Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011
Όπως στην καταβολή επιδόματος αδείας, έτσι και τώρα η μισθοδοσία στο Αλτερ, γίνεται αργά και βασανιστικά...
Ο χιμπατζής που βλέπετε στη φωτογραφία είναι 2,5 ετών και εδώ και 1 χρόνο ταΐζει τα μικρά τιγράκια στο ζωολογικό κήπο της Μπανγκόκ στη Ταϊλάνδη.
Ο χιμπατζής που βλέπετε στη φωτογραφία είναι 2,5 ετών και εδώ και 1 χρόνο ταΐζει τα μικρά τιγράκια στο ζωολογικό κήπο της Μπανγκόκ στη Ταϊλάνδη. Ενώ κανονικά οι χιμπατζήδες φοβούνται τις τίγρεις, ο συγκεκριμένος φαίνεται να περνάει καλά μαζί τους καθώς όχι μόνο τις ταΐζει αλλά και παίζει αρκετές ώρες μαζί τους!
Υπέρ της συνέχισης των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι επικεφαλής των ομάδων των «Αγανακτισμένων».
απολογισμός των πεπραγμένων τους. Τελικά, λίγο μετά τις 21:30 το βράδυ ολοκληρώθηκε η σημερινή κινητοποίηση και δόθηκε στην κυκλοφορία η λεωφόρος Αμαλίας.
Συνεχίζουν για τρίτη εβδομάδα τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες ταξί.
Νέα συγκέντρωση έξω από το υπουργείο. Το απόγευμα ο Γ. Ραγκούσης ενημερώνει την επιτροπή της Βουλής
0 σχόλια
Δημοσιεύτηκε: Αύγουστος 02 2011 08:42 Ενημερώθηκε: Αύγουστος 02 2011 09:27
Από το πρωί βρίσκονται συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο Μεταφορών επιδιώκοντας νέα συνάντηση με τον Γ. Ραγκούση, ενώ όπως αποφάσισαν στη συνέλευσή τους θα βρίσκονται κάθε μέρα έξω από το υπουργείο.
Οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν αποκλείσει την άνοδο και την κάθοδο της λ.Μεσογείων.
Για τέταρτη ημέρα συνεχίζεται και η κατάληψη της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ μέχρι τώρα ηρεμία επικρατεί στο αεροδρόμιο όπου αναμένονται σήμερα 117 πτήσεις τσάρτερ.
Το απόγευμα σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση έξω από τη Βουλή, ενώ στην Τρίπολη θα πραγματοποιήσουν παμπελοποννησιακή συγκέντρωση και θα επιδιώξουν συνάντηση με τον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Τάσο Αποστολόπουλο, στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας στην Τρίπολη.
Μάλιστα στη Πάτρα οι ιδιοκτήτες ταξί θα διαθέσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταφέρουν δωρεάν τους περίπου 600 τουρίστες που θα φτάσουν με κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι.
Τη Δευτέρα η κυβέρνηση σκλήρυνε τη στάση της προειδοποιώντας με αφαίρεση πινακίδων και αδειών, μέσω κατεπείγουσας εγκυκλίου που έστειλε ο υπουργός στους περιφερειάρχες. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε άλλη μια, άκαρπη, συνάντηση του Γιάννη Ραγκούση με αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί.
Ωστόσο φαίνεται ότι μπορεί να υπάρξει μια διέξοδος μετά τη δήλωση του προέδρου του ΣΑΤΑ ότι ο Γιάννης Ραγκούσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ισχύσουν τα πληθυσμιακά κριτήρια - που είναι και το βασικό αίτημα των απεργών-, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από την πλευρά του υπουργείου, καθώς η θέση του υπουργού Υποδομών είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ανοίγει το συγκεκριμένο επάγγελμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ραγκούσης επανέλαβε στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ότι οι προτάσεις που θα υποβάλει έως το τέλος του μήνα δεν θα είναι μονομερείς, αλλά θα περιλαμβάνουν και τις προτάσεις όλων των εμπλεκομένων φορέων. Παράλληλα τους κατέστησε σαφές ότι διάλογος με ακραίες καταστάσεις και την κοινωνία και τον τουρισμό σε ομηρία, δεν μπορεί να γίνει.
Στο μέτωπο των κινητοποιήσεων, δύο φαίνεται να είναι οι βασικοί θύλακοι: Η Αχαϊα, όπου ιδιοκτήτες ταξί απέκλεισαν για πολλές ώρες την εθνική οδό και τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές πολλών χιλιομέτρων και η κίνηση να γίνεται είτε με φέρι-μποτ, είτε από την παλαιά εθνική οδό. Η άλλη μεγάλη κινητοποίηση έγινε στο Ηράκλειο τη Κρήτης, όπου αποκλείστηκε το αεροδρόμιο, δημιουργήθηκε νέα ένταση, η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων, ενώ επί τόπου βρίσκεται και εισαγγελέας.
Κινητοποιήσεις είχαμε επίσης στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη, στη Σάμο και στην Καλαμάτα.
Σημειώνεται ότι το απόγευμα ο Γ.Ραγκούσης θα ενημερώσει την Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής για το θέμα των ταξί.
Επεκτείνεται το ωράριο των λεωφορείων
Από τις από τις 00:30 έως τις 5:30 το πρωί επεκτείνεται το ωράριο λειτουργίας των λεωφορειακών γραμμών λόγω των ταξί.
Ειδικότερα, πρόκειται για τις λεωφορειακές γραμμές Χ95 Λιμάνι-Σύνταγμα-Αεροδρόμιο και Χ93.
Οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν αποκλείσει την άνοδο και την κάθοδο της λ.Μεσογείων.
Για τέταρτη ημέρα συνεχίζεται και η κατάληψη της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ μέχρι τώρα ηρεμία επικρατεί στο αεροδρόμιο όπου αναμένονται σήμερα 117 πτήσεις τσάρτερ.
Το απόγευμα σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν συγκέντρωση έξω από τη Βουλή, ενώ στην Τρίπολη θα πραγματοποιήσουν παμπελοποννησιακή συγκέντρωση και θα επιδιώξουν συνάντηση με τον γενικό γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Τάσο Αποστολόπουλο, στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας στην Τρίπολη.
Μάλιστα στη Πάτρα οι ιδιοκτήτες ταξί θα διαθέσουν τα αυτοκίνητά τους για να μεταφέρουν δωρεάν τους περίπου 600 τουρίστες που θα φτάσουν με κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι.
Τη Δευτέρα η κυβέρνηση σκλήρυνε τη στάση της προειδοποιώντας με αφαίρεση πινακίδων και αδειών, μέσω κατεπείγουσας εγκυκλίου που έστειλε ο υπουργός στους περιφερειάρχες. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε άλλη μια, άκαρπη, συνάντηση του Γιάννη Ραγκούση με αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί.
Ωστόσο φαίνεται ότι μπορεί να υπάρξει μια διέξοδος μετά τη δήλωση του προέδρου του ΣΑΤΑ ότι ο Γιάννης Ραγκούσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ισχύσουν τα πληθυσμιακά κριτήρια - που είναι και το βασικό αίτημα των απεργών-, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από την πλευρά του υπουργείου, καθώς η θέση του υπουργού Υποδομών είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ανοίγει το συγκεκριμένο επάγγελμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ραγκούσης επανέλαβε στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ότι οι προτάσεις που θα υποβάλει έως το τέλος του μήνα δεν θα είναι μονομερείς, αλλά θα περιλαμβάνουν και τις προτάσεις όλων των εμπλεκομένων φορέων. Παράλληλα τους κατέστησε σαφές ότι διάλογος με ακραίες καταστάσεις και την κοινωνία και τον τουρισμό σε ομηρία, δεν μπορεί να γίνει.
Στο μέτωπο των κινητοποιήσεων, δύο φαίνεται να είναι οι βασικοί θύλακοι: Η Αχαϊα, όπου ιδιοκτήτες ταξί απέκλεισαν για πολλές ώρες την εθνική οδό και τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές πολλών χιλιομέτρων και η κίνηση να γίνεται είτε με φέρι-μποτ, είτε από την παλαιά εθνική οδό. Η άλλη μεγάλη κινητοποίηση έγινε στο Ηράκλειο τη Κρήτης, όπου αποκλείστηκε το αεροδρόμιο, δημιουργήθηκε νέα ένταση, η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων, ενώ επί τόπου βρίσκεται και εισαγγελέας.
Κινητοποιήσεις είχαμε επίσης στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη, στη Σάμο και στην Καλαμάτα.
Σημειώνεται ότι το απόγευμα ο Γ.Ραγκούσης θα ενημερώσει την Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής για το θέμα των ταξί.
Επεκτείνεται το ωράριο των λεωφορείων
Από τις από τις 00:30 έως τις 5:30 το πρωί επεκτείνεται το ωράριο λειτουργίας των λεωφορειακών γραμμών λόγω των ταξί.
Ειδικότερα, πρόκειται για τις λεωφορειακές γραμμές Χ95 Λιμάνι-Σύνταγμα-Αεροδρόμιο και Χ93.
Όλη η ξεφτίλα της Ελλάδας
"Ο έτερος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονομου με δήλωσή του χθες στο ΘΕΜΑ εξήγησε ότι η κυβέρνηση δεν θα στραφεί εναντίον όσων οφείλουν 5.000 και 10.000 ευρώ, αλλά εναντίον όσων οφειλουν από 150.000 και άνω. Και για να είναι σίγουρος ότι κάποιος θερμοκέφαλος υπάλληλος δεν θα έκανε πράξη την προτέρα απόφαση, ο ίδιος ο κ. Οικονομου εξεδωσε μια ερμηνευτικη εγκύκλιο, που εφαρμοζει τα παραπάνω."
http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=137353
Δηλαδή:
Η Ελληνική Βουλή, ψήφισε νόμο (νόμο κύριε δημοσιογράφε, όχι "απόφαση"), νόμο (N.3943/2011, ΦΕΚ66-A'), ο οποίος φέρει την υπογραφή οκτώ (-8-) Υπουργών του ΠΑΣΟΚ (!!!) και είναι υποχρεωτικά εφαρμοστέος από τη "διοίκηση", τους δημοσίους υπαλλήλους εφοριακούς δηλαδή, ο οποίος προβλέπει την παραπομπή στο αυτόφωρο όσων χρωστούν πάνω από 5.000 ευρώ. Καλός, κακός, είναι νόμος. Δεν σηκώνει "επιλεκτική εφαρμογή" ! Dura lex, sed lex !
Αλλά, ο δημοσιογράφος σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού, εκθειάζει τον Υπουργό (!!!!!) που "κλείνει πονηρά το μάτι", στους μικροοφειλέτες και μάλιστα, βαφτίζει (ο δημοσιογράφος !), ως
"θερμοκέφαλο" τον υπάλληλο που ήθελε εφαρμόσει το νόμο !!!!!!!!!!
Πόσο λαϊκισμό ακόμη; Πόση ξεφτίλα; Πόση κατάντια;
Αν δεν αρέσει ο νόμος στην κυβέρνηση, αν δεν είναι σωστός, ας τον αλλάξει ! Αυτή η κυβέρνηση τον έφερε προς ψήφιση, δεν τον ψήφισε η κυβέρνηση της Μποτσουάνα !
Πού ακούστηκε επιλεκτική εφαρμογή του νόμου, ανάλογα με το "λαϊκιστικό ρεύμα αντίθεσης που διαμορφώνουν τα ΜΜΕ;".
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)