Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα των μοντέλων στις επιδείξεις μόδας είναι τα πολύ ψηλά τακούνια.
Πολλές φορές έχουμε δει κοπέλες να προσπαθούν με δυσκολία να σταθούν στα παπούτσια - πολυκατοικίες και πολλές φορές οι τούμπες είναι αναπόφευκτες.
Στο επόμενο video που έκανε πάνω από ένα εκατομμύριο views σε τρεις μόλις μέρες θα δείτε την υπερπροσπάθεια της κοπέλας να σταθεί στα πανύψηλα τακούνια της και τελικά να μην τα καταφέρνει.
Το μοντέλο προσπαθεί να κρατήσει όρθιο ένας θεατής αλλά μάταια...
Δείτε τα δύσκολα δευτερόλεπτα της πασαρέλας:
Στο επόμενο video που έκανε πάνω από ένα εκατομμύριο views σε τρεις μόλις μέρες θα δείτε την υπερπροσπάθεια της κοπέλας να σταθεί στα πανύψηλα τακούνια της και τελικά να μην τα καταφέρνει.
Το μοντέλο προσπαθεί να κρατήσει όρθιο ένας θεατής αλλά μάταια...
Δείτε τα δύσκολα δευτερόλεπτα της πασαρέλας:
Δεν ήταν μόνο τα τραγούδια που «έκλεψαν» την παράσταση στον χθεσινό ελληνικό τελικό της Eurovision…
αλλά και τα upskirts της Ελευθερίας Ελευθερίου και της Dora, που στην προσπάθειά τους να πάρουν το εισιτήριο για το Μπακού, μας έδειξαν -άθελά τους- τι έκρυβαν κάτω από τα κοντά τους φορέματα.
Στο τραγούδι, πάντως, νικήτρια βγήκε η Ελευθερία... τον τίτλο, όμως, του καλύτερου upskirt ποια τον κερδίζει;
Δείτε παρακάτω τις εμφανίσεις των δύο κοριτσιών...
Στο τραγούδι, πάντως, νικήτρια βγήκε η Ελευθερία... τον τίτλο, όμως, του καλύτερου upskirt ποια τον κερδίζει;
Δείτε παρακάτω τις εμφανίσεις των δύο κοριτσιών...
Η «καυτή» πλευρά της Formula 1
Την Κυριακή, 18 Μαρτίου, ξεκινάει ο πρώτος αγώνας της F1 στη Μελβούρνη και τα βλέμματα όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι στραμμένα στην Αυστραλία.
Στον όμορφο κόσμο της Formula 1, όμως, δεν κυριαρχούν μόνο τα ταχύτατα μονοθέσια, οι ομάδες και οι οδηγοί.
Φωτιά βάζουν στις πίστες και τα grid girls, δηλαδή τα καλλίγραμμα μοντέλα που κρατούν τις πινακίδες με τους αριθμούς των οδηγών. Από τη Σιγκαπούρη μέχρι την Τουρκία και σε όλα τα γκραν πρι, αυτά τα καυτά κορίτσια αναστατώνουν θεατές, πιλότους και μηχανικούς.
Δείτε τις πανέμορφες παρουσίες της Formula 1 του 2011 και… ετοιμαστείτε για τη φετινή σεζόν!
Στον όμορφο κόσμο της Formula 1, όμως, δεν κυριαρχούν μόνο τα ταχύτατα μονοθέσια, οι ομάδες και οι οδηγοί.
Φωτιά βάζουν στις πίστες και τα grid girls, δηλαδή τα καλλίγραμμα μοντέλα που κρατούν τις πινακίδες με τους αριθμούς των οδηγών. Από τη Σιγκαπούρη μέχρι την Τουρκία και σε όλα τα γκραν πρι, αυτά τα καυτά κορίτσια αναστατώνουν θεατές, πιλότους και μηχανικούς.
Δείτε τις πανέμορφες παρουσίες της Formula 1 του 2011 και… ετοιμαστείτε για τη φετινή σεζόν!
Μετά τον αγαπημένο ''Ομορφάντρα'', μια νέα ηρωίδα σε διαφήμιση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας ήρθε στη μικρή οθόνη...
Η Τασούλα, κατά κόσμον Μαρία Διακοπαναγιώτου, η εμμονή του Κίτσου και η ατάκα της ''Tragic'' έχει ήδη αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό.
Η νεαρή ηθοποιός που έγινε γρήγορα γνωστή από τη διαφήμιση, έχει πλούσιο βιογραφικό, με συμμετοχή στην παράσταση ''Τα κορίτσια με τα μαύρα'' των Ρήγα-Αποστόλου και την παράσταση ''Ο Βιοπαλαιστής στη στέγη'' του Λάκη Λαζόπουλου, αλλά και τις κινηματογραφικές ''Νύφες'' του Παντελή Βούλγαρη.
Βοηθός σκηνοθέτη αλλά και τραγουδίστρια η αγαπημένη τηλεοπτική ''Τασούλα'' συμμετέχει και στο νέο CD του Γιάννη Ζουγανέλη!
Μάλιστα έχει κάνει και γυμνή φωτογράφηση για τη Lifo και τη στήλη Naked City!
Δείτε την διαφήμιση και ένα απόσπασμα από μια παράστασή της:
Η νεαρή ηθοποιός που έγινε γρήγορα γνωστή από τη διαφήμιση, έχει πλούσιο βιογραφικό, με συμμετοχή στην παράσταση ''Τα κορίτσια με τα μαύρα'' των Ρήγα-Αποστόλου και την παράσταση ''Ο Βιοπαλαιστής στη στέγη'' του Λάκη Λαζόπουλου, αλλά και τις κινηματογραφικές ''Νύφες'' του Παντελή Βούλγαρη.
Βοηθός σκηνοθέτη αλλά και τραγουδίστρια η αγαπημένη τηλεοπτική ''Τασούλα'' συμμετέχει και στο νέο CD του Γιάννη Ζουγανέλη!
Μάλιστα έχει κάνει και γυμνή φωτογράφηση για τη Lifo και τη στήλη Naked City!
Δείτε την διαφήμιση και ένα απόσπασμα από μια παράστασή της:
ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΤΖΟΥΛΙΑ...
Πριν από λίγες ημέρες σας δείξαμε μερικές φωτογραφίες από την αρπαχτη της Τζούλιας Αλεξανδράτου, αλλά τελικά έλειπαν κάποιες φωτογραφίες της εθνικής μας πορνοσταρ.
Φωτογραφίες που βρήκαμε στο dete και δείχνουν την Τζούλια να τριγυρίζει ημίγυμνη ανάμεσα στους θαμώνες του μαγαζιού κρατώντας το σήμα κατατεθέν της... την σαμπάνια.!
Φωτογραφίες που βρήκαμε στο dete και δείχνουν την Τζούλια να τριγυρίζει ημίγυμνη ανάμεσα στους θαμώνες του μαγαζιού κρατώντας το σήμα κατατεθέν της... την σαμπάνια.!
Γνωστή μάρκα αθλητικών ειδών διοργάνωσε στη Χιλή για άλλη μια χρονιά το «Miss Reef Chile 2012»....
Δεν χρειάζονται πολλές περιγραφές για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό: Οι υποψήφιες επιδεικνύοντας τα μικροσκοπικά μαγιό τους, διεκδίκησαν τον τίτλο των καλύτερων οπισθίων.
Φετινή νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Κάρεν Ντελ Καστίγιο.
Δείτε το βίντεο:
Φετινή νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Κάρεν Ντελ Καστίγιο.
Δείτε το βίντεο:
Πρόκειται για μια από τις πιο επιτυχημένες διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης τον τελευταίο καιρό....
Οι αποτυχημένοι ληστές και η καταπληκτική ατάκα του... αρχιληστή στο τέλος ενέπνευσαν τα παιδιά της ιστοσελίδας epikairo.gr, οι οποίοι δημιούργησαν μια εικόνα που κάνει το γύρο του Facebook με εκατοντάδες κοινοποιήσεις και likes.
''Ρε παιδιά, ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής'', καλεί αυτή τη φορά από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων, ο... τηλεοπτικός αρχιληστής, σε μια πολύ χιουμοριστική εικόνα...
''Ρε παιδιά, ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής'', καλεί αυτή τη φορά από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων, ο... τηλεοπτικός αρχιληστής, σε μια πολύ χιουμοριστική εικόνα...
Πάμε!!! Αβάντι μαέστρο!!!
Δεν έχουν καταλάβει ότι τίποτα δεν θα είναι όπως πριν.
Σε ένα καθεστώς που οι νομοθέτες ξεφτίλισαν τους νόμους που οι ίδιοι θέσπισαν, οι θεσμοί καταρρακώθηκαν.
Συνέντευξη Τύπου Πέμπτη 15-03-2012
Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Πιερίας σας προσκαλεί σε Συνέντευξη Τύπου
την Πέμπτη 15/03/2012 στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ και ώρα 12:00 μ. με θέμα «εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη προέδρου».
Ο Γραμματέας της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Πιερίας
Μαλτζάρης Γιάννης
Η μεγαλύτερη γκαντεμιά στην νεότερη Ελλάδα .
Στην φωτογραφία είναι ο Βενιζέλος όταν ονειρεύονταν την Ελλάδα των 5 θαλασσών και 2 ηπείρων !!!
λίγο πριν ξεκινήσει την μικρασιατική εκστρατεία
που να ξέρει ποιον είχε στον μπαλκόνι !!!!!
λίγο πριν ξεκινήσει την μικρασιατική εκστρατεία
που να ξέρει ποιον είχε στον μπαλκόνι !!!!!
για όσους δεν μαντέψατε πατήστε με δικιά σας ευθύνη εδώ να δείτε ποιος είναι ...
είναι ο .....
ας προσέχατε
Η οικογένεια Μητσοτάκη είναι οικογένεια με καταγωγή από την περιοχή των Χανίων της Κρήτης, με μακρά πολιτική παράδοση. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (1845–1898), ο οποίος παντρεύτηκε την Κατίγκω Βενιζέλου, αδερφή του Ελευθερίου Βενιζέλου και μέσω της οποίας η οικογένεια Μητσοτάκη συνδέεται συγγενικά με την οικογένεια Βενιζέλου,
είναι ο .....
ας προσέχατε
Η οικογένεια Μητσοτάκη είναι οικογένεια με καταγωγή από την περιοχή των Χανίων της Κρήτης, με μακρά πολιτική παράδοση. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (1845–1898), ο οποίος παντρεύτηκε την Κατίγκω Βενιζέλου, αδερφή του Ελευθερίου Βενιζέλου και μέσω της οποίας η οικογένεια Μητσοτάκη συνδέεται συγγενικά με την οικογένεια Βενιζέλου,
ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΩ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ Σ’ ΑΛΕΙΨΩ ΛΑΔΙ
Η Ελληνική μεγαλοαστική τάξη που την αποτελούν οι μεγαλοεπιχειρηματίες, που στα χέρια τους έχουν και τα μέσα ενημέρωσης έντυπα και ηλεκτρονικά, π.χ. ΣΚΑΙ, η πολιτική ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων, που πάντα είναι στην υπηρεσία της ντόπιας και ξένης ολιγαρχίας του πλούτου, και η Ιεραρχία της Εκκλησίας, που πάντα ήταν στυλοβάτης και έδινε την ευλογία της για κάθε αντιλαϊκή πράξη της άρχουσας τάξης, για την πάταξη του λαϊκού κινήματος και με τα όπλα ακόμη, συνήλθαν πολύ πρόσφατα, για να ΄΄ ελεήσουν ,, τους κολασμένους της γης που στενάζουν από τα αμείλικτα χτυπήματα των μνημονίων και των χαρατσιών.
Θέλουν να απαλύνουν τάχα τον πόνο και την πείνα της άνεργης φτωχολογιάς με τα ψίχουλα της κλεμμένης υπεραξίας του παραγόμενου από τα χέρια των ήδη απολυμένων από την εργασία τους εργαζομένων πλούτου, και των ΄΄ ελεημόνων χριστιανών ,, .
Την υποχρέωση της συντεταγμένης Πολιτείας να εξασφαλίζει στα νιάτα της Ελλάδας Παιδεία, Εργασία, Υγεία και κοινωνική ασφάλιση, αφού διαχρονικά τα στέλνει στα μέτωπα του πολέμου για να σκοτώνονται για τ΄ αφέντη το φαί όπως τραγουδούσε ο αείμνηστος Ξυλούρης, τα στέλνει στον καιάδα της ανεργίας και της πείνας, για νάρχεται ύστερα υποκριτικά να απαλύνει τάχα την πείνα τους με τα ληγμένα τρόφιμα των πολυεθνικών που θησαυρίζουν με την ασυδοσία των υπερτιμήσεων όλων των αγαθών.
Ταλαιπωρημένε και προδομένε λαέ, μην παρασύρεσαι από την υποκριτική συμπόνια τους, και μη σκύβεις το κεφάλι, πάρε με τη πάλη σου την υπόθεση στα χέρια σου.
Θυμήσου το υπόλοιπο τραγούδι του Ξυλούρη .
ΑΙΝΤΕ ΘΥΜΑ ΑΙΝΤΕ ΨΩΝΙΟ ΑΙΝΤΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΙΩΝΙΟ
ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟΜΙΑΣ ΘΑΡΘΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ
Λιτόχωρο 11- Μαρτίου 2012 Νίκος Κουκουτάτσιος.
ΤΑΣΟΣ ΙΑΒΕΡΗΣ ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ...
Με τον συγκλονιστικό λόγο του γνωστού στο Πανελλήνιο οδηγού αγώνων αυτοκινήτων κ.Αναστασίου Μαρκουίζο ΙΑΒΕΡΗ-διαπίστωσαν οι ακροατές της Σχολής Γονέων ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ την άδικη απώλεια ζωής ή το σοβαρό τραυματισμό εποχούμενων ή πεζών από απροσεξία και ανοησία πρωτίστως.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή βραδυά επεφύλαξε στους φίλους της η σχολή Γονέων Aνοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης τη Δευτέρα 12\3\2012 με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Αναστάσιο Μαρκουίζο , γνωστό στο πανελλήνιο ως Ιαβέρη, οδηγό αγώνων αυτοκινήτων ,με θέμα το <>.
Πριν από την ομιλία οι φίλοι και οι μαθητές απόλαυσαν εκλεκτά μουσικά κομμάτια από το σύνολο κλασικής μουσικής μαθητών του Μουσικού σχολείου Κατερίνης. Και όπως εύστοχα επεσήμανε ο διευθυντής του σχολείου κ. Κυριακού η φωνή της μουσικής ενώθηκε με το σοβαρό θέμα της οδικής ασφάλειας και της ζωής των πολιτών.
Ο ομιλητής με ιδιαίτερη ευαισθησία γυρίζει το Πανελλήνιο ευαισθητοποιώντας τους συμπολίτες μας, με τις ομιλίες του, με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, σε σχολεία, σχολές Αστυνομίας. Γιατί όπως είπε είναι άδικο ,όχι άτυχο, να <<κλείνουν σπίτια >> από ανοησία-έλλειψη νου και συναισθήματος- από άγνοια και έλλειψη παιδείας.
Πριν από την ομιλία οι φίλοι και οι μαθητές απόλαυσαν εκλεκτά μουσικά κομμάτια από το σύνολο κλασικής μουσικής μαθητών του Μουσικού σχολείου Κατερίνης. Και όπως εύστοχα επεσήμανε ο διευθυντής του σχολείου κ. Κυριακού η φωνή της μουσικής ενώθηκε με το σοβαρό θέμα της οδικής ασφάλειας και της ζωής των πολιτών.
Ο ομιλητής με ιδιαίτερη ευαισθησία γυρίζει το Πανελλήνιο ευαισθητοποιώντας τους συμπολίτες μας, με τις ομιλίες του, με σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, σε σχολεία, σχολές Αστυνομίας. Γιατί όπως είπε είναι άδικο ,όχι άτυχο, να <<κλείνουν σπίτια >> από ανοησία-έλλειψη νου και συναισθήματος- από άγνοια και έλλειψη παιδείας.
Ο καθένας μας όταν ξυπνά το πρωί να ευχαριστεί τον Θεό που βλέπει γερούς τους δικούς του, να επιθυμεί μετά τις δουλειές του να γυρίσει στην αγκαλιά τους και όχι να μιζεριάζει συνέχεια για το άδειο πορτοφόλι. Το τελευταίο όπως κι άλλες μέριμνες θα τον κάνουν να οδηγεί μηχανικά, αφηρημένα και πιθανόν εγκληματικά για τον ίδιο και για άλλους. Να σκέφτεται κανείς, όταν οδηγεί, την οικογένειά του και τους άλλους. Να οδηγεί με αυτογνωσία-όχι επιπόλαια- με προσοχή κι όχι απλώς να μετακινεί το αυτοκίνητο. Ο Ιαβέρης έθεσε πλήθος ερωτημάτων με σκοπό να προβληματίσει τους ακροατές της Σχολής Γονέων. Πιο συγκεκριμένα είπε;
Με την προβολή τους και στο συνεδριακό κέντρο του δήμου Κατερίνης μετά από τον συγκλονιστικό λόγο του κ.Μαρκουίζου-Ιαβέρη-διαπιστώνει κάποιος την άδικη απώλεια ζωής ή το σοβαρό τραυματισμό εποχούμενων ή πεζών από απροσεξία ή ανοησία και ελπίζει στην αλλαγή οδικής συμπεριφοράς. Στο τέλος της υπέροχης αυτής διάλεξης προβλήθηκαν συγκλονιστικά βίντεο με ατυχήματα διά «ασήμαντον αφορμή», τα οποία εδώ και 30 χρόνια προβάλλονται στην Ευρώπη και έχουν αφυπνίσει τους Ευρωπαίους πολίτες μειώνοντας σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα. Φωτεινή αρνητική εξαίρεση η χώρα μας η οποία στα χρόνια 1980-1997 σημείωσε αύξηση 60%.
Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε; Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός. Οταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;
Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε". Ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ.
Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;
Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε....
Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση";
Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος, τόνισε ο Ιαβέρης.
Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς… Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί. Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος.Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί χωρίς δίπλωμα, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο Ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.
Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον; Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:
Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη....Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 350 ευρώ!Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....
Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια. Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;
Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας.
Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου; Ένα μεγάλο μέρος της ευαισθητοποίησης των πολιτών στις χώρες της Ευρώπης που είχαν αποτελεσματική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται και σε συγκλονιστικά πραγματικά ή δραματοποιημένα φιλμάκια- σποτάκια- που προβάλλονται σε τακτά διαστήματα σε ώρα υψηλής τηλεθέασης.www.artokosmos.com
-Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.
-Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ. Αμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μεσημέρι της Δευτέρας 12 Μαρτίου ο Ιαβέρης επισκέφθηκε το 2ο & 5ο Γ.Ε.Λ. Κατερίνης ενημερώνοντας και συμβουλεύοντας τους μαθητές οι οποίοι τον καταχειροκροτούσαν σε κάθε σχεδόν αποστροφή του λόγου του.
Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε. Αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε". Ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ.
Όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;
Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε....
Λέει ο Ελληνας που τα ξέρει... όλα: "Αμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". Αλήθεια; Κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. Την τύφλα σου δε βλέπεις. Αλλά ας το δούμε και αλλιώς. Αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; Και ποιός θα φταίει τότε; Βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση";
Εχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του Περικλή; Θα το έχετε δει, δε μπορεί. Το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μή φοράνε καθόλου κράνος; Κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. Αμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος, τόνισε ο Ιαβέρης.
Ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; Δείτε πώς… Πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί. Ο γιός συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. Οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. Το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". Είναι όμως; Σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος.Τί έκανε ο πατέρας; Εδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιό του. Με τη στάση του τού είπε: "Δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον ΚΟΚ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". Οταν ο πατέρας επιδεικνύει τη ... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιού που οδηγεί χωρίς δίπλωμα, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. Γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. Η παιδεία, επέμεινε ο Ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. Το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. Αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.
Τί είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; Το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον; Ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. Δείτε γιατί:
Αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. Τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος ΚΟΚ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της Βουλής. Σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη....Και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 350 ευρώ!Με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....
Να πάμε και στην Ελληνική Αστυνομία; Πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; Μάλλον ποτέ ή σπάνια. Δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. Τί να λέμε τώρα;
Ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. Κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. Πλήρης απάθεια. Το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό. Οταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα Τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". Μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! Κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. Αλλά είπαμε, το έχουμε ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ. Μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας.
Αλλά ας το πάμε και παραπέρα. Πόσοι κάηκαν στις φωτιές της Πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. Και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του Ελλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". Οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τί είναι; Έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; Για πείτε μου; Ένα μεγάλο μέρος της ευαισθητοποίησης των πολιτών στις χώρες της Ευρώπης που είχαν αποτελεσματική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται και σε συγκλονιστικά πραγματικά ή δραματοποιημένα φιλμάκια- σποτάκια- που προβάλλονται σε τακτά διαστήματα σε ώρα υψηλής τηλεθέασης.www.artokosmos.com
-Αμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.
-Αμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. Κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν ΕΚΠΤΩΣΗ 50% και πληρώνεις 350 ευρώ. Αμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. Αμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.Μή γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.
Την επόμενη Δευτέρα 19\3\2012 ομιλητής είναι ο γέρων Νίκων ,μοναχός Νέας Σκήτης του Αγίου Όρους με θέμα <<Το Άγιο Όρος σήμερα>>.
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
μέλος του ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΕΡΙΑΣ
Κατερίνη, 8-3-2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία, νέες μορφές οργάνωσης απέναντι στην κρίση
Σας ενημερώνουμε για την προγραμματισμένη εκδήλωση της Πολιτικής Κίνησης των Οικολόγων Πράσινων Νομού Πιερίας
με θέμα την Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012 και ώρα 19.00
στο Ιδεοδρόμιο, Π. Π. Γερμανού 3, Κατερίνη.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης
1. "Κοινωνικές και αλληλέγγυες οικονομικές δομές”
Εισηγητής: Θεόδωρος Μπύρος, Περιφερειακός Συντονιστής, ΟΠ
2. "Κοινωνικά νομίσματα και ανταλλακτικά δίκτυα"
Εισηγητής: Χρήστος Ζουμπουλίδης, Συντονιστής Πολιτικής Κίνησης των ΟΠ Νομού Πιερίας.
Στη συζήτηση θα παρέμβουν:
- Αναστασία Τσορμπατζίδου, από το Δίκτυο Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης Πιερίας
- Σταματία Μπέση, από το Συνεταιρισμό Γυναικών Πιερίας “Μούσες Πιερίων”.
Για περισσότερες πληροφορίες: Χρήστος Ζουμπουλίδης, τηλ. 6944104147.
ΤΡΙΤΩΝΕΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Στις 15 Μαΐου, στο Ναυτοδικείο Πειραιά, σημαιοφόρος του Λιμενικού Σώματος που τότε υπηρετούσε ως ανθυπασπιστής κυβερνήτης σκάφους του Λιμενικού Σώματος, δικάζεται με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από αμέλεια. Πρόκειται για τον κυβερνήτη του σκάφους του Λιμενικού που αργά το βράδυ της 3ης Ιουλίου 2010, ενώ έπλεε επιστρέφοντας από τη Χίο στη θαλάσσια περιοχή Νεαπόλεως – Βαρειάς ανοικτά της Μυτιλήνης, συγκρούσθηκε με σκάφος ιδιώτη, στο οποίο επέβαινε ο 44χρονος τότε υπάλληλος του Πανεπιστημίου Αιγαίου Άρης Κουμπάς. Από τη σύγκρουση βρήκε τραγικό θάνατο ο 44χρονος υπάλληλος του Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με το κλητήριο θέσπισμα, ο αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος «περί ώρα 21.40΄, ενώ ήταν κυβερνήτης στο Π.Λ.Σ. 186 και έπλεε με ταχύτητα 18 ναυτικών μιλίων παράλληλα με την ακτή σε απόσταση περίπου μισού ναυτικού μιλίου από αυτήν (σ.σ. η παραπάνω υπογράμμιση και όσες ακολουθούν είναι του συντάκτη), στο ύψος περίπου του αλιευτικού καταφυγίου Βαρείας, με κατεύθυνση από ακρωτήριο Αγρελιάς προς λιμάνι Μυτιλήνης, από απρονοησία δεν τηρούσε την πρέπουσα οπτική επιτήρηση ούτε ορθή επιτήρηση με συσκευή ραντάρ». Μάλιστα, ο στρατιωτικός δικαστής Β΄ – αντιεισαγγελέας που υπογράφει το κλητήριο θέσπισμα, σημειώνει για το ραντάρ ότι ο σημαιοφόρος «είχε θέσει μεν σε λειτουργία, όχι όμως στην απαιτούμενη εκ του κυματισμού της θάλασσας και του μικρού όγκου των πιθανών στόχων (λόγω προσέγγισης σε χώρο δραστηριότητας ερασιτεχνών αλιέων) κλίμακα των έξι μιλίων, αλλά στην απρόσφορη κλίμακα του 1,5 μιλίου, και ως εκ τούτου δεν αντελήφθη εγκαίρως ότι πλησίαζε με πορεία συγκρούσεως τη μηχανοκίνητη λέμβο “ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ”, την οποία χειριζόταν ο Αριστείδης Κουμπάς».
Είχε φώτα!
Ο άτυχος Κουμπάς, σύμφωνα πάντα με το κλητήριο θέσπισμα, είχε «αναμμένα τα φώτα ναυσιπλοΐας και με πορεία από δεξιά προς τα αριστερά σε σχέση με το Π.Λ.Σ. 186 και κατεύθυνση το αλιευτικό καταφύγιο Βαρείας», ενώ αντίθετα ο αξιωματικός του Λιμενικού από αμέλεια είχε προβεί στο σύνολο των προαναφερόμενων λανθασμένων ενεργειών που δεν του επέτρεψαν «να απομακρυνθεί από την πορεία της λέμβου είτε μειώνοντας έγκαιρα την ταχύτητά του στο αναγκαίο μέτρο έως και ακινησίας είτε αλλάζοντας την πορεία του προς τα δεξιά ώστε να μην διέλθει πρώραθέν της ούτε επικίνδυνα κοντά της ή ενεργώντας και τους δύο αποφευκτικούς χειρισμούς μαζί όπως επιβάλλει ο ΔΚΑΣ (Διεθνής Κώδικας Ασφαλείας), με αποτέλεσμα όταν τελικά την αντελήφθη, να μην προλάβει να την αποφύγει και να συγκρουστεί μαζί της».
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ο Αριστείδης Κουμπάς στο κεφάλι «με αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατός του από πνιγμό». Και αυτό το, κατά το κλητήριο θέσπισμα, «αξιόποινο αποτέλεσμα ο κατηγορούμενος δεν προέβλεψε, εξ αιτίας της προαναφερομένης αμελούς συμπεριφοράς του αν και όφειλε και μπορούσε να προβλέψει ως πιθανό και να το αποφύγει ελέγχοντας οπτικά την έμπροσθέν του θαλάσσια περιοχή και θέτοντας τη συσκευή ραντάρ σε μεγαλύτερη κλίμακα».
Tο σκάφος του Λιμενικού Σώματος τραβηγμένο στην ξηρά.
Σύμφωνα με το κλητήριο θέσπισμα, ο αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος «περί ώρα 21.40΄, ενώ ήταν κυβερνήτης στο Π.Λ.Σ. 186 και έπλεε με ταχύτητα 18 ναυτικών μιλίων παράλληλα με την ακτή σε απόσταση περίπου μισού ναυτικού μιλίου από αυτήν (σ.σ. η παραπάνω υπογράμμιση και όσες ακολουθούν είναι του συντάκτη), στο ύψος περίπου του αλιευτικού καταφυγίου Βαρείας, με κατεύθυνση από ακρωτήριο Αγρελιάς προς λιμάνι Μυτιλήνης, από απρονοησία δεν τηρούσε την πρέπουσα οπτική επιτήρηση ούτε ορθή επιτήρηση με συσκευή ραντάρ». Μάλιστα, ο στρατιωτικός δικαστής Β΄ – αντιεισαγγελέας που υπογράφει το κλητήριο θέσπισμα, σημειώνει για το ραντάρ ότι ο σημαιοφόρος «είχε θέσει μεν σε λειτουργία, όχι όμως στην απαιτούμενη εκ του κυματισμού της θάλασσας και του μικρού όγκου των πιθανών στόχων (λόγω προσέγγισης σε χώρο δραστηριότητας ερασιτεχνών αλιέων) κλίμακα των έξι μιλίων, αλλά στην απρόσφορη κλίμακα του 1,5 μιλίου, και ως εκ τούτου δεν αντελήφθη εγκαίρως ότι πλησίαζε με πορεία συγκρούσεως τη μηχανοκίνητη λέμβο “ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ”, την οποία χειριζόταν ο Αριστείδης Κουμπάς».
Είχε φώτα!
Ο άτυχος Κουμπάς, σύμφωνα πάντα με το κλητήριο θέσπισμα, είχε «αναμμένα τα φώτα ναυσιπλοΐας και με πορεία από δεξιά προς τα αριστερά σε σχέση με το Π.Λ.Σ. 186 και κατεύθυνση το αλιευτικό καταφύγιο Βαρείας», ενώ αντίθετα ο αξιωματικός του Λιμενικού από αμέλεια είχε προβεί στο σύνολο των προαναφερόμενων λανθασμένων ενεργειών που δεν του επέτρεψαν «να απομακρυνθεί από την πορεία της λέμβου είτε μειώνοντας έγκαιρα την ταχύτητά του στο αναγκαίο μέτρο έως και ακινησίας είτε αλλάζοντας την πορεία του προς τα δεξιά ώστε να μην διέλθει πρώραθέν της ούτε επικίνδυνα κοντά της ή ενεργώντας και τους δύο αποφευκτικούς χειρισμούς μαζί όπως επιβάλλει ο ΔΚΑΣ (Διεθνής Κώδικας Ασφαλείας), με αποτέλεσμα όταν τελικά την αντελήφθη, να μην προλάβει να την αποφύγει και να συγκρουστεί μαζί της».
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ο Αριστείδης Κουμπάς στο κεφάλι «με αποτέλεσμα να επέλθει ο θάνατός του από πνιγμό». Και αυτό το, κατά το κλητήριο θέσπισμα, «αξιόποινο αποτέλεσμα ο κατηγορούμενος δεν προέβλεψε, εξ αιτίας της προαναφερομένης αμελούς συμπεριφοράς του αν και όφειλε και μπορούσε να προβλέψει ως πιθανό και να το αποφύγει ελέγχοντας οπτικά την έμπροσθέν του θαλάσσια περιοχή και θέτοντας τη συσκευή ραντάρ σε μεγαλύτερη κλίμακα».
Tο σκάφος του Λιμενικού Σώματος τραβηγμένο στην ξηρά.
Οι δικηγόροι της οικογένειας του Άρη Κουμπά είχαν ζητήσει να ληφθεί δείγμα μιας ειδικής μαύρης μπογιάς (μοράβια) με την οποία είναι βαμμένα τα ύφαλα του σκάφους του Λιμενικού. Ίχνη μαύρης μπογιάς βρέθηκαν στην αριστερή κουπαστή της βάρκας. Όπως φαίνεται από το κλητήριο θέσπισμα, η μαύρη μπογιά «έδειξε» τη σύγκρουση
Μάρτυρες πολιτικής αγωγής θα καταθέσουν η σύζυγος, η μητέρα και η αδελφή του θύματος, καθώς και συνάδελφοί του στη δουλειά. Ως μάρτυρες υπεράσπισης κλήθηκαν οι επιβαίνοντες στο σκάφος Δημήτρης Χαλκιώτης, γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, και Βασίλης Τσορβάς, προϊστάμενος ΠΣΕΑ της Γραμματείας, όπως και συνάδελφοι του κατηγορουμένου λιμενικοί που επίσης επέβαιναν στο σκάφος. Επίσης έχουν κληθεί να καταθέσουν πραγματογνώμονες.
Ας σημειωθεί ότι σύμφωνα με την τότε υπερασπιστική γραμμή από μέρους του κυβερνήτη του σκάφους, το σκάφος του Λιμενικού Σώματος δεν προσέκρουσε με τη λέμβο του άτυχου Κουμπά.
Χρειάστηκε, μάλιστα, να υπάρξει πραγματογνωμοσύνη και λήψη αποτυπωμάτων από τα ύφαλα των δύο σκαφών, πράγμα που όπως φαίνεται στο κλητήριο θέσπισμα έδειξε πως η σύγκρουση υπήρξε και ο θάνατος του Άρη Κουμπά προήλθε από αυτήν τη σύγκρουση.
Επίσης ας σημειωθεί ότι το κλητήριο θέσπισμα αποδέχεται ότι ο Άρης Κουμπάς κινείτο με αναμμένα τα φώτα. Αντίθετα οι λιμενικοί είχαν υποστηρίξει ότι το σκάφος κινούνταν χωρίς φώτα. Όπως είχε γράψει τότε το «ΕΜΠΡΟΣ», υπήρχαν μαρτυρίες ψαράδων που είδαν το 44χρονο πριν το ατύχημα να ψαρεύει με αναμμένα τα φώτα.
Μάρτυρες πολιτικής αγωγής θα καταθέσουν η σύζυγος, η μητέρα και η αδελφή του θύματος, καθώς και συνάδελφοί του στη δουλειά. Ως μάρτυρες υπεράσπισης κλήθηκαν οι επιβαίνοντες στο σκάφος Δημήτρης Χαλκιώτης, γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, και Βασίλης Τσορβάς, προϊστάμενος ΠΣΕΑ της Γραμματείας, όπως και συνάδελφοι του κατηγορουμένου λιμενικοί που επίσης επέβαιναν στο σκάφος. Επίσης έχουν κληθεί να καταθέσουν πραγματογνώμονες.
Ας σημειωθεί ότι σύμφωνα με την τότε υπερασπιστική γραμμή από μέρους του κυβερνήτη του σκάφους, το σκάφος του Λιμενικού Σώματος δεν προσέκρουσε με τη λέμβο του άτυχου Κουμπά.
Χρειάστηκε, μάλιστα, να υπάρξει πραγματογνωμοσύνη και λήψη αποτυπωμάτων από τα ύφαλα των δύο σκαφών, πράγμα που όπως φαίνεται στο κλητήριο θέσπισμα έδειξε πως η σύγκρουση υπήρξε και ο θάνατος του Άρη Κουμπά προήλθε από αυτήν τη σύγκρουση.
Επίσης ας σημειωθεί ότι το κλητήριο θέσπισμα αποδέχεται ότι ο Άρης Κουμπάς κινείτο με αναμμένα τα φώτα. Αντίθετα οι λιμενικοί είχαν υποστηρίξει ότι το σκάφος κινούνταν χωρίς φώτα. Όπως είχε γράψει τότε το «ΕΜΠΡΟΣ», υπήρχαν μαρτυρίες ψαράδων που είδαν το 44χρονο πριν το ατύχημα να ψαρεύει με αναμμένα τα φώτα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)