ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΛΑΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011
Η Βόρεια Πιερία ζεί την μιζέρια της .
Αγαπητοί συμπολίτες μου ανάρτησα στο Λευτεριά ένα άρθρο προς τον Δήμο Πύδνας - Κολινδρού με πολύ σοβαρές δημοσιογραφικές ερωτήσεις στα θέματα των διοδίων, της τουριστικής προβολής, των υποδομών και έργων που έχει ανάγκη ο τόπος μας. Η απάντηση που πήραμε απο το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ γραφείο τύπου του Δήμου, είναι δεν ασχολούμαστε με γραφικούς και με κουτσομπολιά, ασχολούμαστε μόνο με τα σοβαρότατα προβλήματα του Δήμου Πύδνας - Κολινδρού. Και λέω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι κανένας συνάδελφός μου δεν κατέχει την συγκεκριμένη θέση, άλλωστε είναι και απορία δική σας.Και αν κάποιος κατέχει την θέση τούτη γιατί δεν υπογράφει με το όνομά του. ΚΑΤΙ ΜΥΡΙΖΕΙ. Είμαι γνώστης και ξέρω πολύ καλά τι παίζει.Αυτή ήταν η απάντηση που πήραμε. Και ρωτώ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ;
Αγαπητοί συμπολίτες μου και μόνο που ασχολούνται με τον γραφικό όπως με αποκαλούν τους ΚΑΙΕΙ Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν έδωσαν απάντηση στις δημοσιογραφικές μου ερωτήσεις; ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΑΒΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟ. Ο γραφικός όμως δεν πρόκειται σε καμμία περίπτωση να παίζει το παιχνίδι τους με το να τους απαντά. Αρχίζει σε λίγο καιρό η δημοσιογραφική έρευνα των προβλημάτων του τόπου, κάντε λίγο υπομονή συμπολίτες μου και θα δείτε με φωτογραφίες. θα διαβάσετε προβλήματα και να δούμε τότε τι ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ. Έχουν χάσει την ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΦΙΚΟ. Δεν γνωρίζουν ότι ο γραφικός είναι σκληρό καρύδι, με 25χρονη καριέρα στην δημοσιογραφία, με 17 βραβεία στην πλάτη, βραβευμένος 2 φορές ως επίτιμος Δημότης για το δημοσιογραφικό έργο που έχει επιτελέσει.
Η Βόρεια Πιερία έστω και με έναν μάχιμο δημοσιογράφο και με την συμπαράστασή σας θα προχωρήσει. Η ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ.ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΛΑΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Με αλυσίδες η κίνηση των οχημάτων σε πολλές περιοχές
Προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων έχει προκαλέσει η κακοκαιρία. Εξαιτίας των χιονοπτώσεων σε κάποιες περιοχές έχει διακοπεί η κυκλοφορία, ενώ σε κάποιες άλλες είναι απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.
Ειδικότερα, στη διαδημοτική οδό Περιστέρας προς Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων δεν επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων βαρέου τύπου καθώς και των λεωφορείων στην Επ.Ο. Πατρών Καλαβρύτων μέσω Χαλανδρίτσας, στο ύψος του χωριού Καλανίστρα, από 10ο χλμ. και άνω.
Παράλληλα, με χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων διεξάγεται η κυκλοφορία στις ακόλουθες περιοχές:
Γ.Α.Δ.Π. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Α. Δ. ΠΕΛΛΑΣ
Επ. Ορνισσας Χ/Κ Βόρας, από 19ο χλμ. έως το Χ/Κ.
Α. Δ. ΗΜΑΘΙΑΣ
Π. Ε.Ο. Βέροιας Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), από 76ο χλμ (διασταύρωση Σελίου) έως 98,3ο χλμ όρια Νομού.
Επ. Ο. Βέροιας Σελίου, από 4,5ο έως 26ο χλμ. (δ/ση Σελίου έως Χ/Κ).
Επ. Ο. Βέροιας Δασκίου, από 8,1ο έως 43ο χλμ. (δ/ση Πολυνδρεδίου μέχρι Δάσκιο).
Επ. Ο. Νάουσας 3-5 Πηγάδια, από 3ο χ/θ έως Χ/Κ.
Επ.Ο. Νάουσας Σελίου, από 5ο χλμ. έως Χ/Κ.
Γ. Α. Δ. Π. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Α. Δ. ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Σε ολόκληρο το Εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού.
Α.Δ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Επ. Ο. Καστοριάς Φλώρινας, από 16ο έως 28ο χλμ. (μέσω Βιτσίου).
Επ. Ο. Νεστορίου Επταχωρίου, από 26ο έως 35ο χλμ.
Επ. Ο. Καστοριάς Αμυνταίου, από 26ο έως 35ο χλμ.
Επ. Ο. Καστοριάς Ιωαννίνων μέσω Νεστορίου, από 35ο έως 50ο χλμ.
Ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο.
Α. Δ. ΚΟΖΑΝΗΣ
Ολόκληρο το Επαρχιακό δίκτυο του νομού.
Ν. Ε. Ο. & Π. Ε. Ο. Κοζάνης Φλώρινας
Π. Ε. Ο. Κοζάνης Βέροιας, από (Δ. Δ. Πολυμύλου έως όρια Ν. Ημαθίας).
Α. Δ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Επ. Ο. Γρεβενών Σαμαρίνας, από 10ο έως 54ο χλμ.
Γ. Α. Δ. Π. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Α. Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ε.Ο. Τρικάλων Αρτας, από 4ο χλμ. (Γέφυρα Πύλης) έως 75ο χλμ. (Γέφυρα Αλεξίου).
Επ. Ο. Πύλης Μεσοχώρας, από το 4ο χλμ. (Γέφυρα Πύλης) έως 55ο χλμ. (Μεσοχώρα).
Επαρχιακό οδικό δίκτυο ορεινών πρώην Δήμων Πινδέων, Αιθήκων, Κλεινοβού, Διευρυμένης Κοινότητας Νεράιδας Ασπροποτάμου, Καστανέας, Τυμφαίων.
Ε.Ο Τρικάλων-Ιωαννίνων, από 30ο .έως 78ο χλμ.(θέση Κατάρα)
Γ.Α.Δ.Π. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Α. Δ. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
Π. Ε. Ο. Καρπενησίου Λαμίας, θέση «Ράχες Τυμφρηστού».
Ε. Ο. Καρπενησίου Λαμίας, μέσω σήραγγας Τυμφρηστού.
Ε. Ο. Καρπενησίου Αγρινίου, θέση «Μπαγασάκι».
Επ. Ο. Καρπενησίου Φουρνάς.
Επ. Ο. Καρπενησίου Κρίκελλου Δομνίστας.
Επ. Ο. Καρπενησίου Φιδάκια.
Επ. Ο. Καρπενησίου Στενώματος.
Επ. Ο. Προυσού Αγρινίου, θέση «Αραποκέφαλα».
Επ. Ο. Καρπενησίου Χ/Κ.
Επ. Ο. Φουρνάς Καρδίτσας, θέση «Ζαχαράκη».
Επ. Ο. Φουρνάς Λαμίας - Σερμιτζέλι.
Επ. Ο. Καρπενησίου Προυσού.
Επ. Ο. Κερασοχωρίου Βινιάνης, θέση «Παπατράχι».
Επ. Ο. Κερασοχωρίου Κρέντης.
Επ. Ο. Κερασοχωρίου Γρανίτσας Λημέρι.
Α. Δ. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Ε. Ο. Λαμίας Καρπενησίου, από 60ο έως 65ο χλμ.
Γ.Α.Δ.Π. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Α. Δ. ΑΧΑΪΑΣ
Ε. Ο. Πατρών Καλαβρύτων (μέσω Χαλανδρίτσας).
Ε. Ο. Ακράτας Ζαρούχλας, από 25ο χλμ. και άνω.
Επ. Οδικό δίκτυο Λεοντίου και Ρακίτας.
Γ. Α. Δ. ΠEΡΙΦ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Α. Δ. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ε. Ο. Γκούρας - Δερβενίου, από 1ο έως 17ο χλμ.
Ε. Ο. Γκούρας Λυκουριάς, από 1ο έως 18,5ο χλμ.
Ε.Ο. Γκούρας Κιάτου, από 1ο έως 20ο χλμ.
<β>Γ. ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
Α.Δ. ΑΧΑΪΑΣ
Πορθμειακή γραμμή Ρίου Αντίρριου από ώρα 00.30 λόγων έντονων καιρικών φαινόμενων.
Από 01.30 ώρα, στη Γέφυρα Ρίου Αντίρριου, απαγορεύεται η κυκλοφορία των άδειων Ι.Χ.Φ. αυτ-των και δικύκλων.
Ιατρεία Διακοπής Καπνίσματος.
Το Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος στο Κέντρο Υγείας Λιτοχώρου θα λειτουργήσει από τον Φεβρουάριο με ημέρες λειτουργίας κάθε Δευτέρα από 11:30 έως τις 14:30 με ραντεβού.
Στο Κέντρο Υγείας Αιγινίου το Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος θα λειτουργήσει από τον Φεβρουάριο με ημέρες λειτουργίας κάθε Τετάρτη από τις 11:00 έως και τις 14:00 με ραντεβού.
Στο Κέντρο Υγείας Αιγινίου το Ιατρείο Διακοπής Καπνίσματος θα λειτουργήσει από τον Φεβρουάριο με ημέρες λειτουργίας κάθε Τετάρτη από τις 11:00 έως και τις 14:00 με ραντεβού.
Προειδοποιεί για «λουκέτο»
Κοπή βασιλόπιτας της Ένωσης Θεολόγων Νομού Πιερίας.
Πραγματοποιήθηκε στην Αγαθονίκειο αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού Ναού της Αγίας Παρασκευής Κατερίνης την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2010 και ώρα 6.00μ.μ. η κοπή της βασιλόπιτας. Η καθιερωμένη εκδήλωση ξεκίνησε με τον εσπερινό στον οποίο παραβρέθηκε και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Αγαθόνικος.
Αμέσως μετά στην αίθουσα του Ναού ο πρόεδρος της Ένωσης Θεολόγων Νομού Πιερίας κ.Στέργιος Μπούγιας δίνοντας τις ευχές για μια ευλογημένη και ειρηνική χρονιά, καλοσώρισε τα μέλη και τους φίλους της ενώσεως, τονίζοντας συγχρόνως τις δύσκολες συνθήκες που συνεχώς διαμορφώνονται στην εκπαίδευση και ειδικότερα για το μάθημα των Θρησκευτικών που βρίσκεται διαρκώς στο στόχαστρο.
Στην συνέχεια ο Σεβασμιώτατος, αφού πρώτα ευλόγησε, έκοψε την βασιλόπιτα δίνοντας κι εκείνος με την σειρά του τις πατρικές του ευχές και ευλογίες για μια χαρούμενη κι ευλογημένη χρονιά. Σύμφωνα με το πρόγραμμα ακολούθησε ομιλία από τον Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη π. Νικόδημο Σκρέττα, καθηγητή του ΑΠΘ και ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως μας, με θέμα:
«Ο Ρωμαίικος διεθνισμός του Ρήγα και η οικουμενικότητα της ορθόδοξης λατρείας»
Ο π. Νικόδημος με σπάνια γλαφυρότητα και μεστό λόγο τόνισε την αξία της οικουμενικότητας της ορθόδοξης λατρείας. Παρουσίασε την προσπάθεια του Ρήγα για την τόνωση της ιδέας του Γένους αλλά και την παράλληλη κίνηση από τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη καθώς και από το κίνημα των Κολλυβάδων για την προβολή της οικουμενικότητας της ορθόδοξης λατρείας.
Όλοι οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν αυτήν την πολλή ζεστή πνευματική πανδαισία και ανανέωσαν τις υποσχέσεις τους για μεγαλύτερη και αγωνιστικότερη προσπάθεια την νέα χρονιά που ήδη ξεκίνησε.
ΠΗΓΗ. ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Ο π. Νικόδημος με σπάνια γλαφυρότητα και μεστό λόγο τόνισε την αξία της οικουμενικότητας της ορθόδοξης λατρείας. Παρουσίασε την προσπάθεια του Ρήγα για την τόνωση της ιδέας του Γένους αλλά και την παράλληλη κίνηση από τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη καθώς και από το κίνημα των Κολλυβάδων για την προβολή της οικουμενικότητας της ορθόδοξης λατρείας.
Όλοι οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν αυτήν την πολλή ζεστή πνευματική πανδαισία και ανανέωσαν τις υποσχέσεις τους για μεγαλύτερη και αγωνιστικότερη προσπάθεια την νέα χρονιά που ήδη ξεκίνησε.
ΠΗΓΗ. ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Ενημερωτικές συναντήσεις Αγροτών.
Ανταποκρίθηκαν στο αίτημα του Βουλευτή Θ. Παπαγεωργίου ο Ειδικός Γραμματέας κ. Ε. Διβάρης και στελέχη του Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για ενημερωτικές συναντήσεις αγροτών στην Πιερία.
Ενημερωτικές συναντήσεις για τους καπνοπαραγωγούς, τους μυδοκαλλιεργητές και συνολικά τους αγρότες της Πιερίας ζήτησε ο Βουλευτής Πιερίας κ. Θ. Παπαγεωργίου από τον Ειδικό Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Ε. Διβάρη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΕΓΕΠ κ. Π. Βασιλόπουλο και την ΠΑΣΕΓΕΣ.
Στόχος είναι να ενημερωθούν οι καπνοπαραγωγοί και γενικότερα οι αγρότες για τα μέτρα και τις δράσεις που αφορούν την καπνοπαραγωγή, τον εκσυγχρονισμό και την στήριξη των γεωργικών εκμεταλλεύσεων (πρόγραμμα ΟΠΑΑΧ, LEADER, Σχέδια Βελτίωσης), καθώς και σε σχέση με την νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (2014 – 2020) που τώρα διαμορφώνεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Επίσης οι μυδοκαλλιεργητές της Πιερίας να ενημερωθούν από τον Οργανισμό Πιστοποίησης και Επίβλεψης Γεωργικών Προϊόντων του Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την πορεία της διαδικασίας εγκαθίδρυσης σχήματος πιστοποιημένης ποιότητας της ελληνικής μυδοκαλλιέργειας και ειδικότερα της μυδοκαλλιέργειας της Πιερίας η οποία ξεκίνησε με παρέμβαση του κ. Παπαγεωργίου.
Ήδη όπως απάντησε ο Ειδικός Γενικός Γραμματέας Κοινοτικών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ε. Διβάρης, έχει αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί μια συνάντηση στην Πιερία για την ενημέρωση των αγροτών – καπνοπαραγωγών σε συνεργασία με την ΠΑΣΕΓΕΣ και την τοπική ΕΑΣ.
Σύντομα θα ανακοινωθεί και η συνάντηση με τους μυδοκαλλιεργητέ
ΠΗΓΗ. ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Μήνυμα της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών .
Με την ευκαιρία της μεγάλης γιορτής της Ορθοδοξίας και της Παιδείας, του εορτασμού των Τριών Ιεραρχών στις 30 Ιανουαρίου, εύχομαι Χρόνια Πολλά και Φωτισμένα στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους μαθητές της Πιερίας.
Σε μια εποχή έντονων προκλήσεων και ραγδαίων κοινωνικών και πολιτιστικών αλλαγών, οφείλουμε να δώσουμε προτεραιότητα στην Παιδεία, ως πολύτιμο συλλογικό αγαθό, ως δικαίωμα και ως εθνικό μας κεφάλαιο.
Ο καθημερινός αγώνας των εκπαιδευτικών για τη διάδοση της γνώσης, η αγάπη των μαθητών για τα γράμματα, η φροντίδα όλων μας για ένα καλύτερο, πιο ανθρώπινο και δημιουργικό σύγχρονο Σχολείο ας τιμήσουν στην πράξη το σπουδαίο έργο και τα διδάγματα που μας κληροδότησαν οι Άγιοι Πατέρες, Προστάτες της Παιδείας.
ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΥΔΝΑΣ-ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ..
Δεν σας επιτρέπεται να υποθηκεύσετε το μέλλον των επερχόμενων γενεών. Αυτός ο ταλαιπωρημένος λαός, αυτός ο λαός ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ που βουλιάζει μέσα στην δυστυχία της απόγνωσης και της απογοήτευσης του, διατηρεί ακόμα στο βάθος της ψυχής και του πνεύματος του τα απομεινάρια της ηθικής του αξιοπρέπειας. Οι αυξανόμενες και καθημερινά διογκούμενες λαϊκές αντιδράσεις θα πρέπει να σας έχουν δώσει τα μηνύματα των καιρών. Πάψτε να σκοτώνετε την αξιοπρέπεια μας. Δεν είναι προς το συμφέρον ΚΑΝΕΝΟΣ ΜΑΣ. Έχουμε τόσες εκκρεμότητες που πρέπει να αντιμετωπίσουμε από την 1η του έτους που δεν αντιλαμβάνομαι την στάση σας. Εμείς ζητάμε εκεί στον Δήμο Πύδνας- Κολινδρού να μας βρείτε μια λύση ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ? Δεν μας ενδιαφέρουν οι αντιπαραθέσεις σας με τον κ. Λαγδάρη Βαγγέλη. Ο κ. Λαγδάρης σας έκανε μια ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Εσείς γιατί σε ανακοινωσή σας το κάνετε σε προσωπικό έπίπεδο? ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ? Ο Δήμαρχος Στυλίδας προκειμένου να απαλλάξει τους δημότες του από το δυσβάσταχτο “ χαράτσι” των διοδίων επιστράτευσε τα μηχανήματα του δήμου, έριξε τις μπάρες στα πλάγια της εθνικής οδού και έδωσε έτσι πρόσβαση σε παλιούς παράπλευρους δρόμους που υπήρχαν παρακάμπτοντας τα διόδια. ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ? Κι επειδή τίποτε δεν είναι σοβαρό φαίνεται σ’ αυτή τη χώρα, ο Γκλέτσος αναγορεύτηκε σε νέο Λεωνίδα και Αθανάσιο Διάκο, εκμεταλλεύτηκε την εικόνα του, πούλησε το όνομά του στα κανάλια και μόνο που δεν άλλαξε σε… Αρης Βελουχιώτης. Βγαίνει σε κανάλια και ραδιόφωνα, υβρίζει, πουλάει τρέλα και τσαμπουκά, ερίζει με τους πάντες και συνεχίζει να παίζει (με κακό μάλιστα τρόπο) το ρόλο του ψευτόμαγκα με τον οποίο έγινε γνωστός στα σήριαλ. Τώρα όμως δεν είναι στην οθόνη, είναι στην καθημερινότητα που απαιτεί λύσεις με σοβαρότητα όχι με γιαλαντζί ψευτοεπαναστάσεις. Διότι εκείνοι που σηκώνουν τις μπάρες κάθε Κυριακή έχουν άποψη, δεν υποκρίνονται, ούτε παίζουν ρόλους από ταινίες του Τζέιμς Πάρις. Και κάτι τελευταίο: Άλλο να αντιδρά κάποιος στην κοινωνική αδικία, στη φτώχεια, στην αδυναμία του πολίτη να πληρώνει ακόμη και τα απαραίτητα, κι άλλο να αντιδρά σε όλα. Ποια κυβέρνηση θα ήθελε να δημιουργηθεί αύριο ένα κίνημα που δεν πληρώνει τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τους φόρους, τα εισιτήρια στα λεωφορεία κ.λπ. Τότε δε θα υπήρχε κράτος ευνομίας αλλά κράτος τζαμπατζήδων. Το να φτιάχνουν οι ιδιώτες τους δρόμους και να πληρώνουμε διόδια δεν είναι κακό αφού το κράτος αδυνατεί να προσφέρει δωρεάν τη μετακίνηση των πολιτών του. Το κακό είναι ότι έχουμε αφήσει τους πολιτικούς, κάθε παράταξης, να φτιάχνουν συμβάσεις κάτω από το τραπέζι και να εξυπηρετούν τις εταιρείες. Εχουμε αφήσει την Ελλάδα να γίνει κράτος εργολάβων. Μέσα σ’ αυτή τη φαιδρότητα ε, κι ένας Γκλέτσος δε μας χαλάει να κάνει την παράστασή του. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΥΔΝΑΣ- ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ.....ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ? ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΛΑΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
10 «επικίνδυνα» σημεία υπό… έρευνα.
Τη διενέργεια έρευνας-πραγματογνωμοσύνης για την κατασκευή του Σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο, ζητά με επιστολή της, από την Εισαγγελία και το Τεχνικό Επιμελητήριό Ελλάδα, η Επιτροπή Αγώνα κατά των νέων διοδίων στην Πιερία.
Η Επιτροπή, στην επιστολή της η οποία κοινοποιείται και στην Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας, υποστηρίζει μεταξύ άλλων πως το ζήτημα άπτεται της ασφάλειας και τονίζει ότι με την έρευνα-πραγματογνωμοσύνη θα συμβάλουν οι δύο θεσμοί «στην προστασία ανθρώπινων ζωών σε μια χώρα που δυστυχώς κατέχει την πρωτιά στα θανατηφόρα ατυχήματα στην άσφαλτο».
Η Επιτροπή αγώνα, αναφέρει στην επιστολή της προς το ΤΕΕ και την Εισαγγελία Κατερίνης:
Ως γνωστόν στο Αιγίνιο κατασκευάστηκε από την εταιρία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ σταθμός διοδίων. Η κατασκευή άρχισε και συνεχίστηκε χωρίς οικοδομική άδεια, εκ των υστέρων εγκρίθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ οι Περιβαλλοντικοί Όροι οι οποίοι, όπως μας είπαν ικανοποιούσαν πάσα άδεια.
Αίτημα της Επιτροπής Αγώνα, αλλά και πολλών πολιτών, είναι να διερευνηθούν στα πλαίσια μιας εμπεριστατωμένης πραγματογνωμοσύνης από την Εισαγγελία και το Τεχνικό Επιμελητήριό τα εξής:
Α. Αν οι ανενεργές κτιριακές εγκαταστάσεις στο μέσον του δρόμου είναι ασφαλείς για τους διερχόμενους οδηγούς ;
Οι οδηγοί που γνωρίζουν διέρχονται με μεγάλη ταχύτητα δια μέσο των ταμείων είσπραξης. Πολλές φορές όμως προπορευόμενοι οδηγοί που δεν γνωρίζουν ότι δεν λειτουργούν τα ταμεία, σταματούν για να πληρώσουν με συνέπεια να γίνονται επικίνδυνοι ελιγμοί με μεγάλη ταχύτητα μπροστά στους όγκους μπετό που βρίσκονται κατά μεσοίς του δρόμου. Έχουν ήδη γίνει ατυχήματα. (Αυτοκίνητο παρέσυρε και ξήλωσε θαλαμίσκο είσπραξης - ευτυχώς δεν έγινε
δυστύχημα, πολλοί οδηγοί προσκρούουν πάνω στα μπετό και παθαίνουν σοβαρές βλάβες στα οχήματά τους – τα ίχνη υπάρχουν σε όλα τα μπετό).
Για πιο λόγο να συνεχίσει να υπάρχει αυτή η επικίνδυνη παγίδα για τη ζωή των πολιτών εφόσον η θέση των διοδίων αυτών είναι αντισυνταγματική (Μανιατάκης, Απρίλιος 2009) και εξ αυτού δεν λειτουργούν;
Β. Αν η θέση και οι κατασκευές αυτού του σταθμού διοδίων είναι σύμφωνες με τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές..
Προτείνουμε να ελεγχθούν:
1. Η απόσταση του σταθμού από τη στροφή στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας.
2. Η απόσταση του σταθμού από την έξοδο στον κόμβο του Αιγινίου στο ρεύμα Θεσσαλονίκης Αθήνας. Οδηγός που δεν γνωρίζει την περιοχή και περνά από το αριστερό ταμείο δεν έχει το χρόνο, αφού δει την πινακίδα για την έξοδο του Αιγινίου, να αλλάξει ρεύμα και να βγει από τον κόμβο του Αιγινίου όταν μάλιστα υπάρχει κίνηση.
3. Οι αποστάσεις των διοδίων από τον κόμβο του Αιγινίου και από τις γέφυρες του Αλιάκμονα.
4. Το πλάτος των διαδρόμων των οδοστρωμάτων μεταξύ των ταμείων είσπραξης. Είναι κατά πολύ στενότεροι αυτών των διοδίων των Νέων Μαλγάρων.
5. Ο αριθμός των ταμείων σε σχέση με την αναμενόμενη κίνηση στο δρόμο αυτό. Στα Νέα Μάλγαρα ο αριθμός των ταμείων είναι μεγαλύτερος απ’ ότι στο Αιγίνιο ανά κατεύθυνση. Η κίνηση ίσως είναι μεγαλύτερη στα διόδια του Αιγινίου από αυτή των διοδίων των Νέων Μαλγάρων διότι στο δρόμο προστίθενται και τα αυτοκίνητα που έρχονται και παν από Ημαθία, Πέλλα, Κοζάνη προς και από Αθήνα. Συνεπώς ο αριθμός των ταμείων θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον ίσος με αυτόν των διοδίων των Νέων Μαλγάρων και σε καμία περίπτωση μικρότερος όπως τα έκανε η εταιρία.
6. Αν οι διάδρομοι εισόδου – εξόδου (επιτάχυνσης – επιβράδυνσης) στον κόμβο Αιγινίου είναι κατασκευασμένοι βάσει των προδιαγραφών των κλειστών αυτοκινητοδρόμων και αν είναι ασφαλής η χρήση τους τόσο από τους Έλληνες όσο και από τους τουρίστες που δεν γνωρίζουν την Ελληνική πραγματικότητα των Ελληνικών δρόμων.
Είναι ασφαλής και ενδεδειγμένη η διασταύρωση των εισόδων – εξόδων του κόμβου αυτού, σε επαφή με τον αγροτικό δρόμο που υπάρχει στο σημείο αυτό;
7. Αν η διευθέτηση των όμβριων υδάτων της πίστας των διοδίων γίνεται με σωστό τρόπο και αν τα έργα έγιναν βάση των μελετών. Τα νερά σήμερα αφήνονται ελεύθερα πάνω στους αγροτικούς δρόμους και καταστρέφουν τις παραγωγές στα παρακείμενα χωράφια.(Έκθεση Εκτίμησης Αγροζημίας 7/6/2010, Δ/ση Αγροφυλακής, Αγρονομικό Τμήμα Κατερίνης έγγραφο από 9/8/2010).
8. Αν η κατασκευή (βάση) του λυόμενου κτίσματος γραφείων που υπάρχει στο δυτικό τμήμα της πίστας των διοδίων είναι τοποθετημένο σωστά. Η βάση του από μπετό έχει ύψος περίπου 2,5 – 3m από το οδόστρωμα του παρακείμενου αγροτικού δρόμου και βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον αγροτικό αυτό δρόμο. Ίσως να είναι και μέσα στα όρια του παρακείμενου αγροτικού δρόμου. Σίγουρα δεν υπάρχει απόσταση από τον αγροτικό δρόμο.
9. Κάτω από τα ταμεία των διοδίων υπάρχει γέφυρα (tunnel) της οποίας οι διαστάσεις ύψος – πλάτος είναι δυσανάλογες με το μήκος της που καλύπτει όλο το πλάτος της πίστας των διοδίων στο σημείο αυτό. Αυτή η γέφυρα κατασκευάστηκε από την Αιγαίον ΑΕ και εξυπηρετεί αποκλειστικά το σταθμού των διοδίων. Η είσοδος όμως και η έξοδός της δεν είναι προστατευμένες και η πρόσβαση μέσα σ’ αυτή είναι ελεύθερη και αφύλαχτη. Λόγω που είναι πολύ στενή μπορεί να εγκλωβιστούν ζώα, άνθρωποι (παιδιά). Υπάρχουν μέσα σ’ αυτή νερά και σκουπίδια.
10. Στο σταθμό διοδίων υπάρχουν κάμερες που καταγράφουν φωτογραφίζουν τους διερχόμενους οδηγούς καθημερινά. Η καταγραφή αυτή γίνεται για την καταμέριση των δεχόμενων οχημάτων και την είσπραξη του ανάλογου τέλους διέλευσης στο σταθμό των Νέων Μαλγάρων. Η μέτρηση όμως αυτή θα μπορούσε να γίνεται με ελαστικό σωλήνα πάνω στο οδόστρωμα που θα καταμετρούσε όλα τα διερχόμενα αυτοκίνητα και θα διαχώριζε το μέγεθός τους ανάλογα με το βάρος τους και τον αριθμό – απόσταση μεταξύ των αξόνων τους. Έτσι γίνεται παντού όπου θέλουν να εκτιμήσουν την κυκλοφορία των οχημάτων σε ένα δρόμο.
Δεν είναι συνεπώς απαραίτητη η καταγραφή και κατοχή των προσωπικών δεδομένων των οδηγών και των συνοδηγών από την ιδιωτική εταιρία.
Χωρίς να είμαστε ειδικοί σας απαριθμήσαμε ορισμένα σημεία της κατασκευής του σταθμού διοδίων του Αιγινίου τα οποία νομίζουμε ότι απαιτούν υπεύθυνη και τεκμηριωμένη διερεύνηση. Έχουμε την άποψη ότι το κτίσμα του σταθμού αυτού είναι επικίνδυνο για τη ζωή των διερχόμενων οδηγών και συνοδηγών ανεξάρτητα από το αν λειτουργεί ή όχι.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)