PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ...ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν αντιΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!

ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Κεραηλίδης ΠΑΝ. Δημήτριος - κι όποιος αντέξει

ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ...ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΚΑΙ "ΤΟ ΧΑΟΣ" - ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ...
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Σελιδούλες ξεφτίλα, σάιτ και λογαριασμοί ανώνυμοι, ήρθαν να μας κλέψουν - τι θα κάνουμε;;; ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ - ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ.... Η συνταγή: Να ζητάτε ονόματα αυτών που γράφουν - τα ανώνυμα έχουν πονηριά..... Χαμός στο ίσωμα. Σιγά μη στην ΠΙΕΡΙΑ δε ζήσουμε τις ΠΑΠ@ΡΙΕΣ του κέντρου. Τι εννοώ;;; ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΛΈΜΕ ΤΏΡΑ - ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ' ΤΟ ΦΟΥ ΜΠΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.... Ξέρετε τι παίζει; ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ. Τότε;;; Όταν πλησίαζαν εκλογές έβγαινε ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΚΚΕ μόνο μέχρι τις εκλογές.... Για να βγάλει στο προσκήνιο τα τότε ονόματα των εκλογών του τόπου. Σήμερα;;; Κάτι παρόμοιο. ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΝΑ Η "ΑΙΧΜΗ" ΝΑ "ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΟΙ ...ΣΩΤΗΡΕΣ! Στόχος τους;;; Η ΚΟΝΟΜΑ..... Η ΑΡΠΑΧΤΗ. Εσύ ΞΥΠΝΙΕ αναγνώστη του ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, μη τσιμπάς. ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Κι αν ο Βαγγέλης Κήπου, αφήσει στην άκρη το "όχι" και πει το μεγάλο "ναι";;;;;;

Ο ΚΗΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗΝ ΚΑΙ "ΟΧΙ" ΚΑΙ ...ΟΧΙ, ΌΜΩΣ;;;;;
Ο Βαγγέλης Κήπου, μπορεί να μην έδωσε χέρια ούτε με Κουκοδήμο, μα ούτε και με Ντούμο, όμως μου είπε να σας πω:

Βαγγέλη Λαγδάρη, μετά τους πρώτους 100 δε σε φοβάμαι για τελικό, μα στον ...ΤΕΛΙΚΟ της δεύτερης Κυριακής!!!

ΛΑΓΔΑΡΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ - Ή ΜΗΠΩΣ ΌΧΙ;;;;
Ρε συ Ευάγγελε Λαγδάρη, ποτέ δε σε φοβήθηκα.
Κι εννοώ βέβαια, στο να στήσεις ένα ψηφοδέλτιο.
Είσαι "μανούλα" σ' αυτό....
Και τώρα;;;

Μιλά κι ο συνεταίρος του ΝΤΟΥΜΟΥ, ο ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ, στα "ΠΕΡΙ ΧΡΕΟΥΣ ΠΙΕΡΙΚΟΥ" - Η ΠΑΕ επί θητείας μας, ΕΙΝΑΙ ...ΚΑΘΑΡΗ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ: ΑΦΟΥ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΧΡΕΗ "ΕΠΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ", ΟΥΤΕ "ΕΠΙ ΝΤΟΥΜΟΥ" ...ΧΡΩΣΤΑ
Και μετά τα τόσα που γράφτηκαν όλη μέρα σήμερα Σάββατο, να και η απάντηση του τότε "συνεταίρου" του Γιάννη Ντούμου, που βάζει τα πράματα στη θέση του....
Στο πόρταλ του ΜΠΑΜΠΗ ΠΕΪΔΗ, στο PIERIASPORT-NEWS, μας γράφει...

Η απάντηση Ντούμου, στα περί: Χρωστάει η "εποχή Ντούμου" 600.000 ευρώ για τον Πιερικό;;;;

ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ, ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ
Επικοινώνησε η πλευρά Ντούμου μαζί μου.
Και για τα χρέη του ΠΙΕΡΙΚΟΥ επί εποχής ΝΤΟΥΜΟΥ μου είπαν:

Καλύτερος ο Αμοιρίδης απ' τον Χιονίδη, ο Χιονίδης απ' τον Κουκοδήμο και στα ...2025;;; Ζήτω ο ...Κουκοδήμος θα φωνάζουμε;;;

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ - ΘΑ ΛΕΜΕ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΠ' ΤΟΝ ...ΝΤΟΥΜΟ;
Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα....
Ή μήπως να έγραφα....
Κάθε προηγούμενος και καλύτερος και κάθε τωρινός ...χειρότερος;;;
Κι αυτό αν....

Άντε ρε Πιερικάρα του Ντούμου που "χρωστάς" 600.000 ευρώπουλα ..."μαγκιάς" - γράφει ο Μπ. Πεΐδης, άσε που κι εγώ ξέρω πως....

600 "ΧΙΛΑΔΙΚΑ" ΕΥΡΩΠΟΥΛΌΠΟΥΛΑ ΡΕ ΠΕΪΔΗ, ΧΡΩΣΤΑ Ο ΝΤΟΥΜΟΣ;;;;
Γράφει ο Μπάμπης Πεΐδης στο πιο έγκυρο αθλητικό σάιτ της Πιερίας πως από εποχής Ντούμου, ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ μας ΧΡΩΣΤΑ 600.000 ευρώπουλα ...μαγκιάς!!!
Κι ύστερα;;;

Και να ξέρετε "κάτι μου λέει πως ο Δημήτρης Ελευθεριάδης και πρώην φίλος του, έχει δίκιο"

Ο ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ ΣΑΝ ΧΑΘΕΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ...ΣΥΝΤΡΙΒΗ
Εγώ επιμένω.
Όταν κάποιος παίζει έτσι, μήπως τον αδικούμε σαν γινόμαστε αυστηροί μαζί του;
Κι....

Κι όταν το ξαναζήσεις αυτό Βαγγέλη μου, ΑΣΤΟ - θα "παίξει" ξανά ...ιστορία!!!!

ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΣΑΣ....
Δε χρειάζεται λόγια.
Τα...

Ο Κουκοδήμος με την κατάργηση τους παραδέχτηκε το λάθος του - τώρα για ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, θα.......

ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΟΙ "ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ" ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;
Ο Κουκοδήμος θα σας έχει κάτι άλλο.
Και θα είναι έκπληξη.
Και θα είναι μόνιμο.
Όχι μόνο για μια μικρή περίοδο "αρπαχτής" όπως γινόταν έτη κι έτη.
Κι..

Αυτό το δίδυμο, θα συνεχίσει "έτσι" ή ...έτσι;;;;

ΜΠΟΥΣΝΑΚΗΣ - ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ, ΜΑΖΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ, ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΓΙΑ......
Η εποχή Μπουσνάκη στην ΔΕΥΑΚ είναι επί 10ετίες έτσι και δεδομένη.
Ξεκίνησε με Αμοιρίδη - ύστερα με Χιονίδη και τώρα με Κουκοδήμο....
Και....