PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ...ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν ΑΝΤΙγράφουμε

"METROPOLIS 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΕΠΟΧΗ "ΝΤΟΥΜΟΥ" - ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΙ ΟΧΙ "ΔΗΜΑΡΧΟΥΛΗΔΩΝ" ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Ο παλιός χρόνος έφυγε. Ήρθε το 2024 και τώρα στις πρώτες μέρες του, για Κατερίνη, ας τονίσουμε την εποχή που ήρθε. Τώρα;;; Τώρα απλά θα πούμε, ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ καλή αρχή. Καλή επιτυχία στο έργο σου για μια Κατερίνη ριγμένη, πονεμένη, ατιμασμένη, επί χρόνια μέσα στα δεινά.... Που έχει ανάγκη από ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Αυτά. ΥΓ: Να πως πως ζούμε την Κατερίνη του Ντούμου κι όχι των άλλων εκκολαπτόμενων δημαρχούληδων, που κυκλοφορούν πλέον στο κέντρο. Σαν όπως οι πρώην του πρώην Δημάρχου Κατερίνης. Γιατί η ιστορία έγραψε: Ο Κουκοδήμος έχασε κι όχι ο Νταντάμης, ο Κυριακίδης, ο Μπουσνάκης, ο Συμεωνίδης ή ο ή Μορφακίδης. Αυτά...

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Δήμος Πύδνας Κολινδρού. Εκδηλώσεις 25ης Μαρτίου



Με εκδηλώσεις και παρελάσεις στην έδρα του Δήμου το Αιγίνιο αλλά και στα άλλα δημοτικά και τοπικά διαμερίσματα θα εορταστεί η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου.

Στο Αιγίνιο οι εκδηλώσεις θα αρχίσουν με το εωθινό στις 7.00 στο Δημαρχείο και θα σημάνουν χαρμόσυνα οι καμπάνες των εκκλησιών, και στις 10.00 έπαρση της σημαίας στο Δημαρχείο .

Επίσημη δοξολογία στις 10.30 στον Άγιο Ανδρέα , πανηγυρικό της ημέρας θα εκφωνήσει μέσα στην εκκλησία τον ο δάσκαλος Αυγουστίνος Ανδρικόπουλος.

Κατάθεση στεφανιών στο μνημείο πεσόντων μπροστά από το Δημαρχείο στις 10.45.

Παρέλαση Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Λυκείων, Λαογραφικών Συλλόγων με την συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου.

Φέτος η παρέλαση θα γίνει στη Λεωφόρο Δημοκρατίας στο τμήμα μπροστά από την Αγροτική Τράπεζα και στη συνέχεια στην κεντρική πλατεία στις 11.45 θα χορέψουν Εθνικού χορούς οι μαθητές των Δημ.σχολείων, του Γυμνασίου και των Λυκείων.

Στον Κολινδρό 9.45 θα γίνει η δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου όπου θα εκφωνηθεί ο πανηγυρικός από τον καθηγητή του Λυκείου κ. Θωμά Σολοποτιά.

Στις 10.10 επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο. Η παρέλαση θα ξεκινήσει στις 10.30 στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Χορευτικές εκδηλώσεις στην κεντρική πλατεία στις 11.00 από τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων. Δεξίωση από τον Δήμο στις 11.45.

Πιερική Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Πιερίας


Από ελληνική τράπεζα έχουμε λάβει την κάτωθι οδηγία και εν όψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου, σας εφιστούμαι την προσοχή στην παρακάτω πρακτική που αναφέρεται στην πραγματοποίηση κράτησης μέσω πιστωτικής κάρτας
«Αρχικά, γίνεται η κράτηση (μέσω e-mail ή στο site της επιχείρησης) και σαν μέσο πληρωμής δίνεται από τον «πελάτη» μια πιστωτική κάρτα που , όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων , ανήκει σε άτομο που δεν γνωρίζει τίποτα για τη συναλλαγή. Ο «πελάτης» είναι συνήθως ιδιώτης ή ταξιδιωτικός πράκτορας που κάνει κράτηση για γκρουπ τουριστών.
Αφού γίνει η χρέωση της πιστωτικής κάρτας και μερικές ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης , ο «πελάτης» ακυρώνει την κράτηση επικαλούμενος λόγους ανωτέρας βίας και ζητεί από την επιχείρηση να του επιστρέψει το ποσόν της κράτησης σε δικό του τραπεζικό λογαριασμό αντί του λογαριασμού της πιστωτικής κάρτας !! (αν ο «πελάτης» είναι ταξιδιωτικός πράκτορας ζητεί αντίστοιχα να του καταβληθεί με τον ίδιο τρόπο η προμήθεια του).
Με τον τρόπο αυτό οι απατεώνες έχουν κατορθώσει να εξαπατήσουν πολλές επιχειρήσεις του κλάδου εκμεταλλευόμενοι την καλή πίστη και ενδεχομένως την ελλιπή γνώση των υπαλλήλων σε ότι αφορά τους κανονισμούς που διέπουν τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα.
Για την πρόληψη τέτοιων κρουσμάτων απάτης , παρακαλώ να ενημερώσετε τα μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου σχετικά με το παραπάνω φαινόμενο ώστε να είναι ενήμερα και να αντιμετωπίσουν στο μέλλον με επιτυχία παρόμοιες απόπειρες εξαπάτησης τους.
Τέλος , μπορείτε να απευθύνετε στα μέλη σας την παρακάτω σύντομη οδηγία που συνοψίζει την πρακτική που πρέπει να ακολουθείται στην περίπτωση ακύρωσης συναλλαγής με πιστωτική κάρτα :
«Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, μην αποδίδετε ποτέ μετρητά στον πελάτη, αλλά πιστώστε τη συναλλαγή στο λογαριασμό της ίδιας πιστωτικής κάρτας που είχατε χρεώσει αρχικά»
Εκ μέρους του Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Γρηγόρης Βεΐδαμενίδης

ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ : «Δεν προλαβαίνουμε, δεν υπάρχουν λεφτά»

Οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Πύδνας – Κολινδρού έχουν δύο σημαντικές ιδιαιτερότητες :
Πρώτον δίνεται η πρόσκληση με τις εισηγήσεις την Παρασκευή (συνήθως το απόγευμα) για συνεδρίαση της Δευτέρας. Έτσι επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή μείωση χρόνου προετοιμασίας για Συμβούλους, Παρατάξεις, Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες.
Δεύτερον το προεδρείο καθορίζει (και καλά κάνει) χρόνο 2-3 λεπτά τοποθετήσεων σε Συμβούλους. Ο Δήμαρχος όμως απαντάει στον καθένα (και όχι συνολικά) σε χρόνο από 5 λεπτά έως μισή ώρα. Έτσι στην συνεδρίαση της 21-3-11 τις πρώτες δύο ώρες οι Δημοτικοί σύμβουλοι μίλησαν 10-15 λεπτά και ο Δήμαρχος πάνω από μιάμιση ώρα, επαναλαμβάνοντας βέβαια ακατάπαυστα τα ίδια.
Για το Τεχνικό Πρόγραμμα λοιπόν του 2011 επιλέχθηκε η ευκολία των μικρών τεχνικών έργων – που θα γίνουν βέβαια όλα με απ’ ευθείας ανάθεση – και των συνεχιζόμενων, με εξαίρεση την εμποροπανήγυρη που αυτοχρηματοδοτείται και την αίθουσα εστίασης του Κολυμβητηρίου Κολινδρού. Αιτία και επαναλαμβανόμενη δικαιολογία ήταν το «δεν υπάρχουν λεφτά». Υπήρχε βέβαια η δυνατότητα ένταξης αναπτυξιακών έργων με μικρές έστω χρηματοδοτήσεις όπως οι πολεοδομήσεις (30.000), αποχετεύσεις (60.000), χώροι απόθεσης αδρανών (15.000), ιστορικά μνημεία (40.000), πνευματικά κέντρα (50.000), ανοικτά θέατρα (30.000), σήμανση επισκεψιμότητας (10.000), οριοθέτηση δημοτικής – δημόσιας γης (15.000), Κλειστό Γυμναστήριο Κίτρους – Σφενδάμης – Μακρυγιάλου (30.000), κάδοι ανακύκλωσης (15.000) με συνολικά κονδύλια 300.000 με μείωση ή κατάργηση προτεινομένων όπως ΚΑΠΗ (από 30.000 σε 10.000), Σάρωθρο (από 40.000 σε 0), Δημοτικά κτήρια (από 185.000 σε 135.000), οδοποιία (από 100.000 σε 70.000) ημιφορτηγά (από 40.000 σε 0), εμποροπανήγυρης (από 400.000 σε 300.000) συνολικής εξοικονόμησης επίσης 300.000.
Ψηφίστηκε όμως τελικά ένα τεχνικό πρόγραμμα μηδενικής αναπτυξιακής προοπτικής και απόλυτης έλλειψης στρατηγικού σχεδιασμού και στόχων. Η πραγματική αιτία δυστυχώς είναι η αδυναμία της Διοίκησης να κατανοήσει τις κοινωνικές ανάγκες και να καθορίσει προτεραιότητες, γιατί απλά δεν ασχολείται σχετικά. Εμφανίζει τα γνωστά χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας: Πάντα δεν προλαβαίνουμε, πάντα δεν έχουμε, πάντα αναβάλλουμε τα σημαντικά επειδή απλά δεν μελετούμε και δεν προετοιμαζόμαστε έγκαιρα και σωστά.
Εσπευσμένα επίσης ψηφίστηκαν τα Δημοτικά τέλη χωρίς κανέναν απολύτως υπολογισμό εσόδων – εξόδων επικαιροποιώντας απλά τις αποφάσεις των πρώην Δήμων. Δεν πρόλαβαν και εδώ ούτε να σκεφτούν, ούτε να κάνουν προσθέσεις, ούτε να εισηγηθούν. Χαρακτηριστικά στοιχεία προχειρότητας πάντως ήταν η μετονομασία του τέλους αυθαίρετης χρήσης αγρών σε…. δικαίωμα χρήσης (τυχαίο;) και η επί μισή ώρα αδυναμία να συνεννοηθούν και να προτείνουν τι θα γίνει με το τέλος ενταφιασμού που είχε καθιερωθεί στο δήμο Μεθώνης.
Να σημειώσουμε επίσης τον ακατανόητο τρόπο που πραγματοποιούνται οι ψηφοφορίες στο Δ.Σ.. Κατ’ αρχήν ενώ γίνονται προτάσεις βελτίωσης των προτεινόμενων, κάποιες φορές και από συμβούλους της συμπολίτευσης, ο πρόεδρος μάλλον θεωρεί ότι αυτά λέγονται για να περνάει η ώρα και δεν τις θέτει προς ψήφιση, ενώ παραδόξως δεν το ζητάει τελικά και κανένας από αυτούς που τα προτείνουν.
Η ψηφοφορία γίνεται δια της αφαιρετικής μεθόδου: Ερωτάται η αντιπολίτευση αν θα υπερψηφίσει την πρόταση της πλειοψηφίας. Όταν η απάντηση είναι αρνητική ο πρόεδρος βγάζει το συμπέρασμα ότι η πρόταση υπερψηφίζεται κατά πλειοψηφία. Όταν η αντιπολίτευση απαντά θετικά τότε ο Πρόεδρος αποφαίνεται ότι έχουμε ομοφωνία.
Η ψήφος των συμβούλων της πλειοψηφίας θεωρείται δεδομένη και ποτέ δεν ζητείται να εκφραστεί ώστε να καταμετρηθούν πιθανές αρνητικές ή και λευκές ψήφοι που όμως είναι πιθανό να αλλάξουν το αποτέλεσμα.
Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν σε λίγες μέρες θα έρθει για ψήφιση ο προϋπολογισμός. Πάλι με διαδικασία επείγοντος, πάλι αναβάλλοντας την αναπτυξιακή διάσταση, πάλι με λάθη και παραλείψεις, αφού ο χρόνος πάλι δεν τους θα τους φτάσει. Εμείς θα πούμε ότι όταν δεν αρκούν τρεις μήνες για να μελετήσουν δε θα φτάσουν ούτε τα τρία χρόνια. Ελπίζουμε να διαψευστούμε….

Αιγίνιο 23 – 03 – 2011
Για την Παράταξη
Η Σ.Ε.
Χρήστος Μπίτσης
Αντώνης Νταγλιούδης
Χρήστος Πρασκίδης

Aπό την κατάθεση στεφάνων στο μνημείο Γεωργάκη Ολυμπίου






Στεφάνια κατέθεσαν: το 11ο Δημοτικό σχολείο Κατερίνης για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το 5ο Γυμνάσιο Κατερίνης για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Λειβαδιωτών Κατερίνης "Γεωργάκης Ολύμπιος", η Ένωση Ποντίων Πιερίας, η Λέσχη Lions Κατερίνης και το Αθλητικό Πολιτιστικό Σωματείο Sportland Νικηφόρος.

Αμύντας - Πιερικός Αρχέλαος

Κώστας Σορώτος:

«Θα πρέπει να προσπαθήσουμε πάρα πολύ,

αν θέλουμε να έχουμε πιθανότητες επιτυχίας»

Ένα ακόμη εκτός έδρας παιχνίδι για τον όγδοο στο βαθμολογικό πίνακα της Α2 Πιερικό Αρχέλαο. Το Σάββατο αντιμετωπίζει τον εντέκατο στη σειρά Αμύντα, σε έναν αγώνα που και αυτός έχει τη δυσκολία του. Η κατερινιώτικη ομάδα στον πρώτο γύρο στην Κατερίνη, στις αρχές Δεκεμβρίου, είχε επιβληθεί με 63-62, ένα σκορ που αντικατοπτρίζει τη μαχητικότητα και των δύο ομάδων.

Για τον αγώνα του Σαββάτου ο προπονητής του Πιερικού Αρχελάου Κώστας Σορώτος, δήλωσε: «Είναι ένα ακόμη εκτός έδρας δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια ομάδα που στην έδρα της έχει κερδίσει πάρα πολλά παιχνίδια, ακόμη και με τους πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, όπως είναι οι Σέρρες και το Λαύριο. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε πάρα πολύ, αν θέλουμε να έχουμε πιθανότητες επιτυχίας. Για μένα προσωπικά παρουσιάζει ακόμη μια δυσκολία αυτό το παιχνίδι γιατί θα είμαι απέναντι σε μια ομάδα που εγώ έστησα το περασμένο καλοκαίρι, σε μια ομάδα που έχω δουλέψει για δέκα χρόνια κατά τη διάρκεια της προπονητικής μου καριέρας και που στον πάγκο, στις εξέδρες και παντού θα υπάρχουν φίλοι. Ο καθένας βέβαια θα παίξει για την ομάδα του και από κει και πέρα στο τέλος θα παραμείνουμε φίλοι. Πιστεύω ότι θα γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι και σε περίπτωση νίκης, θα είναι ένα πολύ καθοριστικό βήμα για τη σωτηρία της ομάδας μας».

● Τον αγώνα θα διαιτητεύσουν οι κ.κ. Βαρδάλος, Τσούνας και Σαλαβός.

Η κοινωνία που φτιάξαμε, εκδικείται...

Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει τόσα σημαντικά κοινωνικά γεγονότα που κρίνω σκόπιμο σήμερα να μην ασχοληθούμε με αθλητικά γεγονότα, αν και από εκεί έχουμε γεγονότα με τα οποία αξίζει να ασχοληθούμε, αλλά με κάποια άλλα σημαντικά θέματα.

Από πού να αρχίσουμε από αυτά που έχουμε ζήσει τις τελευταίες μέρες; Έχουμε και λέμε, έχουμε τα γεγονότα της Λιβύης, έχουμε τη στυγερή δολοφονία των δυο παιδιών της αστυνομίας, έχουμε το δράμα των μεταναστών και στο κτήριο της Υπατίας αλλά και απανταχού της χώρας, έχουμε το δράμα των κατοίκων στις περιοχές που οι μετανάστες προσπαθούν να επιζήσουν, έχουμε την οικονομία της χώρας μας και γενικότερα της ευρωζώνης και τέλος έχουμε και τον σεισμό της Ιαπωνίας με τις καταστροφικές του συνέπειες και βραχυπρόθεσμες αλλά και τις μακροπρόθεσμες.

Δεν νομίζω ότι περιμένετε από εμένα να προτείνω τις κατάλληλες λύσεις γιατί αλλιώς νομίζω ότι θα έχετε υπερεκτιμήσει τις ικανότητες μου. Το ότι ενδεχομένως δεν μπορώ να δώσω λύση, δεν σημαίνει ότι σαν ενεργός πολίτης δεν έχω άποψη η δεν έχω την εξήγηση μου για ποιο λόγο συμβαίνουν αυτά.

Για εμένα λοιπόν ένας είναι ο κοινός παράγοντας όλων αυτών των δυσάρεστων γεγονότων και αυτός είναι η κοινωνία που έχουμε φτιάξει, μια κοινωνία χωρίς αρχές, χωρίς αξίες, με πλαστά και νόθα πρότυπα, μια κοινωνία χωρίς ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, μια κοινωνία που έχει έναν μόνο θεό, το χρήμα, που έχει μόνο μια αξία, το κέρδος, το κέρδος με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιονδήποτε τίμημα. Μια κοινωνία που οι εξουσίες της είναι ανάλγητες και απάνθρωπες. Μια κοινωνία που τα μέλη της έχουν χάσει την αξιοπρέπεια τους, που έχουν χάσει την ανθρωπιά τους και έχουν γίνει τα ίδια σ…. με τις εξουσίες που βρίζουν αλλά που ταυτόχρονα αυτές οι εξουσίες τους έχουν αλλοτριώσει και τους έχουν κάνει όμοιους και απαράλλακτους. Για πάμε σιγά - σιγά να δούμε πως σχετίζονται όλα αυτά.

Πριν προχωρήσω στην άποψή μου πρέπει να σας συστηθώ και πολιτικά όπως σας έχω συστηθεί και οπαδικά για όσους με παρακολουθούν. Στα οπαδικά μου όπως σας έχω πει είμαι οπαδός του Ολυμπιακού φανατικός αλλά πιστεύω και νηφάλιος. Στα κομματικά μου κατατάσσω τον εαυτό μου στον προοδευτικό χώρο, εντελώς ακομμάτιστο και παντελώς και μάλιστα συνειδητά ανένταχτο και ανωφέλητο από όλους, που σημαίνει δεν χρωστάω σε κανέναν, δεν έχω καμιά εξάρτηση από κανέναν πολιτικό χώρο. Είμαι αυτό που έλεγαν παλιά στα εκλογικά αποτελέσματα «ανεξάρτητος, μεμονωμένος»

Πάμε λοιπόν στην ουσία των πραγμάτων. Οι σύγχρονες κοινωνίες έχουν δυο θεούς, δυο θεούς που η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, λατρεύει, προσκυνάει, φοβάται και γίνεται θυσία έτσι όπως αρμόζει σε κάθε θεό. Οι δυο αυτοί θεοί λοιπόν είναι το χρήμα και η εξουσία.

Δείτε ένα δελτίο ειδήσεων και θα καταλάβετε ότι το σύνολο του δελτίου αναλώνεται σε αυτούς τους δυο θεούς, το χρήμα και την εξουσία. Ευρώ, ελλείμματα, χρέος, δισεκατομμύρια, υπουργοί και παρατρεχάμενοι είναι οι μόνιμοι πρωταγωνιστές και τα μόνιμα πρότυπα δύναμης. Αυτοί είναι οι παράγοντες που καθορίζουν την ζωή μας, τη διάθεσή μας, τις σχέσεις μας, τα πάντα.Έχουμε λοιπόν τους δυνάστες του σύγχρονου κόσμου που λέγονται και «αγορές» που για αυτές δεν υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν μόνο αριθμοί, δεν υπάρχουν συναισθήματα και ανθρώπινες ανάγκες μα μόνο υπάρχουν προϋπολογισμοί, ισολογισμοί και παραλογισμοί, δεν υπάρχει ανθρώπινη ευτυχία παρά μόνο ευημερία των αριθμών.

Στη προσπάθεια λοιπόν να ευημερήσουν οι αριθμοί οι άνθρωποι έχουν γίνει δευτερεύουσα αξία με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή τη στιγμή να ζει ένα 20% των ανθρώπων κάτω από τα όρια της φτώχειας και ένα άλλο μεγάλο ποσοστό κοντά στα όρια της φτώχειας. Το χειρότερο δε είναι ότι καμιά εξουσία δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για αυτούς τους ανθρώπους και την τύχη τους. Ποια είναι λοιπόν η μοιραία κατάληξη για αυτούς τους ανθρώπους; Μαθηματικά βέβαια θα γίνουν περιθώριο με ότι

συνεπάγεται αυτό. Και τι συνεπάγεται όταν ένας άνθρωπος περιθωριοποιείται;

Αντικοινωνική συμπεριφορά αφού αισθάνεται την κοινωνία αντίπαλο του, μια κοινωνία που τον έχει κάνει απόβλητο και εχθρό. Μετά την αντικοινωνική συμπεριφορά επακολουθεί η εγκληματικότητα που μπορεί να αρκείται σε μικροεγκληματικότητα αλλά που μπορεί να φτάνει και στο στυγερό έγκλημα του Ρέντη που οι θλιβεροί αυτοί δολοφόνοι δολοφόνησαν δυο νεαρά παιδιά, έκοψαν το νήμα της ζωής σε δυο παιδιά 22 χρονών που δούλευαν για 800 ευρώ και που δολοφονήθηκαν για αυτά τα 800 ευρώ, απροστάτευτοι και ανεκπαίδευτοι.

Δολοφονήθηκαν από κάποιους μάγκες που για να κλέψουν ένα περίπτερο είχαν την ανάγκη των καλασνίκωφ… Και είχαν την ανάγκη των καλασνίκωφ γιατί και αυτοί υποκατέστησαν αυτό που

ενδεχομένως μίσησαν, την εξουσία δηλαδή και έγιναν η εξουσία των όπλων, η εξουσία

των δολοφόνων, η εξουσία των ανεγκέφαλων μπράβων και δολοφόνων.

Αυτή δυστυχώς είναι μια νέο-εξουσία της κοινωνίας μας. Η εξουσία των δυνατών και των αδίστακτων, η εξουσία των οπλισμένων εξίσου αποτρόπαια με την εξουσία πουμπορεί να έχουν μισήσει και να αισθάνονται εχθροί.

Αναλογιστείτε πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στους δρόμους της πόλης σας με φυμέ τζάμια που μέσα τους κρύβονται άνθρωποι πεινασμένοι για δύναμη, χρήμα και εξουσία αλλά ταυτόχρονα φοβισμένοι να τους δει ο κόσμος, οι φίλοι τους, οι άγνωστοι, οι συνάνθρωποι τους. Φοβισμένοι μην δει ο κόσμος το μίσος που κρύβουν τα μάτια τους και την αλαζονεία που τους δίνει η εξουσία των όπλων και τους επιτρέπει να αφαιρούν ζωές αθώων ανθρώπων για να έχουν χρήμα.

Περνάμε στο θέμα των «λαθο- μεταναστών» και τους λέω «λαθο-μετανάστες» γιατί είναι

μετανάστες σε μια λάθος χώρα, σε ένα κράτος χωρίς αρχή και τέλος, χωρίς κανένα προγραμματισμό για το τι θα κάνει με αυτές τις ανθρώπινες ψυχές που καλώς η κακώς βρέθηκαν σε αυτό τον τόπο ψάχνοντας μια καλύτερη ζωή, για την ακρίβεια ψάχνοντας την επιβίωση, μια επιβίωση που οι εξουσίες στη χώρα τους την έχουν κάνει από ανυπόφορη έως αδύνατη.

Άνθρωποι που για να φτάσουν μέχρι τη «γη της επαγγελίας» έχουν πληρώσει όλο τους το βιός, έχουν ταξιδέψει με σαπιοκάραβα, έχουν περπατήσει χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες και έχουν δει πολλούς συνανθρώπους τους να τους πετάνε οι λαθρέμποροι στη θάλασσα, να πνίγονται στα ποτάμια, να αφήνουν την τελευταία τους πνοή σε φράχτες.

Όταν φτάνουν λοιπόν στη γη της επαγγελίας τους περιμένει ένα κράτος τελείως ανοργάνωτο και ανάλγητο χωρίς τη παραμικρή δυνατότητα να τους προσφέρει οτιδήποτε παρά μόνο την ικανότητα να φτάσουν μέσα σε 24 ώρες στο κέντρο της πρωτεύουσας χωρίς δουλειά, χωρίς χαρτιά, με την ταμπέλα του λαθρομετανάστη και της λαθραίας ψυχής να τους συνοδεύει.

Το πρώτο πράγμα που συναντούν μόλις φτάσουν είναι οι επιτήδειοι που νοικιάζουν ένα διαμερισματάκι 60 τετραγωνικών σε είκοσι άτομα με 200 ευρώ το κεφάλι αντίτιμο νόμιμο και παράνομο αντίτιμο είτε με τη μορφή του να γίνουν βαποράκια είτε με την μορφή της πορνείας είτε με οποιαδήποτε άλλη μορφή παρανομίας. Αυτοί οι άνθρωποι μοιραία μεταλλάσσονται είτε θέλουν είτε όχι σε αντικοινωνικά στοιχεία που αποτελούν πρόβλημα για τους κατοίκους των περιοχών που σχηματίζονται τα γκέτο κάνοντας την ζωή τους ανυπόφορη στις γειτονιές που έχουν ζήσει δεκάδες

χρόνια και που τις οικονομίες μιας ζωής τις έχουν ρίξει στην αγορά ενός μικρού διαμερίσματος.

Αφού τσακωθούν με τους εισβολείς με το κράτος-οπερέτα να παρακολουθεί αμέτοχο ποιο είναι το επόμενο βήμα; Το επόμενο βήμα είναι να έρθουν οι επιτήδειοι, οι κυνηγοί του χρήματος, θα τους αγοράσουν την περιουσία τους μισοτιμής και αφού φύγουν όλοι οι κάτοικοι των υποβαθμισμένων πια περιοχών οι «λαθο- μετανάστες» θα φύγουν όλοι, οι υποβαθμισμένες περιοχές ξαφνικά θα αναβαθμιστούν, όπως έγινε στο Γκάζι και στου Ψυρή, και τα διαμερισματάκια και τα σπιτάκια που αγοράστηκαν από τους αγανακτισμένους κατοίκους για ένα κομμάτι ψωμί θα μεταβληθούν σε κέντρα

διασκέδασης που θα φέρουν τεράστια κέρδη στους κατόχους τους και «αναβάθμιση» στην

περιοχή….

Μέχρι τότε κάποιοι ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν χάσει τη ζωή τους γιατί η απόφαση τους θα είναι να μείνουν στα σπίτια που έζησαν, στα σπίτια που μεγάλωσαν τα παιδιά τους, στα σπίτια που έχουν αγαπήσει και μερικές καταστήματα οικογενειακών επιχειρήσεων θα έχουν κλείσει όπως ήδη έχουν κλείσει εκατοντάδες μαγαζιά σε αυτές τις περιοχές.

Μέχρι το κράτος αλλά και η παγκόσμια κοινωνία αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους θα διαβάζουμε αδιάφορα ότι 8 πρόσφυγες πνίγηκαν στη Σούδα πηδώντας από το καράβι που τους έφερνε από την Αφρική ενώ και 1 μήνα μετά το λιμενικό βρίσκει συνέχεια πτώματα που ξεβράζει η θάλασσα, θα διαβάζουμε ότι στον Έβρο βρέθηκαν 5 πνιγμένοι προσπαθώντας να περάσουν στην χώρα μας, θα διαβάζουμε ότι στο Αιγάλεω κάηκαν 6 μετανάστες σε μια αποθήκη και θα είναι τέταρτη και πέμπτη είδηση, αφού στη πρώτη σειρά θα είναι οι μεγάλες οικονομικές επιτυχίες του λαοπρόβλητου ηγέτη μας και οι πάντα εύστοχες, εκ του ασφαλούς,

τοποθετήσεις της αντιπολίτευσης που μόλις γίνει κυβέρνηση τις ξεχνάει ως εκ θαύματος.

Αυτή είναι η κοινωνία που έχουμε διαμορφώσει προβάλλοντας πρότυπα ψεύτικα, πρότυπα κούφια και άδεια, πρότυπα αναλώσιμα, πρότυπα πιο γυμνά ψυχικά και πνευματικά από ότι σωματικά προβάλλονται.

Αυτοί είναι οι θεοί μας, το χρήμα και η εξουσία, που στο όνομα τους στη Λιβύη οι μεν βομβαρδίζουν τους μισούς και οι δε τους άλλους μισούς, αυτούς που μέχρι πριν λίγο καιρό χαιρετούσαν στις σκηνές τους μέσα στη τρελή χαρά και γεμάτοι υπερηφάνεια συνομιλούσαν μαζί τους για τα πετρέλαια βέβαια, για το χρήμα δηλαδή.

Στην δε Ιαπωνία οι πολυεθνικές κατασκευαστικές εταιρείες έφτιαξαν ελαττωματικούς πυρηνικούς αντιδραστήρες για λόγους οικονομίας στην πιο σεισμογενή χώρα του κόσμου, με αποτέλεσμα όλη η ανθρωπότητα να παρακολουθεί με αγωνία τις συνέπειες της καταστροφής την ώρα που τα μεγάλα κεφάλια των πολυεθνικών θα διασκεδάζουν την ζωή τους μέσα στη χλιδή και τον πλούτο.

Αυτή είναι η κοινωνία μας που όσο δικαίωμα έχει ο καθένας μας στη διαμαρτυρία ανάλογη είναι και η ευθύνη του καθενός μας στη διαμόρφωση της για αυτό εκτός από τη κριτική καλό θα είναι να παλέψει ο καθένας μας, όσο μπορεί, για να την κάνει καλύτερη, πιο ανθρώπινη, πιο ανθρωποκεντρική, πιο αγαπησιάρα, πιο όμορφη.

Αυτή είναι η λύση, κατά τη γνώμη μου γιατί όσους φράχτες και αν σηκώσουμε, όσες κλειδαριές ασφαλείας και αν βάλουμε, όσες φυλακές και αν γεμίσουμε το περιθώριο θα είναι πάντα επιθετικό, το περιθώριο θα γεννάει πάντα εγκληματικότητα, η αμορφωσιά θα γεννάει ανθρώπους επικίνδυνους και η υποκουλτούρα θα διαμορφώνει κοινωνίες υποταγμένες στις εξουσίες και ευάλωτες στα ζωώδη ένστικτα και στα ρηχά ιδανικά και νομίζω ότι τα παιδιά μας αξίζουν κάτι καλύτερο από αυτό που τους

ετοιμάζουμε…

Μην φτιάχνετε παιδιά λοιπόν διψασμένα για χρήμα και εξουσία. Κάντε τα να αγαπήσουν και να αγαπηθούν, να κάνουν φίλους και να είναι πιστοί σε αυτούς, να διαβάσουν 5 βιβλία να ακούσουν μουσικές, να ομορφύνουν τη ζωή τους με αθλητισμό, θέατρο, κινηματογράφο και ότι άλλο τραβάει η όρεξη τους και τέλος κάντε τα να μάθουν να ψάχνουν την ομορφιά στη ζωή τους και να μην υποκύπτουν αμαχητί στα μέσα μαζικής αποχαύνωσης και στον υπολογιστή τους…

Αυτά για σήμερα και την άλλη εβδομάδα θα είμαστε πάλι μαζί με κάτι πιο αθλητικό, πιο μπασκετικό…

Υ.Γ. Την προηγούμενη εβδομάδα χάσαμε έναν άνθρωπο που ομόρφυνε τη ζωή μας με λόγια που μας ταξίδεψαν σε αγάπες, σε γλέντια, σε θέματα που άγγιξαν την ψυχή μας. Ο μεγάλος και πολύ ξεχωριστός και ιδιαίτερος Μανώλης Ρασούλης μας άφησε και έφυγε για άλλους κόσμους, εκεί που ίσως όταν δεν θα απαντούσε στο τηλέφωνο για δέκα μέρες κάποιος θα τον αναζητούσε πιο νωρίς.

Μανώλη συγγνώμη και σε ευχαριστούμε για την ομορφιά που μας χάρισες και αμφιβάλω πολύ αν μπορέσαμε να σου επιστρέψουμε έστω και ένα μικρό κομμάτι από αυτήν. Το τραγούδι του Μανώλη αφιερωμένο στη μνήμη του…Η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά, που τα άγια χώματα της πόνος και χαρά…Αχ Ελλάδα σ΄ αγαπώ και βαθιά σε ευχαριστώ γιατί με έμαθες και ξέρω να ανασαίνω

οπού βρεθώ, να πεθαίνω όπου πατώ και να μην σε υποφέρω…Καλό ταξίδι…


Τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει τόσα σημαντικά κοινωνικά γεγονότα που κρίνω σκόπιμο σήμερα να μην ασχοληθούμε με αθλητικά γεγονότα, αν και από εκεί έχουμε γεγονότα με τα οποία αξίζει να ασχοληθούμε, αλλά με κάποια άλλα σημαντικά θέματα.

Από πού να αρχίσουμε από αυτά που έχουμε ζήσει τις τελευταίες μέρες; Έχουμε και λέμε, έχουμε τα γεγονότα της Λιβύης, έχουμε τη στυγερή δολοφονία των δυο παιδιών της αστυνομίας, έχουμε το δράμα των μεταναστών και στο κτήριο της Υπατίας αλλά και απανταχού της χώρας, έχουμε το δράμα των κατοίκων στις περιοχές που οι μετανάστες προσπαθούν να επιζήσουν, έχουμε την οικονομία της χώρας μας και γενικότερα της ευρωζώνης και τέλος έχουμε και τον σεισμό της Ιαπωνίας με τις καταστροφικές του συνέπειες και βραχυπρόθεσμες αλλά και τις μακροπρόθεσμες.

Δεν νομίζω ότι περιμένετε από εμένα να προτείνω τις κατάλληλες λύσεις γιατί αλλιώς νομίζω ότι θα έχετε υπερεκτιμήσει τις ικανότητες μου. Το ότι ενδεχομένως δεν μπορώ να δώσω λύση, δεν σημαίνει ότι σαν ενεργός πολίτης δεν έχω άποψη η δεν έχω την εξήγηση μου για ποιο λόγο συμβαίνουν αυτά.

Για εμένα λοιπόν ένας είναι ο κοινός παράγοντας όλων αυτών των δυσάρεστων γεγονότων και αυτός είναι η κοινωνία που έχουμε φτιάξει, μια κοινωνία χωρίς αρχές, χωρίς αξίες, με πλαστά και νόθα πρότυπα, μια κοινωνία χωρίς ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, μια κοινωνία που έχει έναν μόνο θεό, το χρήμα, που έχει μόνο μια αξία, το κέρδος, το κέρδος με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιονδήποτε τίμημα. Μια κοινωνία που οι εξουσίες της είναι ανάλγητες και απάνθρωπες. Μια κοινωνία που τα μέλη της έχουν χάσει την αξιοπρέπεια τους, που έχουν χάσει την ανθρωπιά τους και έχουν γίνει τα ίδια σ…. με τις εξουσίες που βρίζουν αλλά που ταυτόχρονα αυτές οι εξουσίες τους έχουν αλλοτριώσει και τους έχουν κάνει όμοιους και απαράλλακτους. Για πάμε σιγά - σιγά να δούμε πως σχετίζονται όλα αυτά.

Πριν προχωρήσω στην άποψή μου πρέπει να σας συστηθώ και πολιτικά όπως σας έχω συστηθεί και οπαδικά για όσους με παρακολουθούν. Στα οπαδικά μου όπως σας έχω πει είμαι οπαδός του Ολυμπιακού φανατικός αλλά πιστεύω και νηφάλιος. Στα κομματικά μου κατατάσσω τον εαυτό μου στον προοδευτικό χώρο, εντελώς ακομμάτιστο και παντελώς και μάλιστα συνειδητά ανένταχτο και ανωφέλητο από όλους, που σημαίνει δεν χρωστάω σε κανέναν, δεν έχω καμιά εξάρτηση από κανέναν πολιτικό χώρο. Είμαι αυτό που έλεγαν παλιά στα εκλογικά αποτελέσματα «ανεξάρτητος, μεμονωμένος»

Πάμε λοιπόν στην ουσία των πραγμάτων. Οι σύγχρονες κοινωνίες έχουν δυο θεούς, δυο θεούς που η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, λατρεύει, προσκυνάει, φοβάται και γίνεται θυσία έτσι όπως αρμόζει σε κάθε θεό. Οι δυο αυτοί θεοί λοιπόν είναι το χρήμα και η εξουσία.

Δείτε ένα δελτίο ειδήσεων και θα καταλάβετε ότι το σύνολο του δελτίου αναλώνεται σε αυτούς τους δυο θεούς, το χρήμα και την εξουσία. Ευρώ, ελλείμματα, χρέος, δισεκατομμύρια, υπουργοί και παρατρεχάμενοι είναι οι μόνιμοι πρωταγωνιστές και τα μόνιμα πρότυπα δύναμης. Αυτοί είναι οι παράγοντες που καθορίζουν την ζωή μας, τη διάθεσή μας, τις σχέσεις μας, τα πάντα.Έχουμε λοιπόν τους δυνάστες του σύγχρονου κόσμου που λέγονται και «αγορές» που για αυτές δεν υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν μόνο αριθμοί, δεν υπάρχουν συναισθήματα και ανθρώπινες ανάγκες μα μόνο υπάρχουν προϋπολογισμοί, ισολογισμοί και παραλογισμοί, δεν υπάρχει ανθρώπινη ευτυχία παρά μόνο ευημερία των αριθμών.

Στη προσπάθεια λοιπόν να ευημερήσουν οι αριθμοί οι άνθρωποι έχουν γίνει δευτερεύουσα αξία με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή τη στιγμή να ζει ένα 20% των ανθρώπων κάτω από τα όρια της φτώχειας και ένα άλλο μεγάλο ποσοστό κοντά στα όρια της φτώχειας. Το χειρότερο δε είναι ότι καμιά εξουσία δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για αυτούς τους ανθρώπους και την τύχη τους. Ποια είναι λοιπόν η μοιραία κατάληξη για αυτούς τους ανθρώπους; Μαθηματικά βέβαια θα γίνουν περιθώριο με ότι

συνεπάγεται αυτό. Και τι συνεπάγεται όταν ένας άνθρωπος περιθωριοποιείται;

Αντικοινωνική συμπεριφορά αφού αισθάνεται την κοινωνία αντίπαλο του, μια κοινωνία που τον έχει κάνει απόβλητο και εχθρό. Μετά την αντικοινωνική συμπεριφορά επακολουθεί η εγκληματικότητα που μπορεί να αρκείται σε μικροεγκληματικότητα αλλά που μπορεί να φτάνει και στο στυγερό έγκλημα του Ρέντη που οι θλιβεροί αυτοί δολοφόνοι δολοφόνησαν δυο νεαρά παιδιά, έκοψαν το νήμα της ζωής σε δυο παιδιά 22 χρονών που δούλευαν για 800 ευρώ και που δολοφονήθηκαν για αυτά τα 800 ευρώ, απροστάτευτοι και ανεκπαίδευτοι.

Δολοφονήθηκαν από κάποιους μάγκες που για να κλέψουν ένα περίπτερο είχαν την ανάγκη των καλασνίκωφ… Και είχαν την ανάγκη των καλασνίκωφ γιατί και αυτοί υποκατέστησαν αυτό που

ενδεχομένως μίσησαν, την εξουσία δηλαδή και έγιναν η εξουσία των όπλων, η εξουσία

των δολοφόνων, η εξουσία των ανεγκέφαλων μπράβων και δολοφόνων.

Αυτή δυστυχώς είναι μια νέο-εξουσία της κοινωνίας μας. Η εξουσία των δυνατών και των αδίστακτων, η εξουσία των οπλισμένων εξίσου αποτρόπαια με την εξουσία πουμπορεί να έχουν μισήσει και να αισθάνονται εχθροί.

Αναλογιστείτε πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στους δρόμους της πόλης σας με φυμέ τζάμια που μέσα τους κρύβονται άνθρωποι πεινασμένοι για δύναμη, χρήμα και εξουσία αλλά ταυτόχρονα φοβισμένοι να τους δει ο κόσμος, οι φίλοι τους, οι άγνωστοι, οι συνάνθρωποι τους. Φοβισμένοι μην δει ο κόσμος το μίσος που κρύβουν τα μάτια τους και την αλαζονεία που τους δίνει η εξουσία των όπλων και τους επιτρέπει να αφαιρούν ζωές αθώων ανθρώπων για να έχουν χρήμα.

Περνάμε στο θέμα των «λαθο- μεταναστών» και τους λέω «λαθο-μετανάστες» γιατί είναι

μετανάστες σε μια λάθος χώρα, σε ένα κράτος χωρίς αρχή και τέλος, χωρίς κανένα προγραμματισμό για το τι θα κάνει με αυτές τις ανθρώπινες ψυχές που καλώς η κακώς βρέθηκαν σε αυτό τον τόπο ψάχνοντας μια καλύτερη ζωή, για την ακρίβεια ψάχνοντας την επιβίωση, μια επιβίωση που οι εξουσίες στη χώρα τους την έχουν κάνει από ανυπόφορη έως αδύνατη.

Άνθρωποι που για να φτάσουν μέχρι τη «γη της επαγγελίας» έχουν πληρώσει όλο τους το βιός, έχουν ταξιδέψει με σαπιοκάραβα, έχουν περπατήσει χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες και έχουν δει πολλούς συνανθρώπους τους να τους πετάνε οι λαθρέμποροι στη θάλασσα, να πνίγονται στα ποτάμια, να αφήνουν την τελευταία τους πνοή σε φράχτες.

Όταν φτάνουν λοιπόν στη γη της επαγγελίας τους περιμένει ένα κράτος τελείως ανοργάνωτο και ανάλγητο χωρίς τη παραμικρή δυνατότητα να τους προσφέρει οτιδήποτε παρά μόνο την ικανότητα να φτάσουν μέσα σε 24 ώρες στο κέντρο της πρωτεύουσας χωρίς δουλειά, χωρίς χαρτιά, με την ταμπέλα του λαθρομετανάστη και της λαθραίας ψυχής να τους συνοδεύει.

Το πρώτο πράγμα που συναντούν μόλις φτάσουν είναι οι επιτήδειοι που νοικιάζουν ένα διαμερισματάκι 60 τετραγωνικών σε είκοσι άτομα με 200 ευρώ το κεφάλι αντίτιμο νόμιμο και παράνομο αντίτιμο είτε με τη μορφή του να γίνουν βαποράκια είτε με την μορφή της πορνείας είτε με οποιαδήποτε άλλη μορφή παρανομίας. Αυτοί οι άνθρωποι μοιραία μεταλλάσσονται είτε θέλουν είτε όχι σε αντικοινωνικά στοιχεία που αποτελούν πρόβλημα για τους κατοίκους των περιοχών που σχηματίζονται τα γκέτο κάνοντας την ζωή τους ανυπόφορη στις γειτονιές που έχουν ζήσει δεκάδες

χρόνια και που τις οικονομίες μιας ζωής τις έχουν ρίξει στην αγορά ενός μικρού διαμερίσματος.

Αφού τσακωθούν με τους εισβολείς με το κράτος-οπερέτα να παρακολουθεί αμέτοχο ποιο είναι το επόμενο βήμα; Το επόμενο βήμα είναι να έρθουν οι επιτήδειοι, οι κυνηγοί του χρήματος, θα τους αγοράσουν την περιουσία τους μισοτιμής και αφού φύγουν όλοι οι κάτοικοι των υποβαθμισμένων πια περιοχών οι «λαθο- μετανάστες» θα φύγουν όλοι, οι υποβαθμισμένες περιοχές ξαφνικά θα αναβαθμιστούν, όπως έγινε στο Γκάζι και στου Ψυρή, και τα διαμερισματάκια και τα σπιτάκια που αγοράστηκαν από τους αγανακτισμένους κατοίκους για ένα κομμάτι ψωμί θα μεταβληθούν σε κέντρα

διασκέδασης που θα φέρουν τεράστια κέρδη στους κατόχους τους και «αναβάθμιση» στην

περιοχή….

Μέχρι τότε κάποιοι ηλικιωμένοι άνθρωποι μπορεί να έχουν χάσει τη ζωή τους γιατί η απόφαση τους θα είναι να μείνουν στα σπίτια που έζησαν, στα σπίτια που μεγάλωσαν τα παιδιά τους, στα σπίτια που έχουν αγαπήσει και μερικές καταστήματα οικογενειακών επιχειρήσεων θα έχουν κλείσει όπως ήδη έχουν κλείσει εκατοντάδες μαγαζιά σε αυτές τις περιοχές.

Μέχρι το κράτος αλλά και η παγκόσμια κοινωνία αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους θα διαβάζουμε αδιάφορα ότι 8 πρόσφυγες πνίγηκαν στη Σούδα πηδώντας από το καράβι που τους έφερνε από την Αφρική ενώ και 1 μήνα μετά το λιμενικό βρίσκει συνέχεια πτώματα που ξεβράζει η θάλασσα, θα διαβάζουμε ότι στον Έβρο βρέθηκαν 5 πνιγμένοι προσπαθώντας να περάσουν στην χώρα μας, θα διαβάζουμε ότι στο Αιγάλεω κάηκαν 6 μετανάστες σε μια αποθήκη και θα είναι τέταρτη και πέμπτη είδηση, αφού στη πρώτη σειρά θα είναι οι μεγάλες οικονομικές επιτυχίες του λαοπρόβλητου ηγέτη μας και οι πάντα εύστοχες, εκ του ασφαλούς,

τοποθετήσεις της αντιπολίτευσης που μόλις γίνει κυβέρνηση τις ξεχνάει ως εκ θαύματος.

Αυτή είναι η κοινωνία που έχουμε διαμορφώσει προβάλλοντας πρότυπα ψεύτικα, πρότυπα κούφια και άδεια, πρότυπα αναλώσιμα, πρότυπα πιο γυμνά ψυχικά και πνευματικά από ότι σωματικά προβάλλονται.

Αυτοί είναι οι θεοί μας, το χρήμα και η εξουσία, που στο όνομα τους στη Λιβύη οι μεν βομβαρδίζουν τους μισούς και οι δε τους άλλους μισούς, αυτούς που μέχρι πριν λίγο καιρό χαιρετούσαν στις σκηνές τους μέσα στη τρελή χαρά και γεμάτοι υπερηφάνεια συνομιλούσαν μαζί τους για τα πετρέλαια βέβαια, για το χρήμα δηλαδή.

Στην δε Ιαπωνία οι πολυεθνικές κατασκευαστικές εταιρείες έφτιαξαν ελαττωματικούς πυρηνικούς αντιδραστήρες για λόγους οικονομίας στην πιο σεισμογενή χώρα του κόσμου, με αποτέλεσμα όλη η ανθρωπότητα να παρακολουθεί με αγωνία τις συνέπειες της καταστροφής την ώρα που τα μεγάλα κεφάλια των πολυεθνικών θα διασκεδάζουν την ζωή τους μέσα στη χλιδή και τον πλούτο.

Αυτή είναι η κοινωνία μας που όσο δικαίωμα έχει ο καθένας μας στη διαμαρτυρία ανάλογη είναι και η ευθύνη του καθενός μας στη διαμόρφωση της για αυτό εκτός από τη κριτική καλό θα είναι να παλέψει ο καθένας μας, όσο μπορεί, για να την κάνει καλύτερη, πιο ανθρώπινη, πιο ανθρωποκεντρική, πιο αγαπησιάρα, πιο όμορφη.

Αυτή είναι η λύση, κατά τη γνώμη μου γιατί όσους φράχτες και αν σηκώσουμε, όσες κλειδαριές ασφαλείας και αν βάλουμε, όσες φυλακές και αν γεμίσουμε το περιθώριο θα είναι πάντα επιθετικό, το περιθώριο θα γεννάει πάντα εγκληματικότητα, η αμορφωσιά θα γεννάει ανθρώπους επικίνδυνους και η υποκουλτούρα θα διαμορφώνει κοινωνίες υποταγμένες στις εξουσίες και ευάλωτες στα ζωώδη ένστικτα και στα ρηχά ιδανικά και νομίζω ότι τα παιδιά μας αξίζουν κάτι καλύτερο από αυτό που τους

ετοιμάζουμε…

Μην φτιάχνετε παιδιά λοιπόν διψασμένα για χρήμα και εξουσία. Κάντε τα να αγαπήσουν και να αγαπηθούν, να κάνουν φίλους και να είναι πιστοί σε αυτούς, να διαβάσουν 5 βιβλία να ακούσουν μουσικές, να ομορφύνουν τη ζωή τους με αθλητισμό, θέατρο, κινηματογράφο και ότι άλλο τραβάει η όρεξη τους και τέλος κάντε τα να μάθουν να ψάχνουν την ομορφιά στη ζωή τους και να μην υποκύπτουν αμαχητί στα μέσα μαζικής αποχαύνωσης και στον υπολογιστή τους…

Αυτά για σήμερα και την άλλη εβδομάδα θα είμαστε πάλι μαζί με κάτι πιο αθλητικό, πιο μπασκετικό…

Υ.Γ. Την προηγούμενη εβδομάδα χάσαμε έναν άνθρωπο που ομόρφυνε τη ζωή μας με λόγια που μας ταξίδεψαν σε αγάπες, σε γλέντια, σε θέματα που άγγιξαν την ψυχή μας. Ο μεγάλος και πολύ ξεχωριστός και ιδιαίτερος Μανώλης Ρασούλης μας άφησε και έφυγε για άλλους κόσμους, εκεί που ίσως όταν δεν θα απαντούσε στο τηλέφωνο για δέκα μέρες κάποιος θα τον αναζητούσε πιο νωρίς.

Μανώλη συγγνώμη και σε ευχαριστούμε για την ομορφιά που μας χάρισες και αμφιβάλω πολύ αν μπορέσαμε να σου επιστρέψουμε έστω και ένα μικρό κομμάτι από αυτήν. Το τραγούδι του Μανώλη αφιερωμένο στη μνήμη του…Η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά, που τα άγια χώματα της πόνος και χαρά…Αχ Ελλάδα σ΄ αγαπώ και βαθιά σε ευχαριστώ γιατί με έμαθες και ξέρω να ανασαίνω

οπού βρεθώ, να πεθαίνω όπου πατώ και να μην σε υποφέρω…Καλό ταξίδι…

25 Μαρτιου 1821

«Συμπληρώνοντας 190 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, το μεγαλύτερο ιστορικό γεγονός της νεώτερης Ελληνικής Ιστορίας. Μαζί με την Εθνική Επέτειο, γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου που ταυτίστηκε με την Επανάσταση.

Διπλή μοναδική γιορτή. Το νόημα αυτής της ταύτισης, είναι η θεϊκή ευλογία του αγώνα των Ελλήνων για την ελευθερία, η πίστη για το ποθούμενο. Η επανάσταση του 1821 έγινε για τα υψηλότερα και ιερότερα ιδανικά του ανθρώπου, δηλαδή για την κατάκτηση της ελευθερίας, την πρόοδο του έθνους και την δημιουργία του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους. Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου είναι επίκαιρο και διαχρονικό. Στις δύσκολες συγκυρίες για την πατρίδα μας, είναι απαραίτητο να παραμερίσουμε τα μικρά που μας χωρίζουν, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να ανταπεξέλθουμε και να βγούμε νικητές. Ας μην ξεχνούμε πως ότι πέτυχαν οι πρόγονοί μας ήταν προϊόν ομοψυχίας και πίστης στον τελικό σκοπό. Δόξα και τιμή σε όλους τους γνωστούς και άγνωστους ήρωες του '21.

Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821».
Μυλωνέρος Ν. Δημήτριος
Αντιδήμαρχος Δίου-Ολύμπου

Δέκα επτά δημοσιογράφοι από την Ισπανία στην Πιερία

Επίσκεψη γνωριμίας στην Πιερία πραγματοποιούν 17 δημοσιογράφοι από την Ισπανία και θα μείνουν στην περιοχή μας για ένα τριήμερο.

Η ομάδα των Ισπανών δημοσιογράφων που ασχολούνται με τουριστικά θέματα, θα βρίσκεται στην Κατερίνη από το Σάββατο 26 Μαρτίου και επικεφαλής της θα είναι ο Don BLAS ESTEBAN BARRANCO, Πρόεδρος του Πολιτιστικού Φορέα EUROMED (Madrid), Αντιπρόεδρος της Ένωσης Δημοσιογράφων APETEX στην Ισπανία και καθηγητής στην Κοινωνιολογία του Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos της Μαδρίτης.

Τα τοπικά ισπανικά μέσα ενημέρωσης που εκπροσωπούν, ενδεικτικά είναι: Suplemento de Turismo της εφημερίδας La Razón, Πανισπανικό Ραδιοφωνικό Δίκτυο Cadena COPE, εφημερίδα Hoy της Extremadura, Ηλεκτρονικό Δελτίο Τουρισμού Boletín Digital Turístico, Περιοδικό RevistaArte de Vivir”, τηλεοπτική εκπομπή “Pasaporte TV” της Málaga, τουριστική ιστοσελίδα www.extremadura.com, Περιοδικό Οινικού Τουρισμού “Turismo y Vinos-Turvin”, ραδιοφωνική αλυσίδα EsMadrid Radio, ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό Extremadura digital, ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό Alicante digital, περιοδικό Revista Ibérica, ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό Revista La Alcazaba (digital) προς όλο τον ισπανόφωνο κόσμο [Ισπανία-Λατινική Αμερική] , ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό Revista Alfatur (digital) προς όλο τον ισπανόφωνο κόσμο [Ισπανία-Λατινική Αμερική], ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό APETEX (digital) προς όλο τον ισπανόφωνο κόσμο [Ισπανία-Λατινική Αμερική], ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό CEATE Nwes (digital), ηλεκτρονικό τουριστικό περιοδικό Media digital en Italia, ραδιοφωνική εφημερίδα ταξιδιών Diario de viajes esRadio της Madrid, εφημερίδα El Día της Castilla-La Mancha, κ.ά.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Πιερία προγραμματίσθηκε να επισκεφθούν τα σημαντικότερα ιστορικά, πολιτιστικά και οικολογικά αξιοθέατα του νομού μας και να έχουν συνάντηση εργασίας με τους εκπροσώπους της περιφερειακής και τοπικής διοίκησης, του τουριστικού κλάδου και του Φεστιβάλ Ολύμπου. Συμπληρωματικά θα επισκεφθούν τα αντίστοιχα αξιοθέατα της πόλης της Θεσσαλονίκης και θα έχουν συνάντηση εργασίας με τη νέα Δημοτική Αρχή του κ. Γιάννη Μπουτάρη.

ü Η επίσκεψή τους στην Πιερία αποτελεί αποδοχή πρόσκλησης του κ. Βαγγέλη Καραβαγγέλη, επίκουρου καθηγητή στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης - Παράρτημα Κατερίνης - Τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων (Logistics), μέλους της Ένωσης Δημοσιογράφων και Συγγραφέων Τουρισμού Ελλάδος και πρώην Διευθυντού του ΕΟΤ στην Ισπανία, ενώ στη διαμόρφωση και υλοποίηση του προγράμματος επίσκεψής τους, συνέβαλαν εθελοντικά και οι: Ασλανίδου Σ.- Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ - Παράρτημα Θεσσαλονίκης & Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Θεσσαλονίκης, Τριανταφύλλου Δ.- Καθηγητής στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης - Παράρτημα Κατερίνης – Προϊστάμενος στο Τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων (Logistics), Αθανασιάδης Στ.- Διερμηνέας της Ισπανικής Γλώσσας και Συνοδός Πολιτιστικών και Τουριστικών Γκρουπς, Κατσιώκαλης Π.-Γραμματέας της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Πιερίας & Αντιπρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου της HATTA/Ελληνικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Τουριστικών Πρακτόρων, Σφήκας Δ. - Μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων και Συγγραφέων Τουρισμού Ελλάδος & Εκπρόσωπος Τύπου του ΣΦΚ «Πιερικός Αρχέλαος», Σκούφας Αθ.- Καθηγητής στο Επαγγελματικό Λύκειο Επανομής - Οινοποιός, Γραβαρίας Γ.-Διευθυντής του Ξενοδοχείου Mediterranean Villages (5*) στην Παραλία Κατερίνης, Καμπούρης Γ.- Διευθυντής του Ξενοδοχείου Capsis (4*) στη Θεσσαλονίκη, Μπέλλος Λ.- Διευθυντής του Κτήματος Μπέλλου στα Πιέρια, Γεροβασιλείου Β.- Οινολόγος και Ιδρυτής του Μουσείου Οίνου Επανομής, Παπαθανασίου Γ.- Δήμαρχος Δίου-Λιτοχώρου, Τσιμήτρη Μ.- Αντιδήμαρχος Δίου-Λιτοχώρου, Ιατρού Μ.- Καθηγήτρια Αρχαιολογίας, Πασχαλούδης Ν.- Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του ΟΡΦΕΟ, Σωτηρίου Ε.-Στέλεχος του Γραφείου Δημάρχου του Δήμου Θεσσαλονίκης, Σαμακοβλής Μ.- Αρχιτέκτονας και ιδιοκτήτης της Εταιρίας Τουριστικών Λεωφορείων «Σαμακοβλής Μίλτος-Τουριστικό Γραφείο», Γαλανός Α.- Δημοσιογράφος Πιερίας, η Ταβέρνα «Αχινός» (Κατερίνη) και το CAFÉ “VENTO” (Κατερίνη).

Την Κυριακή 27 Μαρτίου 2011, από τις 15:00 - 17:00 ανοίγουμε τα διόδια της Λεπτοκαρυάς.


Πριν από λίγες ημέρες, κάτω από την πίεση των κατασκευαστικών εταιριών, η κυβέρνηση, ψήφισε μια τροπολογία – έκτρωμα, που μετατρέπει την άρνηση πληρωμής του χαρατσιού στους μεγαλο-καρχαρίες των εθνικών οδών, σε παράβαση του Κ.Ο.Κ. που τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ!!!

Με αυτή την κίνηση προσπαθούν να βγάλουν τους μεγαλοεργολάβους “εργοδότες” τους, από τη δύσκολη θέση που έχουν βρεθεί, πιεζόμενοι όλο και περισσότερο από τη ανάπτυξη του κινήματος ενάντια στα διόδια. Ενός κινήματος που διευρύνεται, ισχυροποιείται και συνεχίζει.

Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε στην ύπαρξη διοδίων γιατί πληρώνουμε για δρόμους υφιστάμενους, τους οποίους έχουμε προπληρώσει και γιατί πληρώνουμε, μέσω των τελών κυκλοφορίας που είναι πανάκριβα, αλλά και των ενσωματωμένων φόρων στα καύσιμα για να γίνονται δημόσια έργα συντήρησης, βελτίωσης και επέκτασης του οδικού δικτύου. Συνεχίζουμε να παλεύουμε για ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια υπερασπιζόμενοι το σύνταγμα και τις διατάξεις περί ελεύθερης μετακίνησης.

Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε στην άδικη, χουντική και ντροπιαστική για τη νοημοσύνη των πολιτών τροπολογία Ρέππα περί ποινικοποίησης της μη καταβολής διοδίων.

Συνεχίζουμε ακολουθώντας τις καινούριες οδηγίες να σπρώχνουμε τις μπάρες καταργώντας τις στην πράξη.

Την Κυριακή 27 Μάρτη συντονιζόμαστε σε όλη την Ελλάδα και σπρώχνουμε τις μπάρες σε όλα τα διόδια.
Καλούμε τους πολίτες της Πιερίας να συμμετέχουν μαζικά στο άνοιγμα των διοδίων της Λεπτοκαρυάς, από τις 15:00 - 17:00.


Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr & www.otoposmou.gr

Συνελήφθησαν τρεις Έλληνες από αστυνομικούς του Α.Τ. Αιγινίου

Από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αιγινίου, την Δευτέρα στις 10 το βράδυ, στον κόμβο της Μεθώνης Πιερίας επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης, συνελήφθησαν τρεις Έλληνες 22, 24 και 40 ετών, διότι κατελήφθησαν να έχουν προβεί στην αφαίρεση καλωδίου φωτισμού μήκους 300 μέτρων ιδιοκτησίας της εταιρίας "ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ" το οποίο είχαν τοποθετήσει εντός του Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου του πρώτου δράστη.

Απο την συνεδρίαση του Δ.Σ του Δήμου Κατερίνης


Το “τσουνάμι” των συγχωνεύσεων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων απασχόλησε μεταξύ άλλων το δημοτικό συμβούλιο Κατερίνης το οποίο συνεδρίασε χθες το απόγευμα. Το θέμα ήρθε εκτός ημερήσιας διάταξης, ενώ κυριάρχησαν οι διαφορετικές απόψεις σε σχέση με την αναγκαιότητα ή μη των συγχωνεύσεων.

Ο κ. Χιονίδης, ενημέρωσε το σώμα, οτι επίκειται συνάντηση του ιδίου και των βουλευτών του νομού με την ηγεσία του Υπουργείου Μάθησης, όπου εκεί θα κατατεθούν αναλυτικά οι ενστάσεις του δήμου για τις συγχωνεύσεις και όπως αυτές ανακοινώθηκαν για τα σχολεία του δήμου Κατερίνης.
Ο δήμαρχος, ανέφερε επίσης, οτι την Τρίτη είχε τηλεφωνική επικοινωνία με την υφυπουργό κ. Χριστοφιλοπούλου (κατά την διάρκεια της συνάντησης των βουλευτών με την υφυπουργό), όπου έγινε μια πρώτη αναφορά στα προβλήματα που δημιουργεί στην περιοχή μας το σχέδιο του υπουργείου.
Ο κ. Χιονίδης, στην τοποθέτησή του υποστήριξε πως τα ολιγοθέσια σχολεία έχουν τεράστια παιδαγωγική αξία και υπάρχουν μελέτες που το αποδεικνύουν τις οποίες και έχει καταθέσει στο υπουργείο. “Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε προτάσεις συγκεκριμένες, όπως αυτές που έκανε ο κ. Καζταρίδης και οδήγησαν το υπουργείο στις σωστές αποφάσεις” είπε σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του, επαναλαμβάνοντας παλαιότερη θέση του, πως θα πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος για διαβούλευση πριν από την όποια απόφαση.