PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Το PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ PIERIA2011@YAHOO.GR ΚΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΒΛΕΠΩ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

"ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ" ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 22.00 ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ ΣΤΗ ΔΙΟΝ TΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

Ο "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ WWW.ATHLITIKOS.GR

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΕΥΓΕ... ΚΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ...ΓΑΜΩΤΟ
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Τελικά μήπως η Πιερία μου είναι για μεγάλα πράγματα; Τι δεν κατάλαβες ρε φίλε; Να αρχίσω; Ή μήπως θέλεις να τελειώσω; Έ, λοιπόν άκου. Κάνει ο Σάββας και κυρ Σάββας κι αφέντης τσουτσουλομύτης για πρώτη φορά πέρσι ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ και γίνεται στην Πιερία χαμός στο ίσωμα. Κι ύστερα; Ύστερα δίνει βάση στο πανηγύρι που πριν χρόνια το είχε γραμμένο εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Και ξεσκίζει κι εκεί. Χαμός στο άλλο ίσωμα. Και… Και υπενθυμίζω πως την πρώτη χρονιά του που ανέλαβε Δήμαρχος, είχε καταργήσει με τη μια το Καρναβάλι του Αμοιρίδη. Κανένας ποτέ δεν κατάλαβε το γιατί… Κι ούτε βέβαια και θα το καταλάβει. Και ξέρετε γιατί; Επειδή τον λόγο τον ξέρει μόνο ο ίδιος ο Σάββας. Που θα πάει όμως; Κι αυτό θα το καταλάβει κάποτε. Και θα το επαναφέρει. Σαν γιορτή, που την γουστάρουν τα παιδιά κι ύστερα οι μεγάλοι, γιατί την γουστάρουν τα παιδιά… Όχι για τίποτα άλλο. Κι ύστερα ήρθε η ώρα του κανονικού μας Πανηγυριού στην Ανδρομάχη. Κι εκεί έκανε το αυτονόητο και πάλι χαμός. Πρόσεξε τα παιδιά. Και; Και ξέσκισε και πάλι. Ενώ πριν ένα χρόνο αν περνούσες από έξω δεν θα έπαιρνες χαμπάρι ότι κάτι έχει εκεί δίπλα στο ποτάμι, τώρα; Φέτος; Χαμός. Έκλεισαν και πάλι οι δρόμοι και χαμογέλασε το χειλάκι των …παιδιών! Πρώτα των παιδιών κι ύστερα των μεγάλων. Γιατί τα παιδιά γέλασαν. Κι ύστερα; Ήρθε το πανηγύρι του Αιγινίου. Τι δεν κατάλαβες πάλι; Να γράψω; Όχι βέβαια γιατί κι εκεί έγινε χαμός. Μεγάλα πράγματα. Κι ύστερα; Πάλι η Έκθεση του Χατζηχριστοδούλου, όπου κι εκεί συνωστισμός στην προκυμαία. Ναι. Κι εκεί χαμός. Μήπως τελικά η Πιερία μου, είναι για μεγάλα πράγματα, αρκεί να έχει μεγάλους πολιτικούς; Λέω μήπως… ΥΓ: Ά, ξέχασα και το καλοκαίρι μου. Που στις παραλίες μας, έγινε χαμός, γιατί εκεί έκανε μεγάλα πράγματα ο Σύλλογος Ξενοδόχων με την Βαγγελιώ την Ξυπτερά και τα παιδιά της. Με την Αντιπεριφερειάρχη Σοφία Μαυρίδου και τα δικά της παιδιά. Με τους τρείς Δημάρχους… Εύγε. Κάτι γίνεται στην Πιερία μου…

Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Είναι δικά σου και δικά μου τα κεράσια, ώ Πιεριέα μαγικέ....

Είναι η εποχή τους.
Να τα προτιμάτε, γιατί είναι δικά μας.
Είναι δικά σου και δικά μου τα κεράσια, ώ Πιεριέα μαγικέ....
Κι έτσι στηρίζεις τον διπλανό σου.
Στηρίζεις Πιερία.....
Θέλεις κεράσι;
Πιερίας.
Θέλεις φράουλα; Πιερίας.
Θέλεις ακτινίδιο; Πιερίας.
 

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ - ΜΠΕΜΠΗΣ ΧΑΤΖΗΧΥΔΙΡΟΓΛΟΥ



Διαβάστε να μαθαίνεται...
Εσείς που εκτός του ότι ξεχάσατε, χάσατε και τον δρόμο.
ΠΙΕΡΙΚΟΣ ζωντανή ιστορία, που ήρθε από τον ΟΛΥΜΠΟ και τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ....
ΝΑΙ.....
ΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΜΕΓΑΛΟ.....

ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ - ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ, ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ "ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ"

Άλλο κι αυτό πάλι....
Και να κερδίζαμε και τίποτα από αυτό εμείς, πάει στο διάολο.
Εμείς, δηλαδή οι κάτοικοι της Πιερίας, τίποτα δεν θα πάρουμε, γιατί θα πάρουν το ...όλον οι νταλαβερτζίδες της Αθήνας.
Ή μάλλον όχι.
Κάποιοι Πιεριείς θα φάνε.
Και είναι οι ενδιάμεσοι.
Οι μεσίτες.
Οι πουλημένοι και τα αρπαχτικά.
Γιατί πάντα οι ήττες ήρθαν από προδοσίες εντός...

Φιλιά στα ...μούτρα σας κοπρόσκυλα.

ker@ilidis

ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΗΣ "ΜΠΛΕ ΦΑΛΑΙΝΑΣ", ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ 2ο ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Νέο περιστατικό αυτοτραυματισμού, αυτήν την φορά 14χρονης μαθήτριας από τη Θεσσαλονίκη, από το «παιχνίδι» αυτοκτονίας, γνωστό και ως «Μπλε Φάλαινα», ερευνά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της πόλης.
Συγκεκριμένα, το νέο κρούσμα έλαβε χώρα σε Γυμνάσιο της Τούμπας, το οποίο έκανε γνωστό ο καθηγητής Αγγλικών, Διογένης Παπαδόπουλος, μιλώντας στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη».
Ο κ. Παπαδόπουλος υποστήριξε πως

353.000 ΨΥΧΕΣ, ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ - Ο ΠΟΝΤΟΣ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ

Η γενοκτονία των Ποντίων ( 1916 - 1923 ) με 353.000 νεκρούς αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη γενοκτονία του αιώνα μας.

Το Φεβρουάριο του 1994 η Βουλή των Ελλήνων ψήφισε ομόφωνα την ανακήρυξη της 19ης Μαϊου ως Ημέρας Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στο μικρασιατικό Πόντο την περίοδο 1916-1923. Η αναγνώριση αυτή, παρόλη την εβδομηκονταετή καθυστέρηση, δικαίωσε ηθικά τον ποντιακό ελληνισμό και συνέδεσε το σύγχρονο ελληνισμό με την ιστορική του μνήμη. Γιατί η ήττα του 1922, η "νέα τάξη πραγμάτων" που επικράτησε τότε, με την απόλυτη συνενοχή ολόκληρου του ελλαδικού πολιτικού κατεστημένου, περιόρισαν ουσιαστικά όχι μόνο τα γεωγραφικά όρια του ελληνισμού αλλά και τα διανοητικά.

Ο περιορισμός των πνευματικών νεοελληνικών οριζόντων είχε άμεση αντανάκλαση στη ελλειματική ιστορική μνήμη των σύγχρονων Ελλήνων.

Τι εννούμε με τον όρο "γενοκτονία" ;

Η γενοκτονία ως όρος διαμορφώθηκε κυρίως στη δίκη της Νυρεμβέργης το 1945, όπου δικάστηκε η ηγεσία των ναζιστών εγκληματιών του πολέμου. Συγκεκριμένα ο όρος σημαίνει τη μεθοδική εξολόθρευση, ολική ή μερική, μιας εθνικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας. 
Πρόκειται για ένα πρωτογενές έγκλημα, το οποίο δεν έχει συνάρτηση με πολεμικές συγκρούσεις. 
Ο γενοκτόνος δεν εξοντώνει μια ομάδα για κάτι που έκανε, αλλά για κάτι που είναι. Στην περίπτωση των Ελλήνων του Πόντου, επειδή ήταν Έλληνες και Χριστιανοί. Πως και πότε διαπράχθηκε η γενοκτονία; 
Ο ποντιακός ελληνισμός, από την πτώση της αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας ( 1461 ) γνώρισε συνεχείς διωγμούς, σφαγές, ξεριζωμούς και προσπάθειες για το βίαιο εξισλαμισμό και εκτουρκισμό του, με αποκορύφωμα τη συστηματική και μεθοδευμένη εξόντωση - γενοκτονία του αιώνα μας.
Επτά χρόνια μετά την άλωση της Πόλης, οι Οθωμανοί κατέλαβαν την Τραπεζούντα. Η οθωμανική κατάκτηση του μικρασιατικού Πόντου μπορεί να διαριθεί σε τρεις περιόδους.

  • Η πρώτη αρχίζει με την άλωση της Τραπεζούντας το 1461 και λήγει στα μέσα του 17ου αιώνα. Την περίοδο αυτή οι Τούρκοι κρατούν μάλλον ουδέτερη στάση κατά των Ελλήνων του Πόντου.
  • Η δεύτερη αρχίζει στα μέσα του 17ου αιώνα και λήγει με το τέλος του πρώτου ρωσοτουρκικού πολέμου. Χαρακτηρίζεται με τη θρησκευτική βία κατά των χριστιανικών πληθυσμών. Κατά την περίοδο αυτή πραγματοποιούνται οι ομαδικοί εξισλαμισμοί των ελληνικών πληθυσμών.
  • Η τελευταία περίοδος, που τελειώνει το 1922 υποδιαιρείται σε δύο υποπεριόδους. Η πρώτη αρχίζει με τη συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή, το 1774.
 Χαρακτηρίζεται από τη συστηματική προσπάθεια των τοπικών αρχών να μην