραμμή προς τον έναν! ....Κατάντια!!!!!

ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ, ΔΙΟΤΙ ΈΧΕΙ ΑΚΟΜΑ "ΔΟΥΛΟΥΣ" ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΌΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ...
Κι είναι μια αλήθεια για την Κατερίνη αυτή.
Έστειλε υποψήφιους σε Υποψήφιο Δήμαρχο κι οι δικοί του κοκορεύονται γι' αυτό.
Έλεος.

Ο....

Τώρα κατάλαβες Τσακιρίδη, γιατί δεν έπρεπε να αποσύρεις Υποψηφιότητα;;;; Κοίτα γύρω την Κατερίνη και θα καταλάβεις!

ΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ "ΜΑΓΙΑ" ΚΙ Η ΠΟΛΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΛΕΟΝ ....ΞΕΡΕΙ "ΤΙ, ΠΩΣ, ΓΙΑΤΙ"!!!
Σήμερα όλη η Κατερίνη κατάλαβε ποιος ήταν και τι;;;
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και....

Στις εποχές ΤΣΕΡΤΙΚΙΔΗ - ΑΜΟΙΡΙΔΗ, τουλάχιστον εν τέλει κέρδιζε η Κατερίνη κι όχι οι "τσέπες" κάποιων σαν τώρα....

ΚΑΘΕ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.....
Μπορεί εκείνες τις εποχές οι κόντρες σαν τώρα μεταξύ ΤΣΕΡΤΙΚΙΔΗ / ΑΜΟΙΡΙΔΗ, να μας ενοχλούσαν, όμως ήταν καλύτερες.

Κι αφού δε βρίσκω "Έξυπνο Δήμαρχο" στην Πιερία, πώς να βρω "έξυπνους ψηφοφόρους" ή ...ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ;;;

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΑΝΤΖΙΟΣ ΉΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΡΙΣΤΜΑΤΙΚΟΣ.... ΗΤΑΝ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ....
Όταν κάποιος αγαπά τον τόπο του, στη λεζάντα αυτής της φωτογραφίας να τι γράφει: