PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ...ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν αντιΓΡΑΦΟΥΜΕ!!!

ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ, ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Κεραηλίδης ΠΑΝ. Δημήτριος - κι όποιος αντέξει

ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ...ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΚΑΙ "ΤΟ ΧΑΟΣ" - ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ...
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Σελιδούλες ξεφτίλα, σάιτ και λογαριασμοί ανώνυμοι, ήρθαν να μας κλέψουν - τι θα κάνουμε;;; ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ - ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ.... Η συνταγή: Να ζητάτε ονόματα αυτών που γράφουν - τα ανώνυμα έχουν πονηριά..... Χαμός στο ίσωμα. Σιγά μη στην ΠΙΕΡΙΑ δε ζήσουμε τις ΠΑΠ@ΡΙΕΣ του κέντρου. Τι εννοώ;;; ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΛΈΜΕ ΤΏΡΑ - ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ' ΤΟ ΦΟΥ ΜΠΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.... Ξέρετε τι παίζει; ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ. Τότε;;; Όταν πλησίαζαν εκλογές έβγαινε ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΚΚΕ μόνο μέχρι τις εκλογές.... Για να βγάλει στο προσκήνιο τα τότε ονόματα των εκλογών του τόπου. Σήμερα;;; Κάτι παρόμοιο. ΝΑ Η "ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ" ΝΑ Η "ΑΙΧΜΗ" ΝΑ "ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΟΙ ...ΣΩΤΗΡΕΣ! Στόχος τους;;; Η ΚΟΝΟΜΑ..... Η ΑΡΠΑΧΤΗ. Εσύ ΞΥΠΝΙΕ αναγνώστη του ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ, μη τσιμπάς. ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.... ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΟΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΉΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΣ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ

Στη σκιά του Ολύμπου


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Του Δημήτρη Π. Κεραηλίδη
  • Απάντηση δεν πήρα, στο ποιος έχει αντίρρηση πως στο εργοστάσιο δεν ήταν ο Κορυφαίος Αυτοδιοικητικός Άρχων του τόπου, με τον άλλο που συμφώνησαν και μαζί τον Νομικό του σύμβουλο (δικηγόρο του) και τον συμβουλάκο του. (Όποιος κατάλαβε κατάλαβε).
  • Εδώ επίσης είμαι για τη διάψευση σας.
  • Μόνο που δεν αφορά εσάς, αλλά προσωπικά τον αρχηγό σας.
  • Ο Διοικητάκος στο Νοσοκομείο περιμένει πως και πώς να φύγει Θεσσαλονίκη. Βαρέθηκε να είναι κάπου που δεν γουστάρει και να εκτίθεται διαρκώς - το τσίρκο των ευθυνών του καλά κρατεί, άσε που ο προηγούμενος του άφησε βαριά προίκα και το λούζεται καθημερινά.
  • Σε ποιο Νοσοκομείο; Μα σε εκείνο της Μπανανίας Ολύμπου βέβαια.
  • Κύριοι Βουλευτές Πιερίας - ενταύθα.
  • Βοηθήστε ρε παιδιά τον Νομό Πιερίας που σας επέλεξε.
  • Κάντε κάτι για τον φουκαρά τον λαό σας, που πονάει...
  • Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΟΔΑΣ ΉΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΣ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.
  • Αλλάζω θέμα: Απόστολε Λ. (όχι Απόστολε Πόδα, έτσι;), την έκανες την πατάτα σου.
  • Βρομιάρη και χωριάτη, σκάσε γιατί δε σε παίρνει...
  • Αν δε σε παίρναμε απ' το χεράκι να σε βγάλουμε στην Πλατεία, θα ήσουν ακόμα ένας ζαράκιας στα καφενεία του χωριού σου.
  • Η ΓΙΑΦΚΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ ΠΙΕΡΙΑΣ, είναι στην ΜΑΡΤΙΟΥ...
  • Εκεί στήνεται το αντίπαλο δέος και των εκλογών Βουλής και των άλλων της αυτοδιοίκησης.
  • Η ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ ΨΑΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΟΜΩΣ...
  • Όμως αν εξαιρέσεις τον ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΥΡΙΖΑ που θα βγάλει έναν Βουλευτή, άλλη έδρα δεν θα έχουν.
  • Η άμυνα (σαν όπως στο μπάσκετ 2-1-2) στην Πιερία και στις Βουλευτικές θα έχει σύστημα το 2-1-1...
  • Και την Τέταρτη Έδρα θα την πάρει (αν έχουμε εκλογές την Κυριακή βέβαια) ο Γιώργος Τράγκας και η τρέλα του.
  • Καθώς ο Γαλάζιος Νομός Πιερίας δεν θα στείλει τους πικραμένους του στο ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ, αλλά σε ΤΡΑΓΚΑ.
  • Ποιος θα είναι λοιπόν ο ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ που έρχεται, και που ακόμα, ούτε ο Τράγκας ξέρει πως βγάζει στην Πιερία;
  • Ένα όνομα που επί χρόνια προσφέρει σε αγώνες της Πιερίας.
  • Χαίρομαι για τον ΔΗΜΗΤΡΗ Ζ. που έβαλε το κορίτσι του που έχει καρκίνο στον Ευαγγελισμό, μετά από δικό μας δημοσίευμα - κεράκι στην Κυρά Μαρούλα την μάνα μου.
  • Δημήτρη είδες που μέσα στην πατάτα του ο Άδωνις, έκανε κι ένα καλό; Εξ αυτού το παιδί νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό, μετά παρέμβαση του ίδιου του διοικητή, καθώς το δημοσίευμα μας έπαιξε την ...αλήθεια του!
  • ΑΣΧΕΤΟ: Όσο κι αν χτυπάτε την Αστυνομία, εκεί τρέχετε όταν πονάτε. Εκείνους κι εγώ φώναξα σήμερα κι έτρεξαν να βοηθήσουν για την χαμένη τσάντα της γιαγιάς εκεί στην Πλατεία Δημαρχείου.
  • Δούλεψε το σύστημα που κατηγορούν, γιατί έτρεξε μετά που ειδοποιήσαμε ο Αντιδήμαρχος, ύστερα η Νόπη της Δημοτικής Αστυνομίας του Αντώνη κι ύστερα τα παιδιά του Γιώργου του Τζήμα.
  • Υποκλίνομαι παιδιά....
  • Την αγάπη μου σε όλους σας.
  • Συνεχίζεται...
ker@ilidis