Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009
ΑΡΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΓΕΜΑΤΑ...
ΖΩΗ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ , ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΝΕΟΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ...ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ...
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ...ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΑΗΓΙΑΝΝΙΟΥ .
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ..ΟΠΟΤΕ ΖΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ...
ΖΩΗ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ , ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΝΕΟΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ...ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ...
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ...ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΑΗΓΙΑΝΝΙΟΥ .
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ..ΟΠΟΤΕ ΖΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ...
Ο ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΧΕΙ Ο π. ΥΠΟΥΡΓΟΣ , ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΝ ΟΨΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΞΗ ΝΕΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΣΤΗ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...
ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΒΙΒΛΙΟΥ .
ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΟΓΙΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ "Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ -ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ" (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ) ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟ..
ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΒΙΒΛΙΟΥ .
ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΛΟΓΙΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ "Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ -ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ" (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ) ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟ..
ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ,Ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα στο κέντρο της πόλης
Τα εγκαίνια του διατηρητέου κτηρίου του δήμου Κατερίνης (πρώην οικία Τσαλόπουλου), πραγματοποιήθηκαν σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι, σε μια λαμπρή τελετή που διοργανώσαι ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Αικατερίνεια 2009».
Το νεοκλασικό κτίριο είχε χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, έργο τέχνης που χρειάζεται ειδική κρατική προστασία. Μετά από εξαγορά, περιήλθε στην κυριότητα του δήμου Κατερίνης, ο οποίος προχώρησε στην αναπαλαίωσή του.
Το διατηρητέο, αρχικής ιδιοκτησίας Ι. Τσαλόπουλου, κτίστηκε γύρω στα 1905, υπό την επίβλεψη Έλληνα μηχανικού, σύμφωνα με τα σχέδια του αρχιτέκτονα Max Rubens, o οποίος ανήκε στη σχολή του «εκλεκτικισμού» και αποτελεί τυπικό δείγμα της αρχιτεκτονικής αυτής τάσης.
Αναπαλαιωμένο πλέον, το ιστορικό διατηρητέο κτίριο, αποτελεί ένα πραγματικό κόσμημα στην καρδιά της πόλης, σημείο αναφοράς στο χώρο του πολιτισμού και της τέχνης.
«κόκκινο στα Ι.Χ-πράσινο στους πολίτες».
50 καλούς λόγους υπέρ της ποδηλασίας παρουσιάζει στην ιστοσελίδα του ο δήμος Καρδίτσας, που κατάφερε, να γίνει πόλη-πρότυπο, με ένα καλά οργανωμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων και να δείξει «κόκκινο στα Ι.Χ-πράσινο στους πολίτες». Ξεχωρίσαμε ορισμένους από αυτούς.
Η ποδηλασία είναι θεραπευτική και ευεργετική για το σώμα, βελτιώνει την καρδιοαγγειακή υγεία, εξασφαλίζει περισσότερο μυϊκό τόνο, αυξάνει την ωστική μάζα και διατηρεί το δέρμα πιο καθαρό. Επίσης, μειώνει τα κιλά (οι νέοι ποδηλάτες μπορούν να χάσουν 6 κιλά τον πρώτο χρόνο ποδηλασίας), το στρες και τα έξοδα στους γιατρούς, αυξάνει την αυτοεκτίμηση και τη διάθεση για δουλειά και ζωή.
Ακόμη, μας γλυτώνει από διάφορα έξοδα: από αυτά που θα ξοδεύαμε για τη μετακίνηση, για γυμναστήρια και σάουνες, για πάρκινγκ.
Επιπλέον κάνει οικονομία και στο δήμο: δε φθείρονται οι δρόμοι, μειώνεται η ζήτηση χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, η ανάγκη για περισσότερο μπετόν και άσφαλτο και για μέτρα κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης.
Όσο για τον ευεργετικό αντίκτυπο περιβάλλον, είναι γνωστό ότι μειώνει την κατανάλωση ενέργειας, τη ρύπανση του αέρα (οι ποδηλάτες δεν έχουν εξατμίσεις), την ηχορύπανση, τη ρύπανση των υδάτων (τα ποδήλατα δεν στάζουν υγρά φρένων και αντιψυκτικά) και, δια τούτων, επιβραδύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου, αφού ένα ταξίδι 6 μόλις χιλιομέτρων με ποδήλατο, γλυτώνει τον αέρα που αναπνέουμε από 6,5 κιλά ρύπους.
Τέλος, η ποδηλασία κάνει καλό στην κοινωνική ζωή: το να ποδηλατείς στη γειτονιά σου είναι ένας πολύ καλός τρόπος να συναντήσεις τους γείτονες σου, ενώ το να ποδηλατείς γενικώς είναι ένας θαυμάσιος τρόπος να γνωρίσεις και ξένους με παρόμοια ενδιαφέροντα.
Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω, βέβαια, είναι να υπάρχουν ασφαλείς διαδρομές για τους ποδηλάτες. Διότι σε αντίθετη περίπτωση (όπως συμβαίνει στην πόλη της Κατερίνης), η ποδηλασία μπορεί να αποδειχθεί άκρως στρεσογόνα, έως και επικίνδυνη για τη σωματική ακεραιότητα του ποδηλάτη.
ΟΡΕΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑ
Παρουσιάστηκε από τη Ν.Ε.Τ.Π Πιερίας το νέο προωθητικό υλικό για την τουριστική προβολή της Ορεινής Πιερίας, κατά τη χθεσινή τακτική συνεδρίαση της Επιτροπής στην οποία συμμετείχε ο Νομάρχης, δήμαρχοι, εκπρόσωποι δήμων και τουριστικοί φορείς της Πιερίας.
Και επισήμως η τουριστική πολιτική στην προβολή της Πιερίας, διευρύνεται αφού με μια ολοκληρωμένη καμπάνια η ΝΕΤΠ επιχειρεί να προβάλει τη συνεχώς αναπτυσσόμενη ορεινή Πιερία, η οποία χρόνο με το χρόνο απέκτησε υποδομές κατάλληλες για την υποδοχή επισκεπτών και πλέον είναι πανέτοιμη να ανταγωνιστεί (σε υποδομές, υπηρεσίες και τιμές), τους άλλους χειμερινούς προορισμούς της χώρας μας.
Με τη βοήθεια του Leader, έγιναν ξενώνες, ενισχύθηκαν οι επιχειρήσεις τοπικών προϊόντων και η κατάσταση βελτιώθηκε στην «ύπαιθρο», όπως είπε ο Γ. Παπαστεργίου, σημειώνοντας ότι ένα από τα μεγαλύτερα έργα που λειτούργησε «πολλαπλασιαστικά» προς όφελος της περιοχής των Πιερίων, ήταν το χιονοδρομικό κέντρο στο Ελατοχώρι.
Στην τοποθέτησή του, ο κ. Παπαστεργίου, ευχαρίστησε όλα τα μέλη της ΝΕΤΠ για τη σημαντική προσπάθεια που κατέβαλαν, τονίζοντας ότι τα αποτελέσματα φάνηκαν ιδιαίτερα το περασμένο καλοκαίρι, όταν εν μέσω κρίσης ο νομός μας το πέρασε με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες, οι οποίες ήταν σαφώς λιγότερες από ότι σε άλλες περιοχές της χώρας μας. Ωστόσο συμπλήρωσε ότι ειδικά για την επόμενη χρονιά, οι προσπάθειες όλων των τουριστικών παραγόντων θα πρέπει να ενταθούν, αφού σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία η προσεχής τουριστική περίοδο αναμένεται να είναι ακόμα πιο δύσκολη.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, παρουσιάστηκε το προωθητικό υλικό για την τουριστική προβολή της ορεινής Πιερίας, το οποίο περιλαμβάνει πολυσέλιδο λεύκωμα με φωτογραφίες και στοιχεία για κάθε περιοχή στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, Ντοκιμαντέρ με οδοιπορικό στα κυριότερα σημεία της ορεινής Πιερίας, τουριστικό οδηγό, αλλά ημερολόγιο πολιτιστικών εκδηλώσεων, όπου ο εν δυνάμει επισκέπτης μπορεί να πληροφορηθεί για τις σημαντικότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις του έτους στην Πιερία.
Το υλικό που αφορά την ορεινή Πιερία, όπως αναφέρθηκε, έρχεται να συμπληρώσει την τουριστική προβολή της Πιερίας, η οποία τα προηγούμενα χρόνια είχε ρίξει κυρίως το βάρος στον παραλιακό τουρισμό. Στόχος του επιπλέον τουριστικού υλικού είναι η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της Πιερίας και τις τέσσερις εποχές του χρόνου, αφού όπως επισημάνθηκε ο νομός μας είναι από τις λίγες περιοχές της χώρας μας, που διαθέτει εξαιρετικά τοπία (και υποδομές πλέον) που μπορούν να υποδεχθούν επισκέπτες όλες τις εποχές του χρόνου.
Η προβολή της Πιερίας τη σεζόν που πέρασε
Σε 16 εκθέσεις του εξωτερικού και σε 5 εκθέσεις στο εσωτερικό, έδωσε το δυναμικό παρόν η ΝΕΤΠ, ακολουθώντας τη σταθερή πολιτική που χάραξε πριν από 10 και πλέον χρόνια, όπως αναφέρθηκε. Όσον αφορά την προηγούμενη σεζόν, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Γραμματέας της Ν.Α. Πιερίας, η ΝΕΤΠ επέλεξε να «επενδύσει» διαφημιστικά σε περιοχές εκτός Πιερίας και κυρίως σε εκείνες όπου η πρόσβασή προς το νομό μας μέσω της Εγνατίας Οδού είναι εύκολη. «Οι τουριστικές προβολές αυξήθηκαν σε περιοχές που συνδέονται με την Εγνατία Οδό, από τη Φλώρινα μέχρι της Αλεξανδρούπολη», ανέφερε ο κ. Ελευθεριάδης, σημειώνοντας ότι έγιναν διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα της περιφέρειας, αλλά και της Αθήνας, ενώ επιλέχθηκε και η προβολή μέσω μεγάλων διαφημιστικών σε κομβικά σημεία του οδικού άξονα της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας, καθώς και μέσα στις πόλεις, όπως σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Λάρισα κ.α..
Ο κ. Ελευθεριάδης, έκανε ειδική αναφορά στις προσπάθειες της ΝΕΤΠ να προβάλει τον Όλυμπο μέσω της συμμετοχής του για την ανακήρυξη του βουνού ως ένα από τα 7 θαύματα της φύσης, τονίζοντας ότι αυτή η συμμετοχή ενεργοποίησε δυνάμεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, καταφέρνοντας να αναδείξει το βουνό των Θεών δεύτερο στην κατηγορία του στον κόσμο.
Από τις αναφορές του κ. Ελευθεριάδη δεν έλειψε και το ταξίδι αντιπροσωπείας της Ν.Α. Πιερίας στην Κίνα, επισημαίνοντας ότι δόθηκε η ευκαιρία να προβληθεί ο Όλυμπος και η ευρύτερη περιοχή μας σε ένα πολυπληθές κοινό, ενώ χαρακτήρισε ιδιαίτερη σημαντική στιγμή εκείνη της υπογραφής της «συνθήκης της Ταϊάν», στο περιθώριο της Παγκόσμιας Διάσκεψης των Διάσημων Βουνών του Κόσμου.
Στο σημείο εκείνο παρενέβη ο κ. Παπαστεργίου, ο οποίος ανακοίνωσε ότι την Άνοιξη αναμένεται στην Πιερία πολυπληθής Κινεζική αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τουριστικούς φορείς και δημοσιογράφους και αυτό που θα πρέπει να συζητηθεί το συντομότερο στη ΝΕΤΠ είναι η οργάνωση ενός αντίστοιχου ταξιδιού στην Σαντογκ, μια επαρχία με πληθυσμό 96 εκατομμύρια ανθρώπους.
Ολοκληρώνοντας την συνεδρίαση της η ΝΕΤΠ, δεν έλειψαν και τα παράπονα από τον νομάρχη Πιερίας, κυρίως για εκείνους που δηλώνουν απρόθυμοι να ακολουθήσουν το πρόγραμμα των εκθέσεων στο εξωτερικό. «Θα ήταν ευχής έργο η παρουσία ενός τουλάχιστον τουριστικού πράκτορα ή ξενοδόχου στις εκθέσεις του εξωτερικού», είπε ο κ. Παπαστεργίου, θυμίζοντας ότι η ΝΕΤΠ δεν είναι ούτε ξενοδόχος, ούτε πράκτορας, αλλά και ούτε έχει τη δυνατότητα να κλείσει συμφωνίες. «Ο μόνος ρόλος της είναι να ανοίγει νέους δρόμους, προς νέες τουριστικές αγορές», είπε καταλήγοντας ο νομάρχης.
Και επισήμως η τουριστική πολιτική στην προβολή της Πιερίας, διευρύνεται αφού με μια ολοκληρωμένη καμπάνια η ΝΕΤΠ επιχειρεί να προβάλει τη συνεχώς αναπτυσσόμενη ορεινή Πιερία, η οποία χρόνο με το χρόνο απέκτησε υποδομές κατάλληλες για την υποδοχή επισκεπτών και πλέον είναι πανέτοιμη να ανταγωνιστεί (σε υποδομές, υπηρεσίες και τιμές), τους άλλους χειμερινούς προορισμούς της χώρας μας.
Με τη βοήθεια του Leader, έγιναν ξενώνες, ενισχύθηκαν οι επιχειρήσεις τοπικών προϊόντων και η κατάσταση βελτιώθηκε στην «ύπαιθρο», όπως είπε ο Γ. Παπαστεργίου, σημειώνοντας ότι ένα από τα μεγαλύτερα έργα που λειτούργησε «πολλαπλασιαστικά» προς όφελος της περιοχής των Πιερίων, ήταν το χιονοδρομικό κέντρο στο Ελατοχώρι.
Στην τοποθέτησή του, ο κ. Παπαστεργίου, ευχαρίστησε όλα τα μέλη της ΝΕΤΠ για τη σημαντική προσπάθεια που κατέβαλαν, τονίζοντας ότι τα αποτελέσματα φάνηκαν ιδιαίτερα το περασμένο καλοκαίρι, όταν εν μέσω κρίσης ο νομός μας το πέρασε με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες, οι οποίες ήταν σαφώς λιγότερες από ότι σε άλλες περιοχές της χώρας μας. Ωστόσο συμπλήρωσε ότι ειδικά για την επόμενη χρονιά, οι προσπάθειες όλων των τουριστικών παραγόντων θα πρέπει να ενταθούν, αφού σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία η προσεχής τουριστική περίοδο αναμένεται να είναι ακόμα πιο δύσκολη.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, παρουσιάστηκε το προωθητικό υλικό για την τουριστική προβολή της ορεινής Πιερίας, το οποίο περιλαμβάνει πολυσέλιδο λεύκωμα με φωτογραφίες και στοιχεία για κάθε περιοχή στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα, Ντοκιμαντέρ με οδοιπορικό στα κυριότερα σημεία της ορεινής Πιερίας, τουριστικό οδηγό, αλλά ημερολόγιο πολιτιστικών εκδηλώσεων, όπου ο εν δυνάμει επισκέπτης μπορεί να πληροφορηθεί για τις σημαντικότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις του έτους στην Πιερία.
Το υλικό που αφορά την ορεινή Πιερία, όπως αναφέρθηκε, έρχεται να συμπληρώσει την τουριστική προβολή της Πιερίας, η οποία τα προηγούμενα χρόνια είχε ρίξει κυρίως το βάρος στον παραλιακό τουρισμό. Στόχος του επιπλέον τουριστικού υλικού είναι η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της Πιερίας και τις τέσσερις εποχές του χρόνου, αφού όπως επισημάνθηκε ο νομός μας είναι από τις λίγες περιοχές της χώρας μας, που διαθέτει εξαιρετικά τοπία (και υποδομές πλέον) που μπορούν να υποδεχθούν επισκέπτες όλες τις εποχές του χρόνου.
Η προβολή της Πιερίας τη σεζόν που πέρασε
Σε 16 εκθέσεις του εξωτερικού και σε 5 εκθέσεις στο εσωτερικό, έδωσε το δυναμικό παρόν η ΝΕΤΠ, ακολουθώντας τη σταθερή πολιτική που χάραξε πριν από 10 και πλέον χρόνια, όπως αναφέρθηκε. Όσον αφορά την προηγούμενη σεζόν, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Γραμματέας της Ν.Α. Πιερίας, η ΝΕΤΠ επέλεξε να «επενδύσει» διαφημιστικά σε περιοχές εκτός Πιερίας και κυρίως σε εκείνες όπου η πρόσβασή προς το νομό μας μέσω της Εγνατίας Οδού είναι εύκολη. «Οι τουριστικές προβολές αυξήθηκαν σε περιοχές που συνδέονται με την Εγνατία Οδό, από τη Φλώρινα μέχρι της Αλεξανδρούπολη», ανέφερε ο κ. Ελευθεριάδης, σημειώνοντας ότι έγιναν διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα της περιφέρειας, αλλά και της Αθήνας, ενώ επιλέχθηκε και η προβολή μέσω μεγάλων διαφημιστικών σε κομβικά σημεία του οδικού άξονα της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας, καθώς και μέσα στις πόλεις, όπως σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Λάρισα κ.α..
Ο κ. Ελευθεριάδης, έκανε ειδική αναφορά στις προσπάθειες της ΝΕΤΠ να προβάλει τον Όλυμπο μέσω της συμμετοχής του για την ανακήρυξη του βουνού ως ένα από τα 7 θαύματα της φύσης, τονίζοντας ότι αυτή η συμμετοχή ενεργοποίησε δυνάμεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, καταφέρνοντας να αναδείξει το βουνό των Θεών δεύτερο στην κατηγορία του στον κόσμο.
Από τις αναφορές του κ. Ελευθεριάδη δεν έλειψε και το ταξίδι αντιπροσωπείας της Ν.Α. Πιερίας στην Κίνα, επισημαίνοντας ότι δόθηκε η ευκαιρία να προβληθεί ο Όλυμπος και η ευρύτερη περιοχή μας σε ένα πολυπληθές κοινό, ενώ χαρακτήρισε ιδιαίτερη σημαντική στιγμή εκείνη της υπογραφής της «συνθήκης της Ταϊάν», στο περιθώριο της Παγκόσμιας Διάσκεψης των Διάσημων Βουνών του Κόσμου.
Στο σημείο εκείνο παρενέβη ο κ. Παπαστεργίου, ο οποίος ανακοίνωσε ότι την Άνοιξη αναμένεται στην Πιερία πολυπληθής Κινεζική αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τουριστικούς φορείς και δημοσιογράφους και αυτό που θα πρέπει να συζητηθεί το συντομότερο στη ΝΕΤΠ είναι η οργάνωση ενός αντίστοιχου ταξιδιού στην Σαντογκ, μια επαρχία με πληθυσμό 96 εκατομμύρια ανθρώπους.
Ολοκληρώνοντας την συνεδρίαση της η ΝΕΤΠ, δεν έλειψαν και τα παράπονα από τον νομάρχη Πιερίας, κυρίως για εκείνους που δηλώνουν απρόθυμοι να ακολουθήσουν το πρόγραμμα των εκθέσεων στο εξωτερικό. «Θα ήταν ευχής έργο η παρουσία ενός τουλάχιστον τουριστικού πράκτορα ή ξενοδόχου στις εκθέσεις του εξωτερικού», είπε ο κ. Παπαστεργίου, θυμίζοντας ότι η ΝΕΤΠ δεν είναι ούτε ξενοδόχος, ούτε πράκτορας, αλλά και ούτε έχει τη δυνατότητα να κλείσει συμφωνίες. «Ο μόνος ρόλος της είναι να ανοίγει νέους δρόμους, προς νέες τουριστικές αγορές», είπε καταλήγοντας ο νομάρχης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)