Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009
Αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια Σκοτίνας-Τεμπών-Σκοτίνας
Αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια Σκοτίνας-Τεμπών-Σκοτίνας ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Σταύρος Βιτάλης, υλοποιώντας την οδηγία 1999/62 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία και ξεκαθαρίζει το νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί μια χώρα μέλος να επιβάλλει διόδια.
Συγκριμένα ο κ. Βιτάλης, καλώντας και το περιπολικό της Τροχαίας Εθνικών Δρόμων στα διόδια της Σκοτίνας, εξήγησε στους αστυνομικούς αλλά και στον επόπτη της ιδιωτικής εταιρίας "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" που εκμεταλλεύεται τα διόδια, πως αρνείται να πληρώσει τα διόδια, δεδομένης της σχετικής οδηγίας της ΕΕ. Μιας οδηγίας που προβλέπει την ύπαρξη διπλής λωρίδας ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας ως προϋπόθεση για την είσπραξη διοδίων.
Σε σχετική της ανακοίνωση εξάλλου η Δημοκρατική Αναγέννηση, καλεί το ΥΠΕΧΩΔΕ να αποδεχθεί αμέσως τις συνθήκες που προκύπτουν από την ευρωπαϊκή οδηγία 1999/62/EC και να καταργήσει τα διόδια που επιβάλλονται σε δρόμους που δεν έχουν διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας, όπως είναι πχ των Τεμπών και τμήματα της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου.
Μέχρις εξάλλου το ΥΠΕΧΩΔΕ αποδεχθεί πως δεν είμαστε... μπανανιστάν, αλλά χώρα της ΕΕ, οι πολίτες μπορούν να ασκούν το δικαίωμά τους να μην πληρώνουν διόδια, όπου το δοβλέτι, επιμένει να λειτουργεί με όρους χαρατσιού της τουρκοκρατίας, καταλήγει η ανακοίνωση του κόμματος.
ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Το θέμα των διοδίων και οι προτάσεις των φορέων της Πιερίας μετά την πρόσφατη συνάντηση που έγινε στο Επιμελητήριο Πιερίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του βουλευτή Πιερίας Κώστα Κουκοδήμου με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά.
Ο κ. Κουκοδήμος, ζήτησε από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ να καθοριστεί νέα συνάντηση με τους φορείς της Πιερίας και τους βουλευτές ώστε να συζητηθούν εκ νέου τα προβλήματα που ανακύπτουν από την υλοποίηση της σύμβασης του έργου.
Ο κ. Κουκοδήμος, ζήτησε από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ να καθοριστεί νέα συνάντηση με τους φορείς της Πιερίας και τους βουλευτές ώστε να συζητηθούν εκ νέου τα προβλήματα που ανακύπτουν από την υλοποίηση της σύμβασης του έργου.
2 νεκροί...
Tραγικό θάνατο βρήκαν δύο εργάτες που εκτελούσαν εργασίες ηλεκτροφωτισμού του οδοστρώματος στην Εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης, στην Πιερία, όταν παρασύρθηκαν από διερχόμενο φορτηγό αυτοκίνητο, που κινούνταν στο ρεύμα προς Αθήνα.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δύο άνδρες, ηλικίας 53 και 25 ετών, επέβαιναν σε φορτηγάκι που έφερε ανυψωτικό καλάθι.
Στο σημείο κατέφθασαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, πυροσβεστικά οχήματα και δυνάμεις της Τροχαίας και της Αστυνομίας.
Ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου συνελήφθη και ανακρίνεται στη Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας, ενώ για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δύο άνδρες, ηλικίας 53 και 25 ετών, επέβαιναν σε φορτηγάκι που έφερε ανυψωτικό καλάθι.
Στο σημείο κατέφθασαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, πυροσβεστικά οχήματα και δυνάμεις της Τροχαίας και της Αστυνομίας.
Ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου συνελήφθη και ανακρίνεται στη Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας, ενώ για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Χρηματιστήρια: Αργεί πολύ ακόμα η ανάκαμψη
Η εβδομάδα αυτή «ταρακούνησε» συθέμελα τους επενδυτές, καθώς ο Dow βούλιαξε ενδοσυνεδριακά τη Δευτέρα στο χαμηλό των 7.105,94 μονάδων, στα χαμηλότερα επίπεδα από τις 28 Οκτωβρίου 1997. Την Τρίτη ενισχύθηκε, για να υποχωρήσει εκ νέου την Τετάρτη.
Οι επενδυτές αναζητούν ένα σημάδι ότι ο Αρμαγεδδών έχει φθάσει στο τέλος του, για να επιστρέψουν στην αγορά. Η ιστορία όμως δείχνει ότι ο δρόμος προς την ανάκαμψη από μία καταστροφική πτωτική αγορά μπορεί να είναι πολύ μακρύς....
Ο καθηγητής Οικονομικών, Ελρόι Ντίμσον, του London Business School, θα δημοσιεύσει σήμερα την έκθεσή του σχετικά με μακροπρόθεσμες επενδυτικές αποδόσεις. Οπως είναι φυσικό, εστιάζεται σε πτωτικές αγορές και τα αποτελέσματά της είναι τρομερά: ο καθηγητής Ντίμσον εκτιμά ότι θα πρέπει να αναμένουμε εννέα ακόμη έτη, προτού ο Dow έχει 50% πιθανότητες να εκτιναχθεί στα υψηλά του 2007.
Η έκθεση αμφισβητεί την κοινή λογική, ότι ένα «κύμα» αρνητικών αποτελεσμάτων του παρελθόντος δίδει τη θέση του σε θετικές αποδόσεις στο μέλλον. Μετά τα χειρότερα έτη, οι μετοχές ξεπέρασαν σε απόδοση τις επενδύσεις σε ρευστό την προσεχή πενταετία κατά 7,1% σε ετήσια βάση.
Μετά όμως τα καλύτερα έτη, οι μετοχές παρουσίασαν μεγαλύτερη απόδοση κατά 6,8% ετησίως. Η έκθεση καταρρίπτει επίσης ακόμη μία αλήθεια: την πεποίθηση ότι οι μετοχές είναι ακίνδυνες, εάν διατηρούνται σε μακρό ορίζοντα. Ανεξαρτήτως από το χρόνο της επένδυσης, ο κίνδυνος δεν μπορεί ποτέ να είναι μηδενικός.
Ο καθηγητής αναφέρει ότι ίσως μεσολαβήσει πολύς χρόνος, έως ότου οι επενδυτές εμφανιστούν ξανά πρόθυμοι να αποτιμήσουν τις μετοχές σε επίπεδα πολύ υψηλότερα από το μακροπρόθεσμο μέσο όρο του 15 επί των κερδών. Οι προσδοκίες μπορεί να αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα στην αποτίμηση των μετοχών για έτη, γιατί δεν λαμβάνεις πάντα αυτό που έχεις προβλέψει.
Για παράδειγμα, το 1900, οι επενδυτές βρίσκονταν σε πολύ καλή ψυχολογία, όμως στις επόμενες πέντε δεκαετίες οι διεθνείς αγορές μετοχών προσέφεραν ετήσια απόδοση μόλις 3,5%. Το 1950 στιγματίστηκε από έντονη απαισιοδοξία σε ολόκληρο τον κόσμο, όμως τελικά θριάμβευσε η πρόοδος και οι διεθνείς αγορές μετοχών προσέφεραν ετησίως κέρδη 9% στις επόμενες πέντε δεκαετίες. Το κλίμα σήμερα βρίσκεται πιο κοντά στην απαισιοδοξία του 1950, παρά στην αισιοδοξία του 1900.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)