PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Το PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ PIERIA2011@YAHOO.GR ΚΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΒΛΕΠΩ ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

"ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ" ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 22.00 ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ ΣΤΗ ΔΙΟΝ TΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

Ο "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ WWW.ATHLITIKOS.GR

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΓΙΑΤΙ ΡΕ Μ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΔΑΚΡΥΖΕΙ...
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Αν δεν ξέρετε ρε τι να κάνετε με το πρώην ΣΑΝΑΤΟΡΙΟ στην ΠΕΤΡΑ ΟΛΥΜΠΟΥ, λέω να κάνετε αυτό που θα σας πω.... Δώστε ρε το νταλαβέρι στον ΒΑΣΙΛΗ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΥ, να το κάνει καμιά ξενοδοχειάρα και να τρίβετε τα μάτια σας, γιατί εσείς απλά είστε άχρηστοι. Βέβαια σε ότι αφορά τα για πάρτι σας, μια χαρά τα πάτε. Σε ότι αφορά του λαού τα κάνετε σκατά... Δως τε το αφού είστε ανίκανοι στον ιδιώτη, μπας και δει χαρά μεγαλύτερη ο Όλυμπος. Γιατί με αυτά που ζει, ο Όλυμπος δακρύζει ρε... Αν το πάρει ο ΛΑΜΠΡΟΥ, που σημειωτέον είναι Υπουργός Τουρισμού της Πιερίας, πάω στοίχημα πως θα γίνει πανικός... Θα το καθαρίσει κι αυτό. Σαν όπως έκανε με το γαμιστρώνα που παρέλαβε εκεί στα αριστερά της Παραλίας και το έκανε ...ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!! Τι κοιτάς έτσι ρε; Σε πείραξε η λέξη "γαμιστρώνας" και δε σε πειράζει που αυτό είναι και πιο εκεί, ακόμα και τώρα; Το κωλόχαρτο και τα προφυλακτικά, έκαναν πάρτι εκεί, πριν το κάνει ο Λάμπρου παλάτι. Και τώρα, αν πας λίγα μέτρα από τον μαντρότοιχο του, προς Κορινό, στα τσαΐρια, το ίδιο γίνεται ακόμα και σήμερα.... Έλεος... ΔΩΣΤΕ ΡΕ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΊΟ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΟΛΥΜΠΟΥ ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΥ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.... Αφού εσείς είστε ανίκανοι και επικίνδυνοι...

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ

Αιγίνιο 9/2/2011

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Αγαπητοί Πιεριείς

Οι αγώνες μας κατά της καταχρηστικής σύμβασης παραχώρησης του εθνικού μας δρόμου στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ»

έπιασαν τόπο.

Η σύμβαση είναι καταχρηστική και σκανδαλώδης

Το παραδέχονται & την αλλάζουν προς όφελος των πολιτών.. ελπίζουμε.

Οι πολίτες και οι θεσμικοί παράγοντες της Πιερίας μπορούν να νιώθουν υπερήφανοι.

Έδειξαν κοινωνική ευαισθησία, ενώθηκαν, οργανώθηκαν και μέσα από δημοκρατικές και αξιοπρεπείς διαμαρτυρίες έδειξαν το δρόμο σε όλους τους Έλληνες.

Ο αγώνας δεν τελείωσε

Απαιτούμε από τους βουλευτές μας, τους Δημάρχους και τους πολιτικούς μας,

τώρα πια που γνωρίζουν

να υπεραμυνθούν των δικαιωμάτων μας στα Υπουργεία και στη Βουλή.

Να μη επιτρέψουν η πολυπόθητη τροποποίηση να μετατραπεί σε

«Φιάσκο της Πιερίας»

Τότε δεν θα τους το συγχωρήσει κανείς !

Η Λεπτοκαρυά, το Αιγίνιο και ίσως το Λιτόχωρο, η Κατερίνη, η Μεθώνη κτλ απαιτούν μόνιμες λύσεις επικυρωμένες στη Βουλή.

Περιμένουμε !!!!

Είμαστε πάντα κοντά στους πολιτικούς μας για να πετύχουν αυτό που αξίζουμε.

Η Επιτροπή Αγώνα

Ε mail: epaiginiou@gmail.com, τηλ: 6944755220

Συνάντηση της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας με τον Σύλλογο Κοκκινοπλιτών Ν.Πιερίας «Ο ΟΛΥΜΠΟΣ»


Τον Σύλλογο Κοκκινοπλιτών Ν.Πιερίας «Ο ΟΛΥΜΠΟΣ» υποδέχτηκε την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία Μαυρίδου στο πλαίσιο των συναντήσεων που πραγματοποιεί με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς του νομού.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου, Αναστάσιος Παπαζήσης, ο ταμίας Ιωάννης Μπουρουτζίκας, η γραμματέας Ερασμία Καϊμακάμη και το μέλος Ιωάννα Παπαδοπούλου συνεχάρησαν την κ. Μαυρίδου και εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι θα ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα της καθήκοντα.

Παράλληλα, αναφέρθηκαν στην πολυετή πορεία του Συλλόγου και στο πλούσιο έργο του που αφορά πολιτιστικές και άλλες δραστηριότητες, τη διατήρηση και αναβίωση ηθών, εθίμων και παραδόσεων. Εστίασαν στην προστασία της παράδοσης του τόπου και τόνισαν ότι μέσα από τις δραστηριότητές τους προβάλλεται η περιοχή γεγονός που μπορεί να αποφέρει οικονομικά και άλλα οφέλη.

Η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας συνεχάρει τα μέλη του συλλόγου για τη διάσωση και διάδοση της πολιτιστικής κληρονομιάς και αναφέρθηκε στην ανάγκη δρομολόγησης κοινών δράσεων που θα στοχεύουν στην πολιτιστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής.

Τέλος, η κ. Μαυρίδου ευχήθηκε οι προσπάθειες τους για πρόοδο και ανάπτυξη του τόπου να ευοδωθούν, να τονωθεί το ενδιαφέρον του κοινού για το

πολιτιστικό απόθεμα της περιοχής και οι δράσεις τους να αποτελέσουν κίνητρο προσέλευσης επισκεπτών στην Πιερία.

Πρόστιμο 200 ευρώ για τη μη πληρωμή διοδίων

Πρόστιμο ύψους 200 ευρώ και δυνητική επιβολή αφαίρεσης άδειας ικανότητας οδηγού, άδειας κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες προβλέπεται σε περίπτωση άρνησης πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με την προσθήκη που κατέθεσε το Υπουργείο Υποδομών στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες.
Η άρνηση πληρωμής διοδίου καθίσταται παράβαση του Κ.Ο.Κ., ενώ η μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες μετατρέπεται σε πλημμέλημα.
Ακολουθεί η προσθήκη στο σχέδιο νόμου για την «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις»
Αιτιολογική έκθεση
1. Η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας. Η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας.
Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται απαραίτητη η ποινική πρόληψη, και προτείνεται η θέσπιση ρυθμίσεων αντίστοιχων με εκείνες του άρθρου 391 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο είχε καταργηθεί με το άρθρο 1 παρ. 12β΄ του ν. 2207/1994, όταν οι εν γένει συνθήκες ήταν διαφορετικές και είχε θεωρηθεί ότι επαρκούσαν οι διοικητικές κυρώσεις για να αποτρέψουν την παραβατική συμπεριφορά.
Η απαγόρευση καταλαμβάνει την χωρίς πληρωμή αντιτίμου χρησιμοποίηση δημόσιου μέσου συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση καθώς και την είσοδο με το σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρου αντιτίμου.
2. H με οποιοδήποτε τρόπο άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων τελών σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης.
Προς τούτο συνιστάται η θέσπιση ρητής απαγόρευσης και εντεύθεν η απειλή των προβλεπόμενων κυρώσεων. Η προτεινόμενη διάταξη εντάσσεται συστηματικά στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η εν γένει κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.
Η παράβαση μπορεί να διαπιστώνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τη διάπραξή της ή κατόπιν ελέγχου του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες).
’ρθρο...
1. Προστίθεται άρθρο 391 στον Ποινικό Κώδικα ως ακολούθως:
Αρθρο 391
Αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου
Όποιος, χωρίς την καταβολή αντιτίμου υπό τη μορφή εισιτηρίου ή οποιαδήποτε άλλη προβλεπόμενη μορφή, χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση ή εισέρχεται με τον σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρω αντιτίμου με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών και με χρηματική ποινή. Η ποινική δίωξη ασκείται ύστερα από έγκληση.
2. Η παράγραφος 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (ΦΕΚ Α΄ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» αναριθμείται σε παράγραφο 11. Στο ίδιο άρθρο προστίθεται νέα παράγραφος 10 ως εξης:
«10. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως».
Mειωμένο εισιτήριο
Παράλληλα, για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με Υπουργική Απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών.
Πιο συγκεκριμένα, δικαίωμα καταβολής μειωμένου κομίστρου σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑκαι των θυγατρικών του, κατά 50% παρέχεται, στις παρακάτω κατηγορίες επιβατών:
α. ατομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.
β. Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.
γ. Οι μαθητές που είναι κάτοχοι μαθητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, οι φοιτητές/σπουδαστές που είναι κάτοχοι φοιτητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, δικαιούνται μειωμένης τιμής εισιτήρια και κάρτες σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.
δ. Νέοι ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.
ε. Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.
στ. Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (Ε.Ε.Σ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.
ζ. Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της Φοιτητικής ταυτότητας «student card − university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α., (Ε.ΘΕ.Λ. − Η.Σ.Α.Π. - Η.Λ.Π.Α.Π. − ΤΡΑΜ − Α.Μ.Ε.Λ.).
η. Οι πολύτεκνοι γονείς και τα μέλη των οικογενειών αυτών, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.
Επιπλέον, δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης παρέχεται στις εξής κατηγορίες επιβατών:
α. Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών μετακινούνται δωρεάν με τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες.
β. Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων μετακινούνται ελεύθερα σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α. ΕΘΕΛΗΣΑΠΗΛΠΑΠΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ, με την επίδειξη
της στρατιωτικής ταυτότητας.
γ. Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετακινούνται δωρεάν με όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.: ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −
ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ.
Δωρεάν μετακίνηση παρέχεται επίσης με άλλες διατάξεις σε:
α. Αστυνομικό και πυροσβεστικό προσωπικό για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας). άρθρο 10 του ν.2018/1992
β. Προσωπικό λιμενικού σώματος για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας) - Α11 ν.2329/1995
γ. Ανάπηροι πολέμου και συνοδοί (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας)- ΠΥΣ 99/22-8-1990
δ. Εργαζόμενοι Ο.Α.Σ.Α.- ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ δωρεάν για το φορέα που εργάζονται μόνο.
http://www.naftemporiki.gr

Ανακοίνωση Προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού Έτους 2011

Από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας Κατερίνης ανακοινώνεται ότι η απογραφή δικαιούχων για χορήγηση Δελτίων Κοινωνικού Τουρισμού έτους 2011, θα αρχίσει την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011 και από ώρα 08:00 π.μ. έως 17:00 μ.μ.


ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
Α) 1) ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ (Ι.Κ.Α. – ΔΕΗ – ΤΡΑΠΕΖΕΣ – Ο.Τ.Ε. – ΕΛ.ΤΑ. – Ο.Σ.Ε.) που καταβάλλουν εισφορές υπέρ Οργανισμού Εργατικής Εστίας και έχουν πραγματοποιήσει εκατό (100) ημέρες εργασίας ή πενήντα (50) επιδοτούμενες ημέρες ανεργίας κατά το έτος 2010.
2) ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σε οικοδομικές εργασίες που καταβάλλουν εισφορές υπέρ του Οργανισμού και έχουν πραγματοποιήσει 75 μέρες εργασίας ή 50 μέρες επιδοτούμενης ανεργίας μέσα στο έτος 2010.
Β) 1) ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ που έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 4.500 ημέρες εργασίας στον κλάδο ασφάλισης κατά του κινδύνου της ανεργίας σε προηγούμενο της συνταξιοδότησής τους φορέα.
2) Όσοι πριν συνταξιοδοτηθούν ήταν ασφαλισμένοι σε φορέα κύριας ασφάλισης και κατέβαλαν εισφορές υπέρ του Οργανισμού Εργατικής Εστίας για τουλάχιστον 1500 ημέρες εργασίας.
3) ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ του ΤΑΠΟΤΕ (ΟΤΕ, ΕΛΤΑ, ΟΣΕ), που συνταξιοδοτήθηκαν μέχρι το έτος 31/12/1977 και όσοι συνταξιοδοτήθηκαν από 1/1/2006 και μετά.
Γ) ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ με ποσοστό αναπηρίας 67% τουλάχιστον (67% και άνω) και εφ’όσον αυτό προκύπτει από Γνωματεύσεις Α / βαθμιών ή Β / βαθμιών Υγειονομικών Επιτροπών των Ασφαλιστικών φορέων τους (ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΙΚΑ, ΤΑΠΟΤΕ, ΔΕΗ κτλ.), οι οποίες προσδιορίζουν παθήσεις ή βλάβες ή νόσους που επιφέρουν αναπηρία ίση ή μεγαλύτερη του ποσοστού του 67% ανεξαρτήτως ημερών εργασίας πριν την συνταξιοδότηση.
Δ) Οι ΑΓΑΜΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ και ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, που καταβάλλουν εισφορές υπέρ Εργατικής Εστίας εφ’όσον έχουν πραγματοποιήσει πενήντα (50) ημέρες εργασίας ή 50 ημέρες Επιδοτούμενης Ανεργίας μέσα στο έτος 2010.
Επισημαίνεται ότι μονογονεϊκές για την λήψη παροχών από τον ΟΕΕ νοούνται οι οικογένειες, στις οποίες υπάρχει ΜΟΝΟ ένας γονέας εν ζωή όπως χήρες, χήροι, άγαμοι πατέρες ή περιπτώσεις αφάνειας και σε καμία περίπτωση οι διαζευγμένοι ή εν διαστάσει γονείς.
Ε) Οι εργαζόμενοι στον ενιαίο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Επικουρικής Ασφάλισης και Περίθαλψης.
Ζ) Οι Ορκωτοί Λογιστές, που καταβάλλουν εισφορές υπέρ του Ο.Ε.Ε.
Επισημαίνεται ότι: τα προστατευόμενα μέλη(παιδιά) των δικαιούχων, όπως προκύπτει από το βιβλιάριο ασφαλιστικού φορέα δικαιούνται Δ.Κ.Τ από ηλικίας άνω των 5 ετών(έτος γέννησης και το 2006) μέχρι της συμπλήρωσης του 18ου έτους της ηλικίας τους ή του 24ου εφόσον είναι άνεργα ή του 26ου εφόσον σπουδάζουν σε οποιαδήποτε Δημόσια Σχολή.

Οι προϋποθέσεις χορήγησης των παροχών έτους 2011, είναι οι εξής:
Όσοι δικαιούχοι πήραν Δ.Κ.Τ. έτους 2010 ή εισιτήρια θερινού εκδρομικού προγράμματος έτους 2010, ή εισιτήρια κρουαζιέρας έτους 2010 ΔΕΝ δικαιούνται να λάβουν ΔΚΤ έτους 2011 ή εισιτήρια θερινού εκδρομικού προγράμματος έτους 2011, ανεξάρτητα αν έκαναν χρήση ή μη αυτών.
ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ:
1) οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι που προστατεύουν ασφαλιστικά 3 παιδιά και άνω δικαιούνται ή Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού ή εισιτήρια Θερινού Προγράμματος 2011 ανεξάρτητα εάν έλαβαν κάποια από αυτές τις παροχές το 2010.
2) οι άγαμες μητέρες και οι μονογονεικές οικογένειες και τα προστατευόμενα τέκνα αυτών δικαιούνται ή Δ.Κ.Τ έτους 2011 ή εισιτήρια Θερινού Προγράμματος 2011 ανεξάρτητα εάν έλαβαν κάποια από αυτές τις παροχές το 2010.
3) Τα Άτομα με ειδικές ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας ίσο ή μεγαλύτερο του 67% δικαιούνται μόνο Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού 2011, οι ίδιοι και τα προστατευόμενα μέλη αυτών ανεξάρτητα αν έλαβαν Δ.Κ.Τ το έτος 2010 και δεν δικαιούνται εισιτήρια θερινού εκδρομικού προγράμματος έτους 2011.
Όσοι είναι δικαιούχοι Δελτίων Κοινωνικού Τουρισμού από τον ΕΟΤ ή από τον ΟΓΑ δεν δικαιούνται να λάβουν από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας την παροχή αυτή.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
1. Αστυνομική Ταυτότητα (άμεσα ασφαλισμένου και όσων εκ των προστατευομένων μελών έχουν).
2. Απόσπασμα ατομικού λογαριασμού ασφάλισης εργαζομένου (νέος τύπος ενσήμων) με εκατό (100) ημέρες εργασίας έτους 2010 ή 50 ημέρες επιδοτούμενης ανεργίας έτους 2010.
- για τις άγαμες μητέρες και τις μονογονεϊκές οικογένειες απαιτούνται 50 ημέρες εργασίας ή 50 ημέρες επιδοτούμενης ανεργίας έτους 2010.
- για τους οικοδόμους απαιτούνται 75 ημέρες εργασίας ή 50 ημέρες επιδοτύμενης ανεργίας.
• Σε περίπτωση επιδοτούμενης ανεργίας θα προσκομίζεται απαραίτητα η εγκριτική απόφαση επιδοτούμενης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ ή βεβαίωση από τον Ο.Α.Ε.Δ. για τις ημέρες ανεργίας τους κατά το έτος 2010.
• Οι απολυόμενοι από το Στράτευμα, οι οποίοι πριν την στράτευσή τους ήταν δικαιούχοι των παροχών του Οργανισμού και μέσα σε διάστημα έξη(6 μηνών), εφ’ όσον προσκομίσουν απολυτήριο Στρατού και βιβλιάριο ασθενείας θεωρημένο από το ΙΚΑ για το έτος 2010.
• Διαζευγμένοι γονείς που προστατεύουν παιδιά θα προσκομίζουν διαζευκτήριο ή αντίγραφο αγωγής, καθώς και Απόφαση Δικαστηρίου σύμφωνα με την οποία θα ορίζονται τα της επιμέλειας των τέκνων.
• Άνδρες ή γυναίκες σε χηρεία που προστατεύουν παιδιά θα προσκομίζουν ληξιαρχική πράξη θανάτου.
• Οι άγαμες μητέρες και οι μονογονεϊκές οικογένειες θα προσκομίζουν πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
3. Ατομικό και Οικογενειακό (εφ’ όσον υπάρχει) Βιβλιάριο ασθενείας σε ισχύ.
• Οι εργαζόμενοι σε άλλο κύριο ασφαλιστικό φορέα εκτός Ι.Κ.Α.(ΔΕΗ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΤΑΠΟΤΕ) θα προσκομίζουν, εφ΄ όσον προστατεύουν παιδιά για την διαπίστωση του ορίου ηλικίας αυτών, ληξιαρχική πράξη γέννησης ή βεβαίωση σπουδών εφ’ όσον σπουδάζουν.
4. Πρωτότυπο και αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος Εφορίας οικονομικού έτους 2010 (με το ΑΦΜ και των δύο συζύγων). Το αντίγραφο επισυνάπτεται στην αίτηση απογραφής του δικαιούχου.

Εάν στο Εκκαθαριστικό Εφορίας, προκύπτει ότι ένας εκ των δύο συζύγων, παρουσιάζει εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες και δεν είναι δικαιούχος του ΟΕΕ , αποκλείεται των παροχών, ακόμα και στην περίπτωση που είναι προστατευόμενο μέλος στο οικογενειακό βιβλιάριο του έτερου συζύγου, που είναι δικαιούχος του ΟΕΕ.

ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ
1. Αστυνομική Ταυτότητα άμεσα ασφαλισμένου και όσων εκ των προστατευομένων μελών έχουν
2. Βιβλιάριο ασθενείας ατομικό και οικογενειακό, εφ’ όσον υπάρχουν προστατευόμενα μέλη, (για τα παιδιά ισχύουν τα όρια ηλικίας όπως και για τα παιδιά των εργαζομένων).
3. Αρχική απόφαση σύνταξης
4. Πρωτότυπο και αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος Εφορίας οικονομικού έτους 2010 (με το ΑΦΜ και των δύο συζύγων). Το αντίγραφο επισυνάπτεται στην αίτηση απογραφής του δικαιούχου.
5.
Εάν στο Εκκαθαριστικό Εφορίας, προκύπτει ότι ένας εκ των δύο συζύγων, ενώ παρουσιάζει εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες ή από σύνταξη και δεν είναι δικαιούχος του ΟΕΕ , αποκλείεται των παροχών, ακόμα και στην περίπτωση που προστατεύεται στο οικογενειακό βιβλιάριο του έτερου συζύγου που είναι δικαιούχος του ΟΕΕ.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
1. Ατομικό και Οικογενειακό Βιβλιάριο ασθενείας, σε ισχύ
2. Αρχική απόφαση σύνταξης.
3. Γνωματεύσεις Ά / βαθμιών ή ΄Β / βαθμιών Υγειονομικών Επιτροπών των Ασφαλιστικών φορέων τους (ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΙΚΑ, ΤΑΠΟΤΕ, ΔΕΗ, κτλ.), από τις οποίες προκύπτουν παθήσεις που επιφέρουν αναπηρία ίση ή μεγαλύτερη του 67%.
4. Πρωτότυπο και αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος Εφορίας οικονομικού έτους 2010 (με το ΑΦΜ και των δύο συζύγων). Το αντίγραφο επισυνάπτεται στην αίτηση απογραφής του δικαιούχου.
5. Βεβαίωση ΜΟΝΟ του ασφαλιστικού φορέα από την οποία θα προκύπτει η αναγκαιότητα συνοδείας για την χορήγηση Δελτίου σε συνοδό.
6. Αστυνομική Ταυτότητα άμεσα ασφαλισμένου και όσων εκ των προστατευομένων μελών έχουν

Στην περίπτωση που είναι και οι δύο σύζυγοι δικαιούχοι του ΟΕΕ, θα προσκομίζονται τα ασφαλιστικά βιβλιάρια και των δύο συζύγων, καθώς και το οικογενειακό, προκειμένου να ανοιχθεί ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ οικογενειακή μερίδα.
Στην περίπτωση, που ο ένας από τους δύο συζύγους έχει απογραφεί το έτος 2010, αποκλείεται και ο έτερος σύζυγος από την παροχή του Κοινωνικού Τουρισμού για το έτος 2011, προκειμένου να απογραφούν και οι δύο το 2012.

ΟΡΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΔΚΤ ΕΤΟΥΣ 2011
1. Δικαιούχοι (1 άτομο)- ατομικό/οικογενειακό εισόδημα-17.000,00€
2. Δικαιούχοι (2 άτομα)-οικογενειακό εισόδημα-25.000,00€
3. Δικαιούχοι (3 άτομα)-οικογενειακό εισόδημα-33.000,00€
4. Δικαιούχοι(4 άτομα-ΟΧΙ πολύτεκνοι)-οικογενειακό εισόδημα-41.000,00€
5. Δικαιούχοι (Πολύτεκνοι)- οικογενειακό εισόδημα-50.000,00€
Στον υπολογισμό του Δηλωθέντος εισοδήματος περιλαμβάνονται κάθε μορφής εισοδήματα όπως:
1. Μισθωτές Υπηρεσίες
2. Εσοδα από Ακίνητα
3. Αυτοτελή φορολογούμενα ποσά
4. Εσοδα από Ελεύθερα Επαγγέλματα
5. Διαφορά τεκμηρίων
6. Έσοδα από Γεωργικές Επιχειρήσεις
7. Κάθε άλλο εισόδημα που αναφέρεται στο εκκαθαριστικό
Εξαιρούνται τα Ακαθάριστα έσοδα ατομικής επιχείρησης, τα οποία δεν υπολογίζονται ως εισόδημα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ Δ.Κ.Τ. ΕΤΟΥΣ 2011


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ - ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Α - ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ - 15 /02 /2011, 16 /02 /2011
Β - ΠΕΜΠΤΗ - 17 /02 /2011
Γ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - 18 /02 /2011
Δ - ΔΕΥΤΕΡΑ - 21/ 02 /2011
Ε, Ζ - ΤΡΙΤΗ - 22/ 02 /2011
Η, Θ, Ι - ΤΕΤΑΡΤΗ - 23 /02/ 2011
Κ – ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΔΕΥΤΕΡΑ - 24 /02 / 2011, 25 / 02/ 2011, 28 /02 / 2011
Λ - ΤΡΙΤΗ - 1/ 03 / 2011
Μ - ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - 2/ 03 / 2011, 3/ 03 / 2011, 4/ 03 / 2011
Ν, Ξ, Ο - ΤΡΙΤΗ - 8/ 03 / 2011
Π - ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - 9/ 03 / 2011, 10/ 03/ 2011, 11/ 03/ 2011
Ρ, Σ - ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ - 14/ 03/ 2011, 15/ 03/ 2011
Τ - ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ - 16/ 03/ 2011, 17/ 03/ 2011
Υ, Φ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - 18/ 03/ 2011
Χ, Ψ, Ω - ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ - 21/ 03 / 2011, 22/ 03 /2011


ΕΚ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ

Συνάντηση της Βουλευτού Πιερίας κ. Μαρίας Μίχου με τον Γενικό Γραμματέα Νέας Γενιάς κ. Γιάννο Λιβανό

Με τον Γενικό Γραμματέα Νέας Γενιάς συναντήθηκε η Βουλευτής Πιερίας Μαρία Μίχου προκειμένου να ενημερωθεί όχι μόνο για τα προγράμματα και τις δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη αλλά και για όσα έχουν ολοκληρωθεί αλλά αναμένεται να επαναπροκυρηχθούν.
Επειδή τα προγράμματα της Γενικής Γραμματείας είναι πιλοτικής και όχι καθολικής εφαρμογής, λόγω περιορισμένων πόρων, η Βουλευτής συζήτησε τις δυνατότητες ένταξης του Νομού Πιερίας στα προγράμματα αυτά.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Όπως τόνισε ο κ. Λιβανός για την επιτυχή υλοποίηση των προγραμμάτων δεν αρκούν μόνο οι προσπάθειες της πολιτείας αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται και η συνδρομή άλλων φορέων, όπως π.χ. η τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και επαγγελματικοί σύλλογοι.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το πρόγραμμα «Νομική Βοήθεια για Νέους Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων» όπου απαιτείται η συνεργασία με τον οικείο Δικηγορικό Σύλλογο. Αφορά την παροχή δωρεάν νομικών υπηρεσιών σε ευπαθείς ομάδες νέων οι οποίοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα υπεράσπισης.
Άλλο ένα παράδειγμα αποτελούν τα Κέντρα Πληροφόρησης Νέων τα οποία φροντίζουν για την έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση σε θέματα εκπαίδευσης, ευρωπαϊκών προγραμμάτων, επαγγελματικής κατάρτισης, ελεύθερου χρόνου κ.τ.λ.. Τα κέντρα αυτά λειτουργούν σε συνεργασία με τους Δήμους και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κανένα στην Πιερία.

Στα προγράμματα τα οποία έχουν ολοκληρωθεί αλλά αναμένεται να επαναπροκηρυχθούν μέσα στο 2011 και ενδιαφέρουν την Πιερία περιλαμβάνεται το πρόγραμμα «Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών». Βασικός του στόχος είναι η στήριξη των νέων αγροτών σε θέματα παραγωγής και προώθησης των προϊόντων τους. Στην ίδια κατηγορία βρίσκεται και το πρόγραμμα «Νέα Γενιά και Επιχειρηματικότητα», όπου μέσω οργανωμένων κέντρων ενημέρωσης, τις «Θυρίδες Νεανικής Επιχειρηματικότητας» παρέχεται η απαραίτητη υποστήριξη σε νέους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να ιδρύσουν την δική τους επιχείρηση.
Τέλος, η Βουλευτής ενημερώθηκε και για την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων, η οποία προωθείται στην Ελλάδα από την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς και προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις σε προϊόντα, εισιτήρια και υπηρεσίες σχεδόν σε όλη την Ευρώπη. Η προμήθειά της είναι πάρα πολύ εύκολη, αφορά νέους μέχρι 30 ετών και στοιχίζει μόλις 10€, ενώ ανανεώνεται σε ετήσια βάση. Αυτή την στιγμή την χρησιμοποιούν πάνω από 4.000.000 νέοι σε όλη την Ευρώπη και απολαμβάνουν περισσότερες από 100.000 προσφορές.
Η ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση της ενημέρωσης, η Βουλευτής εξέθεσε στον Γενικό Γραμματέα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι της Πιερίας, με προεξάρχων αυτό της υψηλής ανεργίας. Όπως σημείωσε η Βουλευτής «Η καλπάζουσα ανεργία πλήττει κυρίως τους νέους ανθρώπους. Για τον λόγο αυτό πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να δώσουμε στο πιο δραστήριο και ελπιδοφόρο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας την ευκαιρία να εξελιχθεί και να προοδεύσει επαγγελματικά. Στην κατεύθυνση αυτή θεωρώ ότι μπορεί να συμβάλλει σημαντικά η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς με τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει».
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ
Η Βουλευτής μάλιστα προσκάλεσε τον κ. Λιβανό στην Πιερία στα πλαίσια εκδήλωσης για την ενημέρωση όλων των αρμόδιων φορέων αλλά και των νέων νομού τόσο για τα προγράμματα της Γενικής Γραμματείας, όσο και για τις δυνατότητες ένταξης της Πιερίας σε αυτά.
Την πρόταση απεδέχθη με χαρά ο Γενικός Γραμματέας και δεσμεύτηκε ότι θα επισκεφτεί σύντομα την Πιερία, εκφράζοντας μάλιστα την ικανοποίησή του για την συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς με νέους της Πιερίας. Η συνεργασία αφορά το σχέδιο «ΝΕΑΝΙΚΗ υπόΘΕΣΗ – Επιστροφή στην παράδοση μέσω ΟικοΤεχνίας» το οποίο υποστηρίζεται και χρηματοδοτείται από την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποστήριξης Πρωτοβουλιών για Νέους 2010».

Κατάσβεση της φωτιάς στην περιοχή Natura του Δήμου Πύδνας Κολινδρού

Υπό πλήρης έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου στην οικολογικής σημασίας περιοχή Natura στα όρια του Αιγινίου και Νέας Αγαθούπολης του Δήμου Πύδνας Κολινδρού.


Το πυροσβεστικό κλιμάκιο του Κολινδρού συνεπικουρούμενο από βοηθητικό μηχανισμό από την Πυροσβεστική Κατερίνης κατέβαλλαν τις απαραίτητες ενέργειες για τον έλεγχο της φωτιάς. Ο Δήμαρχος κ. Πολύζος μαζί με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους και τον μηχανισμό του Δήμου ήταν παρόντες προκειμένου να συνδράμουν σ’ οτιδήποτε χρειαζόταν. Όλοι μαζί, Δήμος και πυροσβεστική υπηρεσία, δημιούργησαν ένα δυνατό σύνολο για να διασώσουν την χλωρίδα και πανίδα της ευρύτερης περιοχής

Οι γρήγορες και έγκαιρες ενέργειες έθεσαν την φωτιά υπό έλεγχο αποτρέποντας οποιαδήποτε αρνητική εξέλιξη. Ο Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού κ. Ευάγγελος Πολύζος από την πλευρά του εκφράζει τις ευχαριστίες του τόσο στο πυροσβεστικό κλιμάκιο Κολινδρού όσο και στην πυροσβεστική υπηρεσία Κατερίνης, για τις ενέργειες που κατέβαλλαν για την κατάσβεση της φωτιάς.

Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ

Ε mail: epaiginiou@gmail.com, τηλ: 6944755220

Κατερίνη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Η πρόθεση της Κυβέρνησης να εισάγει ρύθμιση σε νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με την οποία να ποινικοποιείται η άρνηση πληρωμής διοδίων τελών, σε σταθμούς μάλιστα που εκμεταλλεύονται ιδιώτες, μόνο σαν πολιτικό ατόπημά της μπορεί να χαρακτηρισθεί.

Η κυβέρνηση προφανώς δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν διόδια, δεν είναι «τσαμπατζήδες» αλλά άνθρωποι, οι οποίοι απλά έχουν αξιοπρέπεια.
Δεν θέλει να καταλάβει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν, δεν το κάνουν για να την αντιπολιτευθούν αλλά γιατί, (σε αντίθεση με τους κυβερνώντες), βιώνουν καθημερινά την αγωνία για την επιβίωσή τους. Και ζώντας σε μια τέτοια κατάσταση, δεν μπορούν να βλέπουν μια «ελίτ» ντόπιων και ξένων μεγαλοεργολάβων και τραπεζιτών, να συνεχίζει να πλουτίζει σε βάρος του λαού, απομυζώντας την «προίκα» των εθνικών δρόμων, οι οποίοι αποτελούν κοινωνικό αγαθό.
Και τέλος δεν θέλει να καταλάβει ότι και αυτοί ακόμα που από φόβο εξακολουθούν να πληρώνουν, έχουν τα ίδια ακριβώς «πιστεύω» στο συγκεκριμένο θέμα, με αυτούς που δεν πληρώνουν.

Η ίδια η Κυβέρνηση προεκλογικά αναγνώριζε ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και τα επιβαλλόμενα διόδια τέλη είναι δυσβάστακτα και άδικα για τους πολίτες και δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα προσχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευσή τους για την αποκατάσταση της αδικίας.
Έκτοτε περιμένουμε. Και αντί μετά από ενάμισι περίπου χρόνο, να βρεθεί μια δίκαιη λύση, η Κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργού της, αρχικά μας λοιδορεί και μας εξυβρίζει και στη συνέχεια μας αντιμετωπίζει σαν κακοποιούς.

Και όλα αυτά τη στιγμή πολλοί βουλευτές της έχουν ταχθεί κατά των συμβάσεων παραχώρησης, κατά του τρόπου με τον οποίο μας επιβάλλονται τα διόδια τέλη και έχουν μάλιστα συμμετάσχει σε πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις για την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης.

Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε ότι η ενδεχόμενη ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής διοδίων και οι ποινικές καταδίκες των πολιτών, προς χάριν μάλιστα των μεγαλοεργολάβων, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να γιγαντώσουν το κίνημα κατά των διοδίων, να πυροδοτήσουν την υποβόσκουσα από καιρό κοινωνική έκρηξη, με απρόβλεπτες συνέπειες.

Καλούμε όλους τους βουλευτές και ειδικά τους βουλευτές της Πιερίας:
-Να μην επιτρέψουν να έρθει στη Βουλή οποιαδήποτε διάταξη νόμου που να επιφέρει ποινικές ή αστικές κυρώσεις σε όσους δεν πληρώνουν διόδια.
-Να αντισταθούν και να αρνηθούν να ψηφίσουν μια τέτοια διάταξη.

Εκαναν το μεγάλο λάθος, όπως κάποιοι από αυτούς ομολόγησαν, να ψηφίσουν τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων, γιατί δεν γνώριζαν το τι θα επακολουθήσει.

Τώρα που ξέρουν ας μη κάνουν ένα δεύτερο μεγαλύτερο.

Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ


--

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 begin_of_the_skype_highlighting 23510 31906 end_of_the_skype_highlighting / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr & www.otoposmou.gr

ΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΣΟΥΚΑΤΟΥ, ΑΣ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ 0,40 ΕΥΡΩ


Είναι εμφανές πλέον ότι η κυβέρνηση και οι αεριτζήδες έχουν πανικοβληθεί και προχωρούν σε κινήσεις απίστευτης τρομοκράτησης, συκοφάντησης αλλά και γελοιότητας.


  • Την προηγούμενη εβδομάδα η Συντονιστική Επιτροπή Φορέων και Κατοίκων Β.Α. Αττικής κλήθηκε σε απολογία για τη δράση της υπέρ της κατάργησης των διοδίων, κατόπιν μήνυσης των μεγαλοεργολάβων.
  • Αυτή την εβδομάδα η κυβέρνηση ετοιμάζει την ποινικοποίηση του κινήματος πολιτών κατά των διοδίων και του κινήματος για δημόσιες-ποιοτικές-φτηνές συγκοινωνίες.
  • Και χτες, το Δ.Σ. της εταιρίας Τραμ Α.Ε. αποφάσισε να καταθέσει μήνυση συλλήβδην εναντίον κινήσεων πολιτών και δημοτικών σχημάτων που κινητοποιούνται κατά της αύξησης των εισιτηρίων, κατηγορώντας τους μεταξύ άλλων και για… ανακοινώσεις στο Διαδίκτυο που παροτρύνουν το κοινό να μην εκδίδει εισιτήρια!

Είναι εμφανές πλέον ότι η κυβέρνηση και οι αεριτζήδες έχουν πανικοβληθεί και προχωρούν σε κινήσεις απίστευτης τρομοκράτησης, συκοφάντησης αλλά και γελοιότητας. Προσπαθούν να φοβίσουν τους πολίτες καταπατώντας ανοιχτά τους πλέον στοιχειώδεις κανόνες δικαίου (π.χ. την αρχή της αναλογικότητας) και τις βασικές συνταγματικές εγγυήσεις. Ταυτόχρονα προχωρούν σε χουντικού τύπου καταστολή, π.χ. στην Κερατέα, όπου μπαίνουν με τα πιστόλια σε σπίτια, δέρνουν ακόμη και συνταξιούχους, και πνίγουν στα δακρυγόνα ένα ολόκληρο χωριό.

  • Θέλουν να μας βάλουν φυλακή επειδή αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς όσο δεν παίρνουν πίσω τις προκλητικές αυξήσεις του 40% και του 80% και δεν διασφαλίζουν τις δημόσιες-ποιοτικές-φτηνές συγκοινωνίες;
  • Θέλουν να μας βάλουν φυλακή επειδή αρνούμαστε το χαράτσι των διοδίων για δρόμους που έχουμε χρυσοπληρώσει επί γενιές, ή για δρόμους όπου η ισχνή οικονομική συμμετοχή των ιδιωτών ήδη αποσβέστηκε από τα τρίδιπλα κέρδη τους, ή για δρόμους που δεν έχουν φτιαχτεί;

Ας μας βάλουν αν τολμούν! Ας γενικεύσουν τη συνταγματική εκτροπή που εγκαινίασαν με το επαίσχυντο Μνημόνιο. Ας επιβεβαιώσουν πανηγυρικά ότι η Ελληνική Δημοκρατία μετατράπηκε σε Χούντα ελέω ΔΝΤ. Ας συνεχίσει να προκαλεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα ο κάθε κύριος Ρέππας, διώκοντάς μας ποινικά για 40 λεπτά του ευρώ, ενώ ο συγχωριανός του, ο κάθε κύριος Τσουκάτος, εξακολουθεί να την περνάει ζωή και κότα, και ενώ ο ελληνικός λαός ματώνει για να πλουτίζουν κι άλλο οι ξένοι και ντόπιοι τραπεζοτοκογλύφοι και αεριτζήδες.

Όλοι αυτοί έδωσαν τζάμπα τον πλούτο της χώρας, και ψήφισαν ασυλία για τον εαυτό τους και για την παρέα τους όσον αφορά τα πάρτι των δισεκατομμυρίων – με τη Siemens, με τα μπαταρισμένα υποβρύχια, με το Χρηματιστήριο, με τα δομημένα ομόλογα, με τα Βατοπέδια και πάει λέγοντας. Παίρνουν το ψωμί από το στόμα μας με τα αλλεπάλληλα μνημόνια. Και τώρα μας ζητάνε και τα ρέστα. Ό,τι και να κάνουν, τελικά θα ’ναι μέρα μεσημέρι όταν φύγουν ντροπιασμένοι και κυνηγημένοι. Και, επειδή θα τα έχουν ξεπουλήσει όλα, δεν θα βρίσκουν ούτε ελικόπτερο…

Επιτροπές Ακρίβεια-Stop

--

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 begin_of_the_skype_highlighting 23510 31906 end_of_the_skype_highlighting / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr & www.otoposmou.gr

Καλούμε όλους τους βουλευτές και ειδικά τους βουλευτές της Πιερίας:

"Δραστική" θα είναι η μείωση των διοδίων


Δραστική θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητόδρομων παραχώρησης, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα. Οι δυο πλευρές συζητούν να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις.

Να προχωρήσει η εγκατάσταση των ηλεκρονικών διοδίων και οι πολίτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση, ώστε εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικά να υπάρξει διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, που το κόστος τους θα αναλάβει καταρχήν το κράτος μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, όπως έγινε πρόσφατα στη Στυλίδα.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Ο υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης υπογράμμισε ότι και οι ίδιες οι κοινοπραξίες αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όχι μόνο το συζητούν αλλά προτείνουν και λύσεις, κάτι που δεν ήθελαν να κάνουν πριν από λίγο καιρό.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το Υπουργείο, δεν θα έχει "ποινικό χαρακτήρα, αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά για αυτούς που δεν θέλουν να πληρώσουν".


Σε έξαρση η λαθροϋλοτομία στην Πιερία

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δασών Πιερίας, οι μηνύσεις για λαθροϋλοτομία είναι διπλάσιες τα τελευταία χρόνια, όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα ημερίδας που διοργάνωσαν για το θέμα οι Φίλοι Περιβάλλοντος της Πιερίας.

Έξαρση παρουσιάζει η λαθροϋλοτομία (και) στα Πιερικά Δάση, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δασών Πιερίας, όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα ημερίδας που διοργάνωσαν οι Φίλοι του Περιβάλλοντος στις αρχές του Φθινοπώρου. Τα συμπεράσματα, δημοσιοποιήθηκαν μόλις χθες από τους Φίλους του Περιβάλλοντος και καταγράφουν με σαφήνεια την κατάσταση που επικρατεί στα Πιερικά δάση, αλλά και τις ελλείψεις γύρω από την προστασία τους.



Στα συμπεράσματα αναφέρεται ότι η λαθροϋλοτομία γίνεται κυρίως για την παραγωγή καυσόξυλων «και έχει συμβεί ακόμη και εντός του Εθνικού Δρυμού Ολύμπου». Η στροφή στην παραγωγή των καυσόξυλων δεν είναι αδικαιολόγητη, αφού συνδέεται με την αύξηση τιμής του πετρελαίου, καθώς αυξάνει η ζήτηση για ξύλο «αν και οι τελικές τιμές για τον καταναλωτή, σε σχέση με το πετρέλαιο, δεν είναι πολύ διαφορετικές», όπως εκτιμάται. Πάντως, η γενική εκτίμηση είναι ότι τα κρούσματα θα αυξηθούν στο μέλλον και χρειάζεται πρόληψη και καταστολή.
Ένα σημείο που επίσης ευνοεί την λαθροϋλοτομία, είναι οι δρόμοι που διανοίγονται για την διευκόλυνση των υλοτομιών και την μεταφορά της ξυλείας ή για άλλους λόγους. Εκτός από τη «διευκόλυνση» στην μεταφορά της λαθραίας ξυλείας, δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα όχλησης σε ορισμένα είδη και διευκολύνουν λαθροθήρες.
Η παραγωγή καυσόξυλων γίνεται με την διαχείριση των δασών, κυρίως των δρυών, με αποψιλωτικές υλοτομίες. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός «πυκνού πρεμνοφυούς δάσους». Οι αποψιλωτικές υλοτομίες υποβαθμίζουν το δάσος, καθώς υλοτομείται ολοκληρωτικά κάθε 20-30 χρόνια και κατακερματίζεται η συνέχεια. Για το λόγο αυτό υπάρχει πρόβλεψη μιας συγκεκριμένης διαδικασίας που με επιλεκτικές υλοτομίες θα παράγεται ξυλεία και για άλλες χρήσεις. «Η ανόρθωση των δασών μπορεί μακροπρόθεσμα να προσφέρει περισσότερα έσοδα και ποιοτικά προϊόντα και ταυτόχρονα βελτιώνει όλες τις λειτουργίες του δάσους», αναφέρεται στα συμπεράσματα, όπου τονίζεται μεταξύ άλλων πως η πρόβλεψη ανόρθωσης των αποψιλωτικά διαχειριζόμενων δασών υπάρχει σε νόμους αλλά δεν εφαρμόζεται συστηματικά ή εφαρμόζεται σε ένα μικρό βαθμό σε δημόσια δάση.
Όπως υπογραμμίζεται, η ξυλεία επαρκεί για τους παραδασόβιους πληθυσμούς, στους οποίους διατίθεται σε προνομιακή τιμή υπό την εποπτεία της Δασικής Υπηρεσίας. «Η μεγάλη ζημιά γίνεται από αυτούς που κάνουν εμπόριο από παράνομη υλοτομία», αναφέρεται στα συμπεράσματα της ημερίδας, την οποία χαρακτηρίζουν «ληστρική», καθώς προκαλεί μεγάλες καταστροφές, αφού γίνεται χωρίς σχεδιασμό και χωρίς κανένα ενδιαφέρον για την αναγέννηση του δάσους.
Η λαθροϋλοτομία, με δεδομένο τη συνεχώς επιδεινούμενη κατάσταση των οικονομικών των πολιτών, τείνει να αποτελέσει την σημαντικότερη αιτία καταστροφής των δασών μας, μετά τις πυρκαγιές. Οι λύσεις που προτείνονται για την αντιμετώπισή της, μέσα από τα συμπεράσματα, είναι ένα μείγμα πολιτικών αποφάσεων, αλλά και δραστηριοποίησης των πολιτών, ακόμη και των καταναλωτών ξυλείας για θέρμανση.

Η καταγγελία, δεν είναι ρουφιανιά

Για την αντιμετώπισή της προτείνεται αυξημένη φύλαξη από την δασική υπηρεσία αλλά και συμμετοχή των πολιτών. «Η καταγγελία δεν είναι ρουφιανιά», όπως τονίζεται, σημειώνοντας πως η δασική υπηρεσία δέχεται και εξετάζει και ανώνυμες καταγγελίες. Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το Κράτος να κατανοήσει την αξία του δάσους για την τοπική οικονομία και να αποφασίσει να στελεχώσει με όσο προσωπικό απαιτείται τις δασικές υπηρεσίες. Χωρίς υλικοτεχνική υποδομή και δασοφύλακες που θα περιπολούν με μεγαλύτερη συχνότητα στο δάσος, μόνο από τύχη θα εντοπίζονται περιστατικά λαθροϋλοτομίας.
Η δασική υπηρεσία ελέγχει τα φορτηγά που μεταφέρουν ξυλεία αν έχουν δελτία αποστολής. Δεν πραγματοποιούνται έλεγχοι στις μάντρες καθώς δεν είναι ολοκληρωμένο το πλαίσιο ελέγχου της εμπορίας της ξυλείας. Το νομικό πλαίσιο ελέγχου της εμπορίας θα πρέπει να ολοκληρωθεί στην ΕΕ και στη χώρα μας. Οι έμποροι ξυλείας πρέπει να μπορούν, σε ολόκληρη την αλυσίδα προμήθειας, να προσδιορίζουν τους φορείς εκμετάλλευσης ή τους χονδρεμπόρους που προμήθευσαν την ξυλεία και τα προϊόντα ξυλείας.
Επίσης προτείνεται στους δευτερεύοντες δασικούς δρόμους η τοποθέτηση μπαρών ελεγχόμενης πρόσβασης οχημάτων, τις οποίες επιτρέπει ο νόμος, καθώς και το να ζητούν τιμολόγιο για την ξυλεία που αγοράζουν οι πολίτες το οποίο πιστοποιεί τη νομιμότητα της υλοτομίας.
Να σημειωθεί ότι η ημερίδα οργανώθηκε από τους Φίλους Περιβάλλοντος της Πιερίας, με θέμα την αειφορική διαχείριση των δασών και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για την παράνομη υλοτομία.
Τις επιστημονικές τους απόψεις (από τις οποίες εξήχθησαν και τα συμπεράσματα) παρουσίασαν οι Πέτρος Κακούρος, Δρ Δασολογίας, Συνεργάτης του Ελλ. Κέντρου Βιοτόπων (ΕΚΒΥ), ο Δημήτρης Μπούσμπουρας, Βιολόγος, Ερευνητής της Ελλ. Ορνιθολογικής Εταιρείας και ο Νίκος Γρηγοριάδης, Δρ Δασολογίας, Ερευνητής του Ινστιτούτου Δασικών Ερευνών.

ΠΗΓΗ.ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΙΓΙΝΙΟΥ

ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προς: Δήμο Αιγινίου

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ
ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΙΓΙΝΙΟΥ

Τα Διόδια Αιγινίου παρά το ότι δεν λειτουργούν υφίστανται ως εγκατάσταση. Καθημερινά σχεδόν γίνονται ατυχήματα αφού πρόκειται για μόνιμο εμπόδιο σε οδό ταχείας κυκλοφορίας. Είναι θέμα τύχης το ότι δεν θρηνήσαμε θύματα μέχρι τώρα μα πολύ φοβούμαστε ότι η τύχη δεν θα μας προστατεύει πάντα.
Επιπλέον όσο υπάρχουν οι εγκαταστάσεις αυτές δίνεται οι ευχέρεια στους σημερινούς ή αυριανούς αρμόδιους να τα λειτουργήσουν με ολέθριες συνέπειες για την περιοχή μας.
Προτείνουμε λοιπόν ο Δήμος Πύδνας – Κολινδρού με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να πρωτοστατήσει σε αγώνα για την κατεδάφιση των εγκαταστάσεων των Διοδίων αυτών και την αποκατάσταση του ομαλού οδοστρώματος.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι η δράση αυτή πρέπει να ξεκινάει από την συζήτηση με το αρμόδιο υπουργείο και να διευκρινίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις ότι αν χρειαστεί θα υπάρξει η απαιτούμενη αγωνιστική κλιμάκωση μέχρι το γκρέμισμά τους.
Τα διόδια Αιγινίου, τα διόδια της υπανάπτυξης του τόπου μας πρέπει να κατεδαφιστούν.

Αιγίνιο 10 – 02 – 2011
Για την Παράταξη
Α. Νταγλιούδης
Χρ. Πρασκίδης
Χρ. Μπίτσης