PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΑΦΗΡΗΜΕΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ "ΑΡΓΩ" ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΠΠΕΙΣ - ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ...ΤΕΧΝΗΣ;
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Μπαίνεις ΚΑΤΕΡΙΝΗ, στην είσοδο της πόλης. Εκεί στο στρόγγυλο της ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Και τσουπ μπροστά σου αυτό το τέχνημα. Τι 'ναι τούτο ρε παιδιά;;; Είναι σήμα εισόδου πόλης αυτό;;; Να τι μου έγραψε ο φίλος και συμμαθητής μου ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ζ.: "Δημήτρη σχολίασε σε παρακαλώ το έργο αφηρημένης τέχνης που βρίσκεται στο κυκλάκι της Ιασωνίδη. Χαθηκε να βάλουν ένα άγαλμα ενός μεγάλου της πατρίδας ή της διανόησης ή εκ των αγίων;Στο Βόλο έχουν την Αργώ στη Θεσσαλονίκη τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι και στην Κονταριώτισσα έχουν το μνημείο με τους ιππείς. Με ιερή αγανάκτηση Δημήτριος Ζ." Δημήτρης Ζ. - Οδηγός ΤΑΞΙ Αυτό το έργο, είναι έργο πολύ αφηρημένης τέχνης, που κατά τ' άλλα, αν δεν ήταν εκεί που είναι θα ήταν μια χαρά. Πχ, να το είχαμε στο Πάρκο μας. Όμως στην ΕΙΣΟΔΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ρε σεις;;; Χάθηκε ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ; Ή ο ΟΡΦΕΑΣ; Ή ακόμα ακόμα και ο ΧΑΡΗΣ ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΣ; Ή κάτι άλλο μεγάλο που έχει η Κατερίνη;;; Ίσως η Μακεδονία;;; Τελευταία ήμουν στα ΦΑΡΣΑΛΑ και στο στρόγγυλο πριν την πόλη, έχουν ένα ΜΥΡΜΗΓΚΙ, που παραπέμπει στους ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ που η καταγωγή τους ήταν από εκείνα τα μέρη... Σουπερ έτσι;;; Εμείς εδώ;;; Δήμαρχε κάνε κάτι γι' αυτό, γιατί μου είπαν πως θέλεις να φτιάξεις είσοδο μαγκιά στην Κατερίνη. Τι δεν καταλαβαίνεις;;; Τι δεν καταλαβαίνεις;;;

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Τι υπαινίσσεται  ο Ηλίας ο ΧΡΥΣΙΚΟΣ του ράδιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 
όταν αναφέρεται σε Νύσσιδες πολιτικούς της ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΟΛΥΜΠΟΥ που κυκλοφορούν με κόκκινα παπούτσια;;;;;
Θυμάστε το παιδί
με τα
πράσινα παπούτσια
του 
ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ;;;;
Καμία σχέση...
χα χα χα χα χα χα χα χα

ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΑ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ....

''Ν' αγγίζεις πάντα τη γυναίκα που κοιμάται
να εξαντλείς το χέρι στα μαλλιά της
Να την αγγίζεις πάντα όταν κοιμάται
σαν να ζητάς συγγνώμη''. 

Σ. Σελαβής
Φωτογραφία: Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους μου στο fb!
''Ν' αγγίζεις πάντα τη γυναίκα που κοιμάται
να εξαντλείς το χέρι στα μαλλιά της
Να την αγγίζεις πάντα όταν κοιμάται
σαν να ζητάς συγγνώμη''.                   Σ. Σελαβής

"ΉΡΘΕ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΩ Π.... ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΟΛΩΣΑ" ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ

Νίκος Σεργιανόπουλος δολοφόνος Πέντε χρόνια μετά τη στυγερή δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεριανόπουλου, που
καθήλωσε το πανελλήνιο, η δίκη του Γεωργιανού δολοφόνου του, συνεχίζεται σήμερα, αν και είχε αναβληθεί για τις 21 Μαϊου.
Σμερα, από την αίθουσα του εφετείου Αθηνών, ο Γεωργιανός, με απόλυτη ψυχαραιμία, επανέλαβε, όσα είχε πει και στο παρελθόν, σχετικά με τον τρόπο με τον οποία έδωσε τέλος στη ζωή του άτυχου ηθοποιού.
«Ήρθε μπροστά μου, ενώ είχα τα μάτια κλειστά …και με την απειλή μαχαιριού μου ζήτησε να του πάρω π@π@» είπε και πρόσθεσε

ΓΗΠΕΔΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ...ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΓΚΟΛ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΟΙ ...ΚΑΜΠΑΝΕΣ, ΖΗΤΗΣΕ Ο "ΤΙΓΡΗΣ"

Ένας ενδιαφέρον διάλογος ανάμεσα στον Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Ιταλό αρχιτέκτονα που είναι φαβορί για να αναλάβει την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, φιλοξενείται στη στήλη Αποδυτηριάκιας στην ιστοσελίδα gazzetta.
 
Μεταφέρω σκηνικό αληθινό, αληθινότατο. Και πρόσφατο, προσφατότατο, άρα χωρίς να προλάβει να το ντύσει ο μύθος του με τη βοήθεια του χρόνου.


Ατμόσφαιρα χαλαρή, ευχάριστη, σε meating αυστηρά επιχειρηματικό, άτομα συγκεκριμένα. Ο Μελισσανίδης, με την κομπανία του από τη μια, από την άλλη ο ονομαστός προφέσορος της αρχιτεκτονικής εν Ιταλία, με το επιτελείο του.
Μπαίνουμε κατ' ευθείαν στο ψαχνό. Ένας αρχιτέκτων της ομάδας του καθηγητή του πανεπιστημίου της Φλωρεντίας, τεράστιας μορφής στον τομέα του, με 27 γήπεδα ποδοσφαίρου στην ατζέντα του, κάνει το introducing στα προσχέδια κατασκευής για το γήπεδο στη Φιλαδέλφεια. Ολοκληρώνεται η παρουσίαση και οι πάντες καρφώνουν τα μάτια στον τίγρη.
-    Λοιπόν, ποια είναι η γνώμη σας, μίστερ Melissanidis;
Για να μη δείξει ότι του λείπει η